Limburg is de enige provincie in Nederland waar een beetje fatsoenlijk pils uitkomt.... Of wil je Bavaria, Dommelsch, Amstel en Heineken geweldige pilsners noemen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef poepeneesje het volgende:
Het probleem ligt 'm in het feit dat het uit Limboland komt.
-xxx-
Jammer alleen dat het Limburg is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:25 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Limburg is de enige provincie in Nederland waar een beetje fatsoenlijk pils uitkomt.... Of wil je Bavaria, Dommelsch, Amstel en Heineken geweldige pilsners noemen?
Nee, we willen bier uit het oostenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:25 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Limburg is de enige provincie in Nederland waar een beetje fatsoenlijk pils uitkomt.... Of wil je Bavaria, Dommelsch, Amstel en Heineken geweldige pilsners noemen?
Wow jij bent echt grappigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het Limburg is.
Jij bent zeker zo'n ingeteelde pseudo-Belg?quote:
Juist wel... Ik heb bij mij in het dorp slechts de keuze tussen Gulpener of Lindeboomquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:29 schreef Rnej het volgende:
gulpener krijg je geen koppijn van, das fijn!
Ik weet niet hoor, maar er zijn genoeg zelfstandige bierbrouwers in nederland.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Gulpener is best goed te doen.
Volgens mij de laatste zelfstandige bierbrouwer van NL.
Verder is Amstel bij gebrek aan beter iig beter dan Heineken en zeker Grolsch.
Mja, ik maakte een fout, het is het laatste familie bedrijf in NL die pils maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar er zijn genoeg zelfstandige bierbrouwers in nederland.
Lindeboom bijvoorbeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |