Bij de Lidl/Aldi/willekeurige andere goedkopie-shop bier kopenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Djeez het volgende:
Ik drink tegenwoordig Oettinger bier. Kost 5,50 euro per krat voor dit Beierse vocht. Goed te drinken, ziet er goed uit, en voor een zacht prijsje. Lidl FTW
Het klinkt igg vreselijk smerig!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Oettinger is echt het zwerverbier van duitsland.Had laatst ook een krat gekocht maar viel toch best tegen.Een waterige metalige smaak.Okay naar drie vier bier maakt het niet meer uit.
En daarbij een van de beste pilsners des landes. Maar gulpener is ook zeker niet slecht. Ik persoonlijk ken ook geen echt slechte limburgse pilsners... Ik ken 2 slechte hollandse pilsners (amstel en heineken) en 3 slechte brabantse pilsners (bavaria, dommelsch en oranjeboom)... Maar de limburgse bevallen me tot nu toe allemaal (zelfs een oostelijke als Grolsch valt nog mee, in vergelijking met holland en brabant).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alfa bier is ook nog een volledig zelfstandig familiebedrijf.
Oettingerquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:38 schreef Djeez het volgende:
Ik drink tegenwoordig Oettinger bier. Kost 5,50 euro per krat voor dit Beierse vocht. Goed te drinken, ziet er goed uit, en voor een zacht prijsje. Lidl FTW
Al eens Lindeboom gedronken?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 03:00 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
En daarbij een van de beste pilsners des landes. Maar gulpener is ook zeker niet slecht. Ik persoonlijk ken ook geen echt slechte limburgse pilsners... Ik ken 2 slechte hollandse pilsners (amstel en heineken) en 3 slechte brabantse pilsners (bavaria, dommelsch en oranjeboom)... Maar de limburgse bevallen me tot nu toe allemaal (zelfs een oostelijke als Grolsch valt nog mee, in vergelijking met holland en brabant).
Juliper? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:53 schreef leolinedance het volgende:
Gulpener is primaJuliper ook trouwens
goede smaakquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:53 schreef leolinedance het volgende:
Gulpener is primaJuliper ook trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |