Helemaal mee eens, t enige wat mij wat tegen viel was t verhaal. Voor de rest, geweldig! (gambits!)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het een fantastisch spel. Alleen het verhaal was wat moeilijk te volgen.
Eensch, maar die discussie is al veel te vaak gevoerd. Conclusie: over smaak valt niet te twisten!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Helaas werd door vele gamejournalisten ook beloofd dat FFXII heel goed zou zijn, dat viel ook wel een beetje tegen.
FF9 is een van de beste FF's.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Als je alles wilt verzamelen wat er is , dan ben je wel even bezig ja![]()
Ik heb voor mezelf denk de standaard dingen + alleen de echt hele speciale dingen
FF Crysis Core psp![]()
Buster Sword![]()
Limited edition sealed FFXII NTSC
Normale Sealed FFXII Pal
Sealed FF 7
Sealed Origins & Anthology
De rest van de serie psp, ps1, ps2
1,2,6,7,8,X,X-2,XII, Crysis Core, Dirge of Cerberus
Nintendo DS FF 3
Lading Guides, FF potions, Advent Childeren zooi
enz , bij elkaar toch nog wel aardig wat![]()
Moet alleen FF 9 nog eens kopen![]()
Ze hebben zich verplaatst in de DS-speler.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:52 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een vraagje over Final Fantasy III voor de DS!
Ik heb m gekocht en ik vind hem erg leuk! Alleen ondervind ik nogal wat problemen met mijn savegames! Als ik wil quicksaven, ben ik verplicht om de DS opnieuw te starten. Als ik de DS opnieuw gestart heb ben ik de savegame kwijt!
Iemand ervaringen mee?
Het is het enige deel uit de main reeks dat ik niet heb uitgespeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
FF11 is online, dat gaat mijn pc niet trekken
![]()
Ik heb het een tijd gespeeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is het enige deel uit de main reeks dat ik niet heb uitgespeeld.
Volgens mij kun je het ook niet uitspelen, maar ik wil wel ervaren hebben hoe het is om online FF te spelen.
Is het wat of zeg jij dat het alle tijd/moeite/geld niet waard is?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:40 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik heb het een tijd gespeeld.
Als je het wilt proberen raad ik je aan om op de Ragnarok server te spelen, daar zit een Nederlandse linkshell (guild) die je wel op weg kan helpen.
In je eentje ga je het niet ver schoppen.![]()
Als je er veel tijd in wil steken kan je het altijd eens proberen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:49 schreef Twarres het volgende:
[..]
Is het wat of zeg jij dat het alle tijd/moeite/geld niet waard is?
Ik zit er namelijk ook al een tijdje aan te denken om het te gaan spelen.
IX ziet er eigelijk best leuk uit ja... Leuke character designs. kwa graphics maakt het niet uit. Ik kan me daar prima aanpassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IX !
Ik zou sowieso eerst de PSOne versies doen, en dan pas beginnen met X en XII. De stap terug in grafische kwaliteit is namelijk vrij groot...
Heiden!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Wii de bom
Alleen Mario Galaxy is tof, verder is de 360 mijn favo console hoor
De overeenkomsten zijn al besproken. De verschillen zijn misschien het best samen te vatten door het feit dat FF13 door het Final Fantasy team wordt ontwikkeld, en FFversus13 door het Kingdom Hearts team.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand me kort en duidelijk uitleggen wat nu het verschillen en de overeenkomsten zijn tussen Final Fantasy XIII en Final Fantasy versus XIII? Ik snap er ondertussen niets meer van en weet niet over welke game ik het meest gehyped moet zijn. Spelen ze zich in hetzelfde universum af? Moet je ze allebei spelen om het totale verhaal te hebben? Etc.
60 uur niet echt nee. Denk eerder aan 1000+ uur om het meeste van het spel gedaan te hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FF9 is een van de beste FF's.
Zelf moet ik echt eens met FF11 gaan beginnen, maar ik denk niet dat daarmee alles te halen is in 60 uur, zoals in een gewone FF.
Ik heb het zelf een aantal maand gespeeld en ik raad het toch echt af, of je moet al een flinke MMO verslaving hebben. Het is totaal niet te vergelijken met de console final fantasies. Er zijn wel wat overeenkomsten (de jobs in het spel komen uit eerdere final fantasy delen, chocobo's, er zit ook weer een cid in, etc.) maar de basis van het spel is totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:57 schreef Ixnay het volgende:
1000+ uur gaat wel erg ver. Maar dan speel ik gewoon niet alles.
Da's inderdaad wel erg lang. Ik vind 40 uur voor een singleplayer RPG lang zat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik moet er niet aan denken, een single-player RPG die je 1000 uur kost.
Ik reken voor een FF toch meestal wel het dubbelen hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 14:56 schreef Twarres het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel erg lang. Ik vind 40 uur voor een singleplayer RPG lang zat.
Nouuuuuuuuu een niet on-line rpg van 1000 uur zou niet verkeerd zijn hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef Ruzbeh het volgende:Oh ik denk al. Jullie hebben het over Final Fantasy XI, en gelukkig niet over IX. Ik moet er niet aan denken, een single-player RPG die je 1000 uur kost.
Neuh. Mij gaat het meestal om de main-story. De aanvullende dingetjes zoals gekke minigames of alle summons of alle verborgen personages vinden, zijn niet aan mij besteed. De main-story bepaalt voor mij voor een groot deel of het een goed spel is.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:05 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik reken voor een FF toch meestal wel het dubbelen hoor.
Is daar nou al wat meer van bekend?? Ik had begrepen dat hij ergens dit voorjaar zou verschijnen toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef Ixnay het volgende:
Bij mij staat nog op het programma:
FF4 Remake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |