ow wat erg dit ........................quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:54 schreef mootie het volgende:
En ja hoor............. slaafje zegt sorry...... *gaap*
Doucheslang om zijn fucking nek, desnoods doe ik hetzelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef mootie het volgende:
Aaaaaaaaah ik word zo pissig van dat toontje van die klootzak! Dat kind vraagt gewoon iets en hij gaat praten over een focking vraagteken!
Mijn ex dacht mij zelfs te vertellen dat ik niet op mijn (eigen) donzen dekbed mocht zitten omdat daardoor de veertjes plettenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef tutjehola het volgende:
Liever niet met je schoenen op bed, Bian, ik zou zo graag met je een uurtje willen delen. De eerste die tegen mij zegt dat ik neit met mijn schoenen op een bed mag, moet nog geboren worden. LULLO
Zie je wel... kindje van God......quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef chufi het volgende:
B: Me shit komt niet uit niets !! Het komt nergens vandaan
Brian heeft groot gelijk, zij wil nog dat hij naast haar in dat bed gaat liggen? Dan niet met je schoenen op dat bed. Lijkt me duidelijke zaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef tutjehola het volgende:
Liever niet met je schoenen op bed, Bian, ik zou zo graag met je een uurtje willen delen. De eerste die tegen mij zegt dat ik neit met mijn schoenen op een bed mag, moet nog geboren worden. LULLO
Ik vind dat Brain een wat ongewone en incestuele relatie heeft met z'n dochter.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
B: "Ga niet met je schoenen op bed, dat is vies! "
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn ex dacht mij zelfs te vertellen dat ik niet op mijn (eigen) donzen dekbed mocht zitten omdat daardoor de veertjes pletten
Alleen Brian mag geïrriteerd raken, zijn inkomstenslet-voor- de-toekomst nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef ericahysterica het volgende:
als amanda pissed wordt flipt rat de pan uit dus het is allemaal amanda haar schuld eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dat Brain een wat ongewone en incestuele relatie heeft met z'n dochter.
Ze heeft heeft vanaf het moment dat ze er achter kwam dat haar kutje er niet alleen is om mee te pissen de verkeerde vriendjes gehad. Soms heb ik er ook mee te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:51 schreef Kaleddis het volgende:
Ondanks de bitch die Amanda is, vind ik het toch sneu voor haar dat ze is deze situatie zit en dat ook achter dit gewoon in stand blijft houden. Dit is niet goed voor haar
Amanda lijkt wel wat op Michael Jackson trouwensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ga Aman morgen met Lieke mee naar huis ??
En terecht, je maakt hem/haar para focking brother niet normaal zeg! Al die shit uit me, door die Focking veertjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn ex dacht mij zelfs te vertellen dat ik niet op mijn (eigen) donzen dekbed mocht zitten omdat daardoor de veertjes pletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |