abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73716270
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zal op zo een blad werken en iedere keer wat nieuws moeten verzinnen, tja dan komen ze met dit soort onzin.
Het moet vol natuurlijk ja, een beetje als de sportkranten in Spanje ed . En eens in de zoveel tijd duik je natuurlijk in het archief en gooi je er wat 'retro' tegenaan. Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip man!
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het allergrootste dieptepunt is voor mij nog altijd de Iglo spinazie a la creme reclame van heeeel lang geleden :

Een pannekoek, gevuld met spinazie a la creme...en dan een kind erbij dat even met de vinger van de spinazie proeft, en een gezicht trekt alsof het ongeloofelijk lekker is...
Dat vind ik dan wel een 'fout' hapje ja
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73716306
op zich..

die "foute hapjes" zijn wel echt nederlands.
Maar ik vraag me af of in bijvoorbeeld spanje of turkije de hapjes door de jaren heen zijn veranderd.

Volgens mij gaat dat ook van (groot)moeder naar kind.
Wij hebben gevulde eitjes turken hebben baklava.
pi_73716374
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:33 schreef covie het volgende:
op zich..

die "foute hapjes" zijn wel echt nederlands.
Maar ik vraag me af of in bijvoorbeeld spanje of turkije de hapjes door de jaren heen zijn veranderd.

Volgens mij gaat dat ook van (groot)moeder naar kind.
Misschien hebben de vrouwen het daar te druk om zich zorgen te maken over de hipheid van hapjes.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73716447
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien hebben de vrouwen het daar te druk om zich zorgen te maken over de hipheid van hapjes.
Ja met alleen het huishouden?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:58:52 #130
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_73727852
Maar kom maar op met nog meer ideeen, heb ik alvast iets voor als hij 80 wordt
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_73728418
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:37 schreef covie het volgende:

[..]

Ja met alleen het huishouden?
jup. alleen het huishouden. bestaande uit afwezige man en 12 koters varierend in leeftijd
dan wil je wel graag lekker snel klaar zijn en weinig troep. geen handige keukenmachine, geen magnetron en geen vaatwasser (dat zijn de oudste koters en dat gaat niet zo snel en effectief)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73736384
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef Curiosity het volgende:
Maar kom maar op met nog meer ideeen, heb ik alvast iets voor als hij 80 wordt
Pittige gekruide gehaktballetjes, altijd een succes, wel zélf maken natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')