Topper, mijn favoriete modquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je, slot hangt.
is al wat beter.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoiets dan?
Zo heb ik het wel gezien ja, staat ook in linkjestopic bij Oost.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:55 schreef Grulez het volgende:
"jason oost" wat vinden jullie van hem
Of is dit nu het centrale jason oost topic?
(verkapte tvp)
Houd mij erbuiten jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mods hebben duidelijk weinig creativiteit meer...
Spreek me dan persoonlijk aan, beetje de creativiteit van Ray en venom in twijfel trekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mods hebben duidelijk weinig creativiteit meer...
Die profiteren ook alleen maar van die creatieve acties van die voetballers. Weinig crea-bea aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Spreek me dan persoonlijk aan, beetje de creativiteit van Ray en venom in twijfel trekken.
Ik zeg nergens dat een directe reactie op een TT of OP offtopic is. Alleen rond het MvB-topic is het afgelopen en zijn wij het zat, die discussie loopt nu al bijna vijf maanden en dat gaan wij niet in den treure herhalen. Niet hier en niet in het MvB-topic. Dat is al hoevaak duidelijk gemaakt, maar je blijft maar steeds weer beginnen over de TT en OP. We houden het MvB-topic waarvoor het is; discussieren over Marco van Basten en alles wat daar omheen mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:09 schreef Tennessee het volgende:
Beste RayMania,
kan je me alsjeblieft uitleggen hoe een directe reactie op een TT of OP off-topic en dus verboden kan zijn?
hee, de Fok!-FB-huillie-van-het-jaar-2007!!!! Ik moet wel een beetje mijn best doen mijn titel te verdedigen. toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tennessee is weer terug zie ik
Dus zeg je wél dat in dát topic direct reageren op de OP en/of TT off-topic is... Waarom mag MONTANA zich wél op zijn borst kloppen dat hij zo'n "succesvolle" topicreeks in stand houdt als er niet op die TT en OP gereageerd mag worden? Waarom moet ik me elke keer wél ergeren aan die TT en OP?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat een directe reactie op een TT of OP offtopic is. Alleen rond het MvB-topic is het afgelopen en zijn wij het zat, die discussie loopt nu al bijna vijf maanden en dat gaan wij niet in den treure herhalen. Niet hier en niet in het MvB-topic. Dat is al hoevaak duidelijk gemaakt, maar je blijft maar steeds weer beginnen over de TT en OP. We houden het MvB-topic waarvoor het is; discussieren over Marco van Basten en alles wat daar omheen te maken heeft.
Moet ik het Jip en Janneke taal uitleggen? Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Dus zeg je wél dat in dát topic direct reageren op de OP en/of TT off-topic is...
Jij zeurt omdat je de TT en OP aangepast wilt hebben, M0NTANA zeurt niet, maar wil het gewoon over Marco van Basten hebben. Elke keer begin jij er weer over en rakelt de discussie op. Die tijd is geweest, zie daarvoor mijn laatste zin van m'n post hierboven.quote:Waarom mag MONTANA zich wél op zijn borst kloppen dat hij zo'n "succesvolle" topicreeks in stand houdt als er niet op die TT en OP gereageerd mag worden?
Ik zou het in de persoonlijke hoek zoeken.quote:Waarom moet ik me elke keer wél ergeren aan die TT en OP?
Zie daarvoor mijn laatste zin van m'n post hierboven.quote:En waarom verwijs je me naar de FB als je me in de FB gaat vertellen dat ik mijn mond moet houden?
Ik had slechts een TVP nodigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
hee, de Fok!-FB-huillie-van-het-jaar-2007!!!! Ik moet wel een beetje mijn best doen mijn titel te verdedigen. toch?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:30 schreef Tennessee het volgende:
RayMania; Dat jij het nou eens bent met de mening van MONTANA dat Van Basten ontslagen zou moeten worden, prima, dat moet jij weten,
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:38 schreef RayMania het volgende:
Ik ben het trouwens overal wel mee eens wat Tennesee zegt. Daar is geen speld tussen te krijgen; de beste kwalificatiereeks, twee keer gekwalificeerd, weinig tegengoals, beste WK-poule. Allemaal goede resultaten. Het zou bizar zijn als Van Basten weg moest, eerlijk is eerlijk.
Overdrijf niet zo en maak niet van een mug een olifant. Er wordt niet geprovoceerd. Wat is jouw post van die lange 'reserve-OP' dan wel niet. Ook maar verwijderen?quote:maar nu wordt die topic zelfs aan mij opgedragen... Dat is toch niets anders dan provoceren? Waarom mag er wél geprovoceert worden maar mag daar niet op gereageerd worden?
WIj passen niks aan, de OP en TT is keuze van de topicstarter (ik val in herhaling volgens mij). Net zoals jij straks gewoon een 'Marco van Basten wordt wereldkampioen #xx' kan openen, mits je de eerste bent (zoals altijd in VBL, ik val in herhaling), dan blijft-ie open. Als iemand dan klaagt over de TT of OP zeg ik exact hetzelfde als ik nu tegen jou hebt gezegd.quote:Als je écht puur discussie wil over Van Basten en geen gezeik over de TT en de OP, dan moet je de TT en OP aanpassen, dat doe je niet, prima, maar als je dan de TT en de OP toestaat, dan moet je toch ook discussie daarover toestaan? Anders is het toch gewoon niet eerlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |