Een soort RTSquote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is Revenant Wings eigenlijk,..... klinkt als een heerlijke game voor mijn vakantie!
Het is een strategie spel, maar dan met FF types, en RPG elementen.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is Revenant Wings eigenlijk,..... klinkt als een heerlijke game voor mijn vakantie!
Heb hem uitgeprobeerd. De FFXII-sfeer zit er goed in; prachtige graphics en FMV (voor de DS), mooie muziek en alle bekende personages doen mee. Qua grafische stijl is het een schattige versie van de game op de PS2. Ook het verhaal is best goed, en niet eens zo ver gezocht.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:59 schreef Chocobo het volgende:
Oei als het een grote chaos is dan haal je voor mij het tactische al weg. Thanks Gijs,.... !! Ik moet echt altijd overzicht hebben en controle over een RPG of RTS game,.... anders kom ik er niet in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb hem uitgeprobeerd. De FFXII-sfeer zit er goed in; prachtige graphics en FMV (voor de DS), mooie muziek en alle bekende personages doen mee. Qua grafische stijl is het een schattige versie van de game op de PS2. Ook het verhaal is best goed, en niet eens zo ver gezocht.
Alleen de gameplay zelf vond ik niks. Soort RTS met RPG-elementen. Besturing was erg lastig, en de menu’s onoverzichtelijk. Je hebt 5 hoofdpersonen en je kunt andere wezens oproepen die als soldaten fungeren. Gevolg is dat je als een soort schoolklas door het level heenloopt en als een gek op alles loopt (mis) te klikken.
Nee, ik vond het niks. Gemiste kans, ze hadden beter een echte RPG er van kunnen maken. Advance Wars is een betere strategische game. En binnenkort komt FF:TA2 uit op de DS. Probeer anders Contact eens, erg toffe RPG.
Hoe tactisch je ook begint. Het eindigt altijd met al je units 1 vijand aanvallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
Oei als het een grote chaos is dan haal je voor mij het tactische al weg. Thanks Gijs,.... !! Ik moet echt altijd overzicht hebben en controle over een RPG of RTS game,.... anders kom ik er niet in.
Die is al een tijdje uit in Japan, maar nog steeds niet gepland voor Europa/USA.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
En binnenkort komt FF:TA2 uit op de DS.
Als je de handigheid te pakken hebt heb je overzicht en controle.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oei als het een grote chaos is dan haal je voor mij het tactische al weg. Thanks Gijs,.... !! Ik moet echt altijd overzicht hebben en controle over een RPG of RTS game,.... anders kom ik er niet in.
Niet saven en opnieuw proberen dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
bah vegreten op shadow te wachten op het floating continent, dag 100%
de savefile die er op dit moment het dichste bij ligt is die fight met kefka op het moment dat je die split-storys gefinished hebt, ik was dat punt vergeten, dus mvoor mijn huidige savegame is het al te ver, nouja, ik beslis morgen wel of ik verder ga met deze, of dat hele gedoe met het terugvinden van terra, die fabriek en floating continent opnieuw ga doen.quote:
ik was die 'verplichting'(wat shadow betrefd) dus helemaal vergeten, terwijl ik hem wel compleet geboost had.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:52 schreef Ixnay het volgende:
Dan had je op het floating continent moeten saven en de file niet overschrijven.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:07 schreef Strolie75 het volgende:
Europa krijgt een special edition van Final Fantasy: Crisis Core
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef blessed19 het volgende:
hoe zit het met die limited psp? zijn die binnenkort gewoon ergens te koop, of moet je er veel moeite voor gaan doen?
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Geen moeite hoor, ik heb er 1 liggen hier![]()
Je moet er alleen 450 Euro / 69698 Yen voor neerleggen
Serie nr 49114Alle 77.777 stuks waren binnen 2,5 uur uitverkocht
![]()
Een aardige Japanner heeft voor mij 2 uur in de rij gestaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |