abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56262595
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:16:10 #27
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56264117
KOMMAARRRRR !!!!!!!
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56271063
Kan iemand me kort en duidelijk uitleggen wat nu het verschillen en de overeenkomsten zijn tussen Final Fantasy XIII en Final Fantasy versus XIII? Ik snap er ondertussen niets meer van en weet niet over welke game ik het meest gehyped moet zijn. Spelen ze zich in hetzelfde universum af? Moet je ze allebei spelen om het totale verhaal te hebben? Etc.
pi_56271201
In het ene universum zijn (schiet)wapens verboden. En de rest, laten we de gamedesigners lekker de spellen afmaken. Dan kunnen we van bijde genieten.

En als je wilt hypen, gewoon allebij hypen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:40:39 #30
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56273038
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
Kan iemand me kort en duidelijk uitleggen wat nu het verschillen en de overeenkomsten zijn tussen Final Fantasy XIII en Final Fantasy versus XIII? Ik snap er ondertussen niets meer van en weet niet over welke game ik het meest gehyped moet zijn. Spelen ze zich in hetzelfde universum af? Moet je ze allebei spelen om het totale verhaal te hebben? Etc.
Als het goed is spelen ze zich in hetzelfde universum af, maar zijn het verschillende verhalen en vormt het geen overkoepelend geheel. Garanties durf ik echter niet te geven..
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:22:33 #31
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56283086
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 07:44 schreef Twarres het volgende:

[..]

Een ding (niet lullig bedoeld), maar verwacht er niet te veel van. Ik had heel hoge verwachtingen en die vielen uiteindelijk flink tegen.

Gisteren weer begonnen in FFIX.. Daar ben ik nou verliefd op.
Het ligt er ook aan of je het spel in 1997 voor het eerst gespeeld hebt of nu.

Toen in die tijd was het zeer vernieuwend. Als je het opnieuw speelt heb je veel herinneringen aan de tijd toen je het spel voor het eerst speelde.
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:39:03 #32
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56283537
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:40 schreef Twarres het volgende:

[..]

Als het goed is spelen ze zich in hetzelfde universum af, maar zijn het verschillende verhalen en vormt het geen overkoepelend geheel. Garanties durf ik echter niet te geven..
Volgens mij is Versus XIII meer een actie-spel vergelijkbaar met Dirge Of Cerberus.
Het speelt zich in hetzelfde universum inderdaad, en er zit een verband tussen het verhaal van beide spellen.

Over al die Final Fantasy accesoires:
Ik vind het wel vet om te zien. Laatst was ik op een site van iemand met zijn gehele Final Fantasy verzameling, maar die had ook echt alles. Alle versies van alle releases van elke game, met spinoffs, compilations etc. Verder had hij al die beeldjes van characters, echt niet normaal wat die gast allemaal bij elkaar verzameld had.
Zelf begin ik er niet aan omdat het gewoon een te dure grap wordt anders. Ik vraag me ook af wat dat buster sword gekost heeft.
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:21:32 #33
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_56284743
Ik heb een PS2 en ik wil ook wel een keertje een FF spel proberen (ik vind games van alle genres leuk). Welke moet ik als eerst proberen als ik nooit FF heb gespeeld?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:53:50 #34
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56285831
Deel X zou ik dan kiezen, een beetje een algemene doorsnee FF.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:24:51 #35
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56286865
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:39 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zelf begin ik er niet aan omdat het gewoon een te dure grap wordt anders. Ik vraag me ook af wat dat buster sword gekost heeft.
Als je alles wilt verzamelen wat er is , dan ben je wel even bezig ja
Ik heb voor mezelf denk de standaard dingen + alleen de echt hele speciale dingen

FF Crysis Core psp
Buster Sword
Limited edition sealed FFXII NTSC
Normale Sealed FFXII Pal
Sealed FF 7
Sealed Origins & Anthology
De rest van de serie psp, ps1, ps2
1,2,6,7,8,X,X-2,XII, Crysis Core, Dirge of Cerberus
Nintendo DS FF 3
Lading Guides, FF potions, Advent Childeren zooi

enz , bij elkaar toch nog wel aardig wat

Moet alleen FF 9 nog eens kopen

[ Bericht 1% gewijzigd door Deacon_Tigra op 24-01-2008 22:33:07 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:32:29 #36
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56293184
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Moet alleen FF 9 nog eens kopen
Idd.
Een van de betere delen uit de serie!!
(Vind meneer Sakaguchi zelf ook!)
Das ist nou einmal zo...
pi_56293792
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een PS2 en ik wil ook wel een keertje een FF spel proberen (ik vind games van alle genres leuk). Welke moet ik als eerst proberen als ik nooit FF heb gespeeld?
Ik zou voor FFX gaan. Dat is zeg maar de ultieme uitwerking van de traditionele Final Fantasy games. Leuke hoofdpersonen, goed turn-based vechtsysteem en een geweldig verhaal! Nog steeds (naast FFVII) mijn favoriete Final Fantasy game.

Daarna zou je FFXII moeten spelen. Ook een fantastische game, maar zo vernieuwend dat qua gameplay een andere richting wordt ingeslagen. Tenslotte moet je zeker FFVII ooit eens proberen. Grafisch gezien niet de mooiste Final Fantasy, maar wel zeer de moeite waard.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:47:50 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56294539
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:
IX !

Ik zou sowieso eerst de PSOne versies doen, en dan pas beginnen met X en XII. De stap terug in grafische kwaliteit is namelijk vrij groot...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:49:22 #39
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56294579
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

IX !

Ik zou sowieso eerst de PSOne versies doen, en dan pas beginnen met X en XII. De stap terug in grafische kwaliteit is namelijk vrij groot...
Zegt iemand die Wii games de bom vind. Over een stap achteruit in grafische kwaliteit gesproken.
Das ist nou einmal zo...
pi_56294635
Ik heb een vraagje over Final Fantasy III voor de DS!

Ik heb m gekocht en ik vind hem erg leuk! Alleen ondervind ik nogal wat problemen met mijn savegames! Als ik wil quicksaven, ben ik verplicht om de DS opnieuw te starten. Als ik de DS opnieuw gestart heb ben ik de savegame kwijt!

Iemand ervaringen mee?
pi_56294648
quote:
IX !
Dit is echt een nietszeggend deel. Totaal niks wat eruit sprong. Ik ben nu alweer vergeten wie de hoofdpersonen waren en waar het over ging.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:00:06 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56294799
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:49 schreef Twarres het volgende:

[..]

Zegt iemand die Wii games de bom vind. Over een stap achteruit in grafische kwaliteit gesproken.
De Wii de bom

Alleen Mario Galaxy is tof, verder is de 360 mijn favo console hoor
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_56294860
quote:
Het lijkt me verstandiger om met de nieuwere delen te beginnen. Dan zijn de graphics in elk geval geen struikelblok om Final Fantasy games te leren kennen, en te waarderen. Als hij eenmaal verslaafd is dan neemt hij de mindere graphics van bijvoorbeeld VII of VI vanzelf voor lief.
pi_56294896
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii de bom

Wii360

Perfecte combo

Alleen geen Final Fantasy
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:04:48 #45
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56294908
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:52 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een vraagje over Final Fantasy III voor de DS!

Ik heb m gekocht en ik vind hem erg leuk! Alleen ondervind ik nogal wat problemen met mijn savegames! Als ik wil quicksaven, ben ik verplicht om de DS opnieuw te starten. Als ik de DS opnieuw gestart heb ben ik de savegame kwijt!

Iemand ervaringen mee?
De quicksave optie is voor als je midden in een dungeon zit of even geen andere manier hebt om te saven. Als je deze functie gebruikt, dan moet je daarna je DS uitzetten. De volgende keer als je het spel opstart, moet je "continue" selecteren (dus niet "load game") en daarna kan je verder waar je bent gebleven.
Das ist nou einmal zo...
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:06:32 #46
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56294939
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Dit is echt een nietszeggend deel. Totaal niks wat eruit sprong. Ik ben nu alweer vergeten wie de hoofdpersonen waren en waar het over ging.
Een alleszeggend deel! Deeltje IX was gewoon een samenvatting van de 8 voorgaande delen en zeer goed uitgewerkt. Tevens is het voor mij ook de allereerste Final Fantasy die ik speelde.
Das ist nou einmal zo...
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:09:40 #47
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56295019
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De Wii de bom

Daar heb je toch geen FF op? Hoe kan dat dan je favo console zijn?
Das ist nou einmal zo...
pi_56295094
Ik heb trouwens echt machtig veel zin in een next-gen Final Fantasy. Ik hoop zo dat FFXIII de beloftes zal waarmaken!
pi_56297346
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens echt machtig veel zin in een next-gen Final Fantasy. Ik hoop zo dat FFXIII de beloftes zal waarmaken!
Helaas werd door vele gamejournalisten ook beloofd dat FFXII heel goed zou zijn, dat viel ook wel een beetje tegen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56297560
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Pritt het volgende:
Helaas werd door vele gamejournalisten ook beloofd dat FFXII heel goed zou zijn, dat viel ook wel een beetje tegen.
Ik vond het een fantastisch spel. Alleen het verhaal was wat moeilijk te volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')