Op een gegeven moment is het zo simpel, dat je gewoon een paar keer scoort en vervolgens met de bal ergens in een plekje gaat wachten waar je geen encounters krijgt. In de tussentijd ga je wat anders doen en laat je de tijd wegtikken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:52 schreef torn_Machina het volgende:
Blitzball moest je gewoon echt voor gaan zitten, want voordat je alle Reels en Ultimate Weapon van Wakka had was je zeker een paar uur zoet. Ik moest mij er echt toe zetten om al die matches te spelen, maar zodra je de betere spelers kan recruiten wordt Blitzball toch wel erg makkelijk en is het gewoon saai.
Nooit gelukt. Omdat je hiervoor ook maar 1 keer de kans krijgt.quote:Het is mij trouwens wel gelukt om de storyline Blitzball wedstrijd te winnen zonder de truc te gebruiken door je achter de goal te verstoppen.
Die extra scene die je dan krijgt waar je team met de overwinningsbeker zit te pronken is de moeite toch wel waard.
En dat snap ik nou niet. Er wordt vaak gezegd dat dit zo lastig is.quote:Het enige waar ik mij nooit toe heb kunnen zetten was het lightning dodgen voor Lulu's sigil.
Penance ben ik ook nooit aan begonnen.quote:Ook zie ik mij nog niet zo snel al mijn stats gaan maxen om Penance te verslaan. Gaat gewoon te veel tijd in zitten.
Dat is waar,..... periode lente/zomer,... net voor de zomer dacht ik. Lang licht,.... ahhhhh dat brengt me terugquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:46 schreef Pritt het volgende:
Weet nog wel, het was destijds warm weer dat FFX uitkwam.
Vind het nog steeds een kut deel, kon het ook geen eerlijke kans geven aangezien ik FF6 en CC uitgespeeld had net ervoor out of boredom. dan is FF12 toch echt bagger.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:54 schreef Twarres het volgende:
Ik moet even terugkomen op FFXII. Ik vond het voorheen echt een kutgame, maar hij is toch best wel leuk.
Niet het beste deel uit de serie, though...
Turnbased heb ik geen problemen mee, dat waren de andere delen immers ook. Maar het battle systeem en de feel zijn toch minder dan in andere delen. Vind ik dan..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:19 schreef wdn het volgende:
Chocobo: ik vond 12 ook geweldig dus je bent niet de enige. De manier van gameplay ligt me wel. Zo vond ik Enchanted Arms ook geweldig maar sommigen hebben het niet zo op turned based blijkbaar
En free roaming![]()
FF10 vond ik minder bijvoorbeeld. Te lineair.
FF10-2 ook. Teveel fanservice.
KQ?? Wat? Kings Quest was zeker geen RPG, maar een point and click of text-based adventure. Heb je iets van een link?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:49 schreef wdn het volgende:
Voor mij is het 12 maar kan je vertellen dat ik ook met heel veel plezier het gratis "KQ" heb gespeeld (is een soort van kloon van ff1 of ff2 of van 1 uit de "quest" serie. King's quest ofzo(?)).
Randomquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:11 schreef Pritt het volgende:
De gameplay in XII was prima hoor maar het verhaal en die grid waren gewoon dramatisch.
"Hoi, ik ben een random draak, ik ben een baas, versla mij." Dat kwam veel en veel te vaak voor.
Ik kon tijdens werk er niet op zoeken maar ik weet zelfs waar je het kunt downloadenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:46 schreef Twarres het volgende:
[..]
KQ?? Wat? Kings Quest was zeker geen RPG, maar een point and click of text-based adventure. Heb je iets van een link?
quote:What is KQ? KQ is a console-style role-playing game (RPG) in the FF1/Legend of Mana/Zelda style.
Dat idee had ik dus nu net niet. Alle Espers moesten 'gevonden' worden door bepaalde dingen te doen. Dus die kwam je niet zomaar even tegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:11 schreef Pritt het volgende:
De gameplay in XII was prima hoor maar het verhaal en die grid waren gewoon dramatisch.
"Hoi, ik ben een random draak, ik ben een baas, versla mij." Dat kwam veel en veel te vaak voor.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo, ik heb eindelijk een beetje tijd om FFVI uit te gaan spelen
ow, ik heb hem jaren geleden al eens uitgespeeld, maar ben nu aan het proberen om 100% te halen (wat mij bij FFV jammergenoeg net niet gelukt is)quote:
nee, maar wel alles wat beschikbaar is te verzamelen, alle wapens, summons , blue magic in V , en alle espers in VI en zo, natuurlijk is er op de gba versies ook een bestiary te vullenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:49 schreef Ixnay het volgende:
Kun je bij FFV en FFVI percentages zien? Is dat op de GBA versie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |