abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56940582
Liep net langs de kamer met de Zodiak Spear
  zondag 24 februari 2008 @ 02:15:18 #227
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56940619
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:08 schreef Pritt het volgende:
Verbeterde graphics, nieuwe chars, nieuwe jobs, meer uitdieping in het verhaal, multiplayer-options.
Genoeg verschillen toch om apart aan te geven.

Ik moet zeggen dat ik het zicht ook een beetje kwijt ben met al die re-releases.
Dan zijn FF3 en FF3DS ook verschillende games.
pi_56964085
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56965808
Ik heb Revenant Wings uitgespeeld, maar blijkbaar heb ik nog 5% aan side-quests open staan.
Volgens mij kan je deze tijdens het spel unlocken, maar kunnen deze ook unlocked worden als je het spel al hebt uitgespeeld? (Bijv. mission 56)
Anders kan ik het spel nooit op 100% uitspelen
There is no such thing as Automerge
pi_56970248
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:46 schreef Icefire het volgende:
Ik heb Revenant Wings uitgespeeld, maar blijkbaar heb ik nog 5% aan side-quests open staan.
Volgens mij kan je deze tijdens het spel unlocken, maar kunnen deze ook unlocked worden als je het spel al hebt uitgespeeld? (Bijv. mission 56)
Anders kan ik het spel nooit op 100% uitspelen
Volgens mij moet je sommige sidequests voor een bepaald punt in het verhaal doen anders komen deze te vervallen.
Je enige kans op 100% zou dan een tweede sessie zijn met een FAQ waarin staat wanneer welke sidequests komen te vervallen.
pi_56981353
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:26 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Volgens mij moet je sommige sidequests voor een bepaald punt in het verhaal doen anders komen deze te vervallen.
Je enige kans op 100% zou dan een tweede sessie zijn met een FAQ waarin staat wanneer welke sidequests komen te vervallen.

Kan ik me eigen weer een maand opsluiten in de kast.
There is no such thing as Automerge
pi_56981427
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:26:08 #234
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56983745
quote:
dit is pas OMFG
WTF ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_56985003
Het speelt toch lastig in het Japans
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:43:47 #236
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_56985573
quote:
dit is pas OMFG
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:23:10 #237
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56989412
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:21 schreef kipknots het volgende:
Het speelt toch lastig in het Japans
Hoe dat zo? Je kent het verhaal toch wel? Daarvoor hoef je het niet te spelen.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:21:21 #238
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56995722
quote:
dit is pas OMFG
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_57006194
Ik vind de dark aeons in FFX trouwens verschrikkelijk lame. Ik kan niet fatsoenlijk de wereld meer verkennen, met een beetje pech kom ik er een tegen en dat is een instant death
Vraag me af wie bij SE het een goed idee vond om die bij de europese versie toe te voegen.
pi_57011411
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:45 schreef kipknots het volgende:
Ik vind de dark aeons in FFX trouwens verschrikkelijk lame. Ik kan niet fatsoenlijk de wereld meer verkennen, met een beetje pech kom ik er een tegen en dat is een instant death
Vraag me af wie bij SE het een goed idee vond om die bij de europese versie toe te voegen.
Zanmato-tje er tegenaan en hoppa
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:32:34 #241
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57012213
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Zanmato-tje er tegenaan en hoppa
Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.
pi_57013604
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.
Tuurlijk gaat dat wel op, je kan je Yojimbo trainen. Verschillende faqs te vinden op internet die precies laten zien hoe het hele Zanmato gebeuren in elkaar zit
pi_57014337
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:36:47 #244
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_57014922
quote:
Lijkt me onzin. Alles is er in principe al, maken die handel en gaan. Dat kan iemand die niet in het originele team zat ook wel. Volgens mij is het gewoon een soort zoethoudertje.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:44:15 #245
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_57015048
ik heb echt werkelijk nog nooit 1 blitzball toernooi gewonnen
En dan moest je ook echt 10000 toernooien spelen om het sterkste wapen van Wakka te krijgen

Blitzball
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:57:38 #246
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57015297
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat dat wel op, je kan je Yojimbo trainen. Verschillende faqs te vinden op internet die precies laten zien hoe het hele Zanmato gebeuren in elkaar zit
Je bent het probleem een beetje kwijt. Gaat me om het verschijnen van die Dark Aeons,.... wel cool, maar er had een betere waarschuwing in moeten zitten. Niet iedereen trekt het om Yojimbo +20 uur te gaan trainen puur om een tempel te bezoeken.
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:58:04 #247
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57015307
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb echt werkelijk nog nooit 1 blitzball toernooi gewonnen
En dan moest je ook echt 10000 toernooien spelen om het sterkste wapen van Wakka te krijgen

Blitzball
Dramaaaatische minigame inderdaad
pi_57015660
Vond dat BB ook geen fuck aan, er zat een truukje trouwens, waarbij je 1 doelputn moest maken, om vervolgens met de bal achter je eigen doel te gaan zitten, zo won je vrijwel elke wedstrijd Maat van me heeft dat gedaan, ik heb 2nd best wapen van wakka gepakt, had daar niet zo veel zin in.
pi_57016447
Blitzball moest je gewoon echt voor gaan zitten, want voordat je alle Reels en Ultimate Weapon van Wakka had was je zeker een paar uur zoet.

Ik moest mij er echt toe zetten om al die matches te spelen, maar zodra je de betere spelers kan recruiten wordt Blitzball toch wel erg makkelijk en is het gewoon saai.

Het is mij trouwens wel gelukt om de storyline Blitzball wedstrijd te winnen zonder de truc te gebruiken door je achter de goal te verstoppen.
Die extra scene die je dan krijgt waar je team met de overwinningsbeker zit te pronken is de moeite toch wel waard.

Het enige waar ik mij nooit toe heb kunnen zetten was het lightning dodgen voor Lulu's sigil.

Ook zie ik mij nog niet zo snel al mijn stats gaan maxen om Penance te verslaan.
Gaat gewoon te veel tijd in zitten.
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:16:48 #250
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57017056
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Als je de ultimate weapons of de juiste abilities hebt, heb je "triple EP".
Je kunt volgens mij ook tweemaal triple EP hebben, waardoor je 9x EP krijgt.
Als je hiermee gaat levellen in de Omega Ruins krijg je heel snel EP erbij.
Vooral bij Wakka's Ultimate Weapon gaat het snel. Hiervoor moet je wel héél veel blitzballen voordat je deze kunt gebruiken.

Wakka heeft in no time de heel sphere grid vol, levellen in de Omega RUins gaat dan heel makkelijk, want de lastige enemies zijn geen probleem meer.
Je mede team mates groeien mee, zorg wel dat deze allemaal "iets" doen in het gevecht, anders krijgen ze geen EP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')