Wat een dom wijf is het toch....ze is echt bang om zonder pik te zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef ericahysterica het volgende:
nou de girlpower is snel over amanda kruipt alweer.
Ja en als ze dat nu nog steeds niet doorheeftquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Huh ? En zelf mag hij dat op elk moment bepalen. Ik wil nu niet met je praten, ga nu weg!
Mja, Amanda moet natuurlijk wel haar plaats weten. Hij is de master, zij is de slaaf
In z'n fokking kudtgezicht!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey Brodda!![]()
Die gozer moet een enorme stomp voor zn lelijke sjchmoel hebben..... zij ook trouwens, misschien dat er dan iets doordringt.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een sukkel..als je niet duidelijk met me gaat zijn maak je me boos..
Zak ff lekker diep in de gierprut..anaalprikker!!!
Ik vond teringlijer net ff tè. Ik bedoel het ook niet zo, hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tipsch, ik vind dat ook en zeg geen sorry...
Good workquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zit hier met m'n vingers boven het toetsenbord om de volgende briljante quote te noteren!
B; ik kom je cd's brengen, ik kom je supporten, ik kom je klappen, ik doe, ik doe, ik doe..
pikverlatingsangstquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een dom wijf is het toch....ze is echt bang om zonder pik te zitten
eens zal zij klappen krijgen idd.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:51 schreef tipsch het volgende:
Nou, wegwezen Aman, straks krijg je nog klappen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:47 schreef Marieke_B het volgende:
B: Bullshit, in de keuken zaten we nog te zoenen toen je naar me toekwam met je lippen..
A: waar?
B; voor de fokking magnetron!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hey Brodda!![]()
Die gozer moet een enorme stomp voor zn lelijke schjmoel hebben..... zij ook trouwens, misschien dat er dan iets doordringt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |