Die halve meloen met spiezen met kaas en knakworst ed gaat het zeker worden, geniaal.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay, wat ga je in juni dan serveren?
wij hadden ze met een druif of stukje annanas erop.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Blokjes kaas met prikkers en eventueel een bolletje gember of zilver of amsterdamse ui
Wat zijn die verbrande drollen? En wat doet die sla daar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:31 schreef thloreg het volgende:
Hieronder tijdens stappen(gisteravond) deze lekker dikmakende hapjes gegeten. LEKKAH!
[ link | afbeelding ]
Wat lul jij nouquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef Curiosity het volgende:
Mijn man wordt in Juni 40, ik wil dan zgn "foute "hapjes serveren.
Wat zijn nu echt hapjes uit de jaren 70, die nu eigenlijk niet meer kunnen.
Zelf had ik al bedacht, gevulde eieren, kaas met zilveruitje, knakworstjes.
Wie heeft er ook nog leuke tips en eventueel recepten.
kmag hopen dat t lekker is ja. je gaat toch geen hapjes serveren alleen omdat ze fout zijn als ze ook nog eens vies zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat lul jij nou. Dat is allemaal verrukkelijk!
Niet hip volgens de vrouwenblaadjes misschien maar wie trekt zich daar nou een reet van aan?
Ik wilde het net gaan vragenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:45 schreef Bonjasky82 het volgende:
[..]
Wat zijn die verbrande drollen? En wat doet die sla daar? [ afbeelding ]
Ik wist trouwens niet eens dat hapjes "fout" konden zijn. Ik dacht dat je dat alleen in de oorlog kon zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:56 schreef Bonjasky82 het volgende:
[..]
kmag hopen dat t lekker is ja. je gaat toch geen hapjes serveren alleen omdat ze fout zijn als ze ook nog eens vies zijn?
nee, die tuinbroek die je afgelopen zomer zo vaak droeg is ook fout bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet eens dat hapjes "fout" konden zijn. Ik dacht dat je dat alleen in de oorlog kon zijn
het gebeurt niet gauw, maar ik ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef Bonjasky82 het volgende:
eerlijk gezegd vind ik trendy hapjes fouter dan oubollige hapjes... zoals tapenade en verschillende soorten tapa's... en de hipheid van de italiaanse keuken in nederland tegenwoordig.
Ja, en dan gastvrouwen die beledigd zijn als je niet op voorhand enthousiast bent, ook zoietsquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
het gebeurt niet gauw, maar ik ben het helemaal met je eens!
ik heb liever een stukje kaas dan een vreselijk ingewikkeld hapje waarvan ik niet zeker weet of ik het lust en hoe ik het in vredesnaam in mijn mond ga krijgen zonder dat al die mooie kunstzinnige stukjes eraf kieperen en op mijn trui belanden
ja precies!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, en dan gastvrouwen die beledigd zijn als je niet op voorhand enthousiast bent, ook zoiets.
-->quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:06 schreef Muck het volgende:
een stukje roggebrood met gerookte kip en appelstroop
ik dacht echt: "hoe kóm je in godesnaam op zo'n idee?!"quote:
9 van de 10 keer hebben ze het ergens gelezen in een blad natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ik dacht echt: "hoe kóm je in godesnaam op zo'n idee?!"
maar ja, dat durf ik dan weer niet te vragen
Dat is best goed te vreten jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Knakworstjes in bladerdeeg, maar dan met heel scerp mosterdkaas erbij in gerold, zou dat wat zijn?
Je zal op zo een blad werken en iedere keer wat nieuws moeten verzinnen, tja dan komen ze met dit soort onzin.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
9 van de 10 keer hebben ze het ergens gelezen in een blad natuurlijk.
LOLquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het allergrootste dieptepunt is voor mij nog altijd de Iglo spinazie a la creme reclame van heeeel lang geleden :
Een pannekoek, gevuld met spinazie a la creme...en dan een kind erbij dat even met de vinger van de spinazie proeft, en een gezicht trekt alsof het ongeloofelijk lekker is...
Dat soort mensen zijn gewoon vieze neofielenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef Smolderbeard het volgende:
Mode aan voedsel koppelen en het "fout" noemen omdat het zogenaamd uit is vind ik toch wel zo'n ongelofelijke onzin.
Je laat iets dat je lekker vind toch verdomme niet staan omdat het niet meer hip is ofzo?
Dit is echt een onbegrijpelijke mindset voor mij.
Als ik een gevuld ei eet en iemand zegt: '1973 heeft gebeld, ze willen hun gevulde ei terug!' dan kan je me echt oprapen.
Wat een tool ben je dan.
Leuke term.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn gewoon vieze neofielen
Gewelig!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
De hapjes die jij nu noemt vind ik inderdaad niet echt fout
Maar goed, even OT:
augurkje omwikkelen met ham, mounchou op ham smeren en rolletjes maken, spiejes met kaas een ananas (als variatie op de uitjes) meer schiet me zo niet te binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |