Trek het niet zo zwaar. Feit blijft dat de makers van LO aan bijna elk spel gewerkt hebben die hier nu opgehemeld wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:01 schreef Twarres het volgende:
[..]
Nou, het feit blijft dat dit een FF topic is en geen LO topic. Om LO op te hemelen ga je maar naar dat speciale topic toe. Ik word dat geouwehoer over LO in dit FF topic een beetje zat eerlijk gezegd.
Als je het een beetje had gevolgd, had je geweten dat Lost Odyssey gemaakt is door de belangrijkste mensen achter de oude Final Fantasy games (t/m FFX), en in alles (gameplay, verhaal, sfeer) gewoonweg een Final Fantasy game is! Wat mij betreft mag hier dan ook, zijdelings, best over gesproken worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:01 schreef Twarres het volgende:
Nou, het feit blijft dat dit een FF topic is en geen LO topic. Om LO op te hemelen ga je maar naar dat speciale topic toe. Ik word dat geouwehoer over LO in dit FF topic een beetje zat eerlijk gezegd.
Ik weet dat het verhaal komt van meneer Sakaguchi en dat de muziek gemaakt is door Nubuo Uematsu. Dat soort dingen hoef je me niet te vertellen, maar als we hier van alles gaan bespreken wat ook maar een beetje gerelateerd is aan FF, kunnen we het ook over de Blue Dragon gaan hebben en ik heb toentertijd niemand hier over dat spel gehoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je het een beetje had gevolgd, had je geweten dat Lost Odyssey gemaakt is door de belangrijkste mensen achter de oude Final Fantasy games (t/m FFX), en in alles (gameplay, verhaal, sfeer) gewoonweg een Final Fantasy game is! Wat mij betreft mag hier dan ook, zijdelings, best over gesproken worden.
[ afbeelding ]
Sgoed, ga jij maar ouwhoeren over FFIV. Ik geloof dat er na de GBA port binnenkort ook een DS versie komt. En er komt ook vast nog wel een versie voor de PSP.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef Twarres het volgende:
Jij probeert nu bij iedereen dat spel door de strot te duwen. Ik ben het met je eens, het is een goed spel en heeft een behoorlijke FF feel, maar het IS geen FF. Er is een heel apart topic voor, dus praat er daar maar over.
Ja wanneer komt' ie nou hier uit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sgoed, ga jij maar ouwhoeren over FFIV. Ik geloof dat er na de GBA port binnenkort ook een DS versie komt. En er komt ook vast nog wel een versie voor de PSP.
Join the club!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:23 schreef shifto het volgende:
omg kende dit topique niet~! Ben bigass FF fan, pics van merch soon!
das waar jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt een PSP uit Japan laten komen voor 400, dan kan dit ook wel Deacon
Dit hadden ze dus bij de "echte" FF12 moeten doen. De mogelijkheden van het Licence Board waren heel beperkt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Final Fantasy XII International: Zodiac Job System Hands-On![]()
Upgraded FFXII features new job system, double speed mode, a trial battle mode, and more.
By Hirohiko Niizumi, GameSpot
MAKUHARI, Japan--At Square Enix Party 2007, we had the chance to get our hands on Final Fantasy XII International: Zodiac Job System, which was just announced on Thursday during the publisher's press conference. It's become a tradition for Square Enix to rerelease its blockbuster titles in Japan under the International label. And with more than 5 million copies sold worldwide, FFXII was a prime candidate for this.
The most apparent change in FFXII International is the voice acting. Much like the previous releases under the International label, FFXII International features characters speaking in English, with Japanese subtitles on the bottom of the screen. In terms of visuals, the game features 16:9 widescreen support, which wasn't available in the original Japanese release. Widescreen support is becoming essential in Japan, as electronics stores are mostly selling widescreen HDTVs nowadays due to the fact that analog broadcast will be terminated in just four years.
The primary new addition--as the game's title clearly suggests--is the zodiac job system, which is more or less a fancy term for the game's new license board system. The boards come into play during character evolution. While the original FFXII had only one license board, FFXII International gives you a selection of 12 boardsthat you can set on each of your characters
. Doing so will let you customize your characters into playing like a certain job, such as a knight, monk, time mage, breaker, archer, black mage, white mage, red mage, kikoushi (gunfighter), uhlan (spearman), shikari (a fighter that uses daggers), and mononofu (a fighter with a mix of Japanese-style attacks, including samurai and ninja skills).
It's completely up to you as to how you set the boards on your characters, and if you chose to do so, you can even set the same board on multiple characters. However, you can't change the board on your characters once you've picked them, meaning that you'll need to finish the game (or restart) if you want to change their boards.
Fortunately, the developers of FFXII International intended the game to be played multiple times, and there's a new feature that lets you save time in doing so. Pressing the L1 button in FFXII International lets you go into "double-speed mode," where the game literally runs at double its normal speed (during both exploration and battles). Since FFXII is already using the PlayStation 2 hardware to its maximum, the only way to add this feature was apparently through frame skipping. So when the double-speed mode is turned on, the graphics move a bit choppy, albeit extremely fast.
Another major new feature in FFXII International is the new trial mode, which can be picked from the title screen. This mode resembles a survival-style battle where you take on memorable enemies in the game (mostly bosses), one after another. You can use your characters from your saved data to fight in trial mode, so if there's an enemy that's too strong, you can build up your party members in the storyline mode and then challenge the enemy in trial mode again. The enemies get stronger and stronger as you beat them, and we've been told that there might be some surprising enemies if you get near the end of the mode.
FFXII International also features a number of additional adjustments to offer more freedom and to make the gameplay experience smoother. We noticed that the guest characters and summon monsters can be controlled during the battle in FFXII International. That means a lot for the summon monsters because you can choose when to use their special attacks. On the field, the locations of treasure boxes have been moved to more convenient locations for players, and although you still get items randomly when you open them, the game's developers have raised the odds that you'll receive the items you want. It's also easier to get money than the original FFXII, so you won't have to work as hard to afford your essential items.
With the new improvements, Final Fantasy XII International should be a solid game for both new players and old players. The title is already available in Japan. Square Enix hasn't announced a release for the US / Europe yet![]()
Zal hier wel nooit uitkomen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Main Series:
Final Fantasy
Final Fantasy II
Final Fantasy III
Final Fantasy IV
Final Fantasy V
Final Fantasy VI
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy X
Final Fantasy XI
Final Fantasy XII
Final Fantasy XIII
Compilation Of Final Fantasy IV:
Final Fantasy IV: The After
Compilation Of Final Fantasy VII:
Final Fantasy VII: Before Crisis
Final Fantasy VII: Crisis Core
Final Fantasy VII: Dirge Of Cerberus
Final Fantasy VII: Dirge Of Cerberus (Lost Episode)
Final Fantasy VII: Snowboarding
Compilation Of Final Fantasy X:
Final Fantasy X-2
Compilation Of Final Fantasy XI:
Final Fantasy XI: Rise Of The Zilart
Final Fantasy XI: Chains Of Promanthia
Final Fantasy XI: Treasures Of Aht Urhgan
Final Fantasy XI: Wings Of The Goddess
Compilation Of Final Fantasy XII / Ivalice Alliance (incl. Tactics Series):
Final Fantasy XII: Revenant Wings
Final Fantasy XII: International Zodiac Job System
Final Fantasy Tactics (Original)
Final Fantasy Tactics: The War Of The Lions
Final Fantasy Tactics Advance
Final Fantasy Tactics A2: Grimoire Of The Rift
Vagrant Story
Compilation Of Final Fantasy XIII / Fabula Nova Crystallis:
Final Fantasy Versus XIII
Final Fantasy Agito XIII
Chrystal Chronicles Series:
Final Fantasy Chrystal Chronicles
Final Fantasy Chrystal Chronicles: Ring Of Fates
Final Fantasy Chrystal Chronicles: The Chrystal Bearers
Final Fantasy Chrystal Chronicles: My Life As A King
Dissidia Series:
Final Fantasy Dissidia
Chocobo Series:
Chocobo’s Mysterious Dungeon
Chocobo’s Mysterious Dungeon 2
Chocobo’s Dungeon: Toki Wasure No Meikyuu
Final Fantasy Fables: Chocobo’s Tales
Chocobo Racing
Adventure/Legend/Mystic Series:
Final Fantasy Adventure
Final Fantasy Legend I
Final Fantasy Legend II
Final Fantasy Legend III
Final Fantasy Mystic Quest
Kingdom Hearts Series:
Kingdom Hearts I
Kingdom Hearts II
Kingdom Hearts: Chain Of Memories
Other:
Bahamut Lagoon
Chrono Trigger
Secret Of Evermore
Ehrgeiz
Het moet wel FF-related zijn he. Chrono Trigger stond bijvoorbeeld op een FF Compilation, Kingdom Hearts heeft FF-characters etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kopje 'Other' kan wel flink aangevuld wordenSquare-Enix heeft ontelbaar veel RPG's gemaakt
(Seiken/Mana series, Soul Blazer, Illusion of Gaia, Terranigma, etc)
Verder zou je de film Advent Children bij de FFVII compilatie kunnen zetten. Mocht je dat doen dan mag er ook een kopje films/anime komen:
FFVII Last Order (pre-FFVII)
Spirits Within (cgi bioscoopfilm)
Unlimited (anime serie)
Legend of the Crystals (anime post FFV)
Ah okay, nou, dan kun je de games weglaten die ik genoemd heb. Al is Seiken Densetsu/Sword of Mana (GBA) dezelfde game als Final Fantasy Adventure/Final Fantasy Mystic Quest (GameBoy Classic).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het moet wel FF-related zijn he. Chrono Trigger stond bijvoorbeeld op een FF Compilation, Kingdom Hearts heeft FF-characters etc.
Ok, ik dacht dat dat hetzelfde spel was maar dan met verbeterde graphics.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:24 schreef Pritt het volgende:
PSX Final Fantasy Tactics en Final Fantasy Tactics: The War of the Lions zou ik wel even scheiden van elkaar, verschillen vrij veel van elkaar.
Dan zijn FF3 en FF3DS ook verschillende games.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:08 schreef Pritt het volgende:
Verbeterde graphics, nieuwe chars, nieuwe jobs, meer uitdieping in het verhaal, multiplayer-options.
Genoeg verschillen toch om apart aan te geven.
Ik moet zeggen dat ik het zicht ook een beetje kwijt ben met al die re-releases.
Volgens mij moet je sommige sidequests voor een bepaald punt in het verhaal doen anders komen deze te vervallen.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:46 schreef Icefire het volgende:
Ik heb Revenant Wings uitgespeeld, maar blijkbaar heb ik nog 5% aan side-quests open staan.
Volgens mij kan je deze tijdens het spel unlocken, maar kunnen deze ook unlocked worden als je het spel al hebt uitgespeeld? (Bijv. mission 56)
Anders kan ik het spel nooit op 100% uitspelen
quote:Op maandag 25 februari 2008 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij moet je sommige sidequests voor een bepaald punt in het verhaal doen anders komen deze te vervallen.
Je enige kans op 100% zou dan een tweede sessie zijn met een FAQ waarin staat wanneer welke sidequests komen te vervallen.
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
WTFquote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
Hoe dat zo? Je kent het verhaal toch wel? Daarvoor hoef je het niet te spelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:21 schreef kipknots het volgende:
Het speelt toch lastig in het Japans
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
Zanmato-tje er tegenaan en hoppaquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:45 schreef kipknots het volgende:
Ik vind de dark aeons in FFX trouwens verschrikkelijk lame. Ik kan niet fatsoenlijk de wereld meer verkennen, met een beetje pech kom ik er een tegen en dat is een instant death![]()
Vraag me af wie bij SE het een goed idee vond om die bij de europese versie toe te voegen.
Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zanmato-tje er tegenaan en hoppa
Tuurlijk gaat dat wel op, je kan je Yojimbo trainen. Verschillende faqs te vinden op internet die precies laten zien hoe het hele Zanmato gebeuren in elkaar zitquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.
Lijkt me onzin. Alles is er in principe al, maken die handel en gaan. Dat kan iemand die niet in het originele team zat ook wel. Volgens mij is het gewoon een soort zoethoudertje.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:07 schreef DaggerNL het volgende:
http://pspupdates.qj.net/(...)ule/pg/49/aid/113106
Je bent het probleem een beetje kwijt. Gaat me om het verschijnen van die Dark Aeons,.... wel cool, maar er had een betere waarschuwing in moeten zitten. Niet iedereen trekt het om Yojimbo +20 uur te gaan trainen puur om een tempel te bezoeken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat wel op, je kan je Yojimbo trainen. Verschillende faqs te vinden op internet die precies laten zien hoe het hele Zanmato gebeuren in elkaar zit
Dramaaaatische minigame inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb echt werkelijk nog nooit 1 blitzball toernooi gewonnen![]()
En dan moest je ook echt 10000 toernooien spelen om het sterkste wapen van Wakka te krijgen![]()
Blitzball
Als je de ultimate weapons of de juiste abilities hebt, heb je "triple EP".quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.
Op een gegeven moment is het zo simpel, dat je gewoon een paar keer scoort en vervolgens met de bal ergens in een plekje gaat wachten waar je geen encounters krijgt. In de tussentijd ga je wat anders doen en laat je de tijd wegtikken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:52 schreef torn_Machina het volgende:
Blitzball moest je gewoon echt voor gaan zitten, want voordat je alle Reels en Ultimate Weapon van Wakka had was je zeker een paar uur zoet. Ik moest mij er echt toe zetten om al die matches te spelen, maar zodra je de betere spelers kan recruiten wordt Blitzball toch wel erg makkelijk en is het gewoon saai.
Nooit gelukt. Omdat je hiervoor ook maar 1 keer de kans krijgt.quote:Het is mij trouwens wel gelukt om de storyline Blitzball wedstrijd te winnen zonder de truc te gebruiken door je achter de goal te verstoppen.
Die extra scene die je dan krijgt waar je team met de overwinningsbeker zit te pronken is de moeite toch wel waard.
En dat snap ik nou niet. Er wordt vaak gezegd dat dit zo lastig is.quote:Het enige waar ik mij nooit toe heb kunnen zetten was het lightning dodgen voor Lulu's sigil.
Penance ben ik ook nooit aan begonnen.quote:Ook zie ik mij nog niet zo snel al mijn stats gaan maxen om Penance te verslaan. Gaat gewoon te veel tijd in zitten.
Dat is waar,..... periode lente/zomer,... net voor de zomer dacht ik. Lang licht,.... ahhhhh dat brengt me terugquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:46 schreef Pritt het volgende:
Weet nog wel, het was destijds warm weer dat FFX uitkwam.
Vind het nog steeds een kut deel, kon het ook geen eerlijke kans geven aangezien ik FF6 en CC uitgespeeld had net ervoor out of boredom. dan is FF12 toch echt bagger.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef Twarres het volgende:
Ik moet even terugkomen op FFXII. Ik vond het voorheen echt een kutgame, maar hij is toch best wel leuk.
Niet het beste deel uit de serie, though...
Turnbased heb ik geen problemen mee, dat waren de andere delen immers ook. Maar het battle systeem en de feel zijn toch minder dan in andere delen. Vind ik dan..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:19 schreef wdn het volgende:
Chocobo: ik vond 12 ook geweldig dus je bent niet de enige. De manier van gameplay ligt me wel. Zo vond ik Enchanted Arms ook geweldig maar sommigen hebben het niet zo op turned based blijkbaar
En free roaming![]()
FF10 vond ik minder bijvoorbeeld. Te lineair.
FF10-2 ook. Teveel fanservice.
KQ?? Wat? Kings Quest was zeker geen RPG, maar een point and click of text-based adventure. Heb je iets van een link?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:49 schreef wdn het volgende:
Voor mij is het 12 maar kan je vertellen dat ik ook met heel veel plezier het gratis "KQ" heb gespeeld (is een soort van kloon van ff1 of ff2 of van 1 uit de "quest" serie. King's quest ofzo(?)).
Randomquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:11 schreef Pritt het volgende:
De gameplay in XII was prima hoor maar het verhaal en die grid waren gewoon dramatisch.
"Hoi, ik ben een random draak, ik ben een baas, versla mij." Dat kwam veel en veel te vaak voor.
Ik kon tijdens werk er niet op zoeken maar ik weet zelfs waar je het kunt downloadenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:46 schreef Twarres het volgende:
[..]
KQ?? Wat? Kings Quest was zeker geen RPG, maar een point and click of text-based adventure. Heb je iets van een link?
quote:What is KQ? KQ is a console-style role-playing game (RPG) in the FF1/Legend of Mana/Zelda style.
Dat idee had ik dus nu net niet. Alle Espers moesten 'gevonden' worden door bepaalde dingen te doen. Dus die kwam je niet zomaar even tegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:11 schreef Pritt het volgende:
De gameplay in XII was prima hoor maar het verhaal en die grid waren gewoon dramatisch.
"Hoi, ik ben een random draak, ik ben een baas, versla mij." Dat kwam veel en veel te vaak voor.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo, ik heb eindelijk een beetje tijd om FFVI uit te gaan spelen
ow, ik heb hem jaren geleden al eens uitgespeeld, maar ben nu aan het proberen om 100% te halen (wat mij bij FFV jammergenoeg net niet gelukt is)quote:
nee, maar wel alles wat beschikbaar is te verzamelen, alle wapens, summons , blue magic in V , en alle espers in VI en zo, natuurlijk is er op de gba versies ook een bestiary te vullenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:49 schreef Ixnay het volgende:
Kun je bij FFV en FFVI percentages zien? Is dat op de GBA versie dan?
Een soort RTSquote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is Revenant Wings eigenlijk,..... klinkt als een heerlijke game voor mijn vakantie!
Het is een strategie spel, maar dan met FF types, en RPG elementen.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is Revenant Wings eigenlijk,..... klinkt als een heerlijke game voor mijn vakantie!
Heb hem uitgeprobeerd. De FFXII-sfeer zit er goed in; prachtige graphics en FMV (voor de DS), mooie muziek en alle bekende personages doen mee. Qua grafische stijl is het een schattige versie van de game op de PS2. Ook het verhaal is best goed, en niet eens zo ver gezocht.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is Revenant Wings eigenlijk,..... klinkt als een heerlijke game voor mijn vakantie!
Oei als het een grote chaos is dan haal je voor mij het tactische al weg. Thanks Gijs,.... !! Ik moet echt altijd overzicht hebben en controle over een RPG of RTS game,.... anders kom ik er niet in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem uitgeprobeerd. De FFXII-sfeer zit er goed in; prachtige graphics en FMV (voor de DS), mooie muziek en alle bekende personages doen mee. Qua grafische stijl is het een schattige versie van de game op de PS2. Ook het verhaal is best goed, en niet eens zo ver gezocht.
Alleen de gameplay zelf vond ik niks. Soort RTS met RPG-elementen. Besturing was erg lastig, en de menu’s onoverzichtelijk. Je hebt 5 hoofdpersonen en je kunt andere wezens oproepen die als soldaten fungeren. Gevolg is dat je als een soort schoolklas door het level heenloopt en als een gek op alles loopt (mis) te klikken.
Nee, ik vond het niks. Gemiste kans, ze hadden beter een echte RPG er van kunnen maken. Advance Wars is een betere strategische game. En binnenkort komt FF:TA2 uit op de DS. Probeer anders Contact eens, erg toffe RPG.
Hoe tactisch je ook begint. Het eindigt altijd met al je units 1 vijand aanvallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
Oei als het een grote chaos is dan haal je voor mij het tactische al weg. Thanks Gijs,.... !! Ik moet echt altijd overzicht hebben en controle over een RPG of RTS game,.... anders kom ik er niet in.
Die is al een tijdje uit in Japan, maar nog steeds niet gepland voor Europa/USA.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
En binnenkort komt FF:TA2 uit op de DS.
Als je de handigheid te pakken hebt heb je overzicht en controle.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oei als het een grote chaos is dan haal je voor mij het tactische al weg. Thanks Gijs,.... !! Ik moet echt altijd overzicht hebben en controle over een RPG of RTS game,.... anders kom ik er niet in.
Niet saven en opnieuw proberen dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
bah vegreten op shadow te wachten op het floating continent, dag 100%
de savefile die er op dit moment het dichste bij ligt is die fight met kefka op het moment dat je die split-storys gefinished hebt, ik was dat punt vergeten, dus mvoor mijn huidige savegame is het al te ver, nouja, ik beslis morgen wel of ik verder ga met deze, of dat hele gedoe met het terugvinden van terra, die fabriek en floating continent opnieuw ga doen.quote:
ik was die 'verplichting'(wat shadow betrefd) dus helemaal vergeten, terwijl ik hem wel compleet geboost had.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:52 schreef Ixnay het volgende:
Dan had je op het floating continent moeten saven en de file niet overschrijven.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:07 schreef Strolie75 het volgende:
Europa krijgt een special edition van Final Fantasy: Crisis Core
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef blessed19 het volgende:
hoe zit het met die limited psp? zijn die binnenkort gewoon ergens te koop, of moet je er veel moeite voor gaan doen?
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Geen moeite hoor, ik heb er 1 liggen hier![]()
Je moet er alleen 450 Euro / 69698 Yen voor neerleggen
Serie nr 49114Alle 77.777 stuks waren binnen 2,5 uur uitverkocht
![]()
Een aardige Japanner heeft voor mij 2 uur in de rij gestaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |