Ik ben Limburger en geef gewoon toe dat Gulpener smerig is hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jullie zijn allemaal vieze limburgers die uit een soort trots smerig bier drinken, maar het eigenlijk zelf ook niet te zuipen vinden!
Moet je Schutters eens proberen, dan is Grolsch best wel lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:45 schreef DSS24 het volgende:
Het enige bier wat niet te zuipen is, = GROLSCH
ZEEPSMAAK met een vleugje pis.
godver doe niet zo triest man.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n ingeteelde pseudo-Belg?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Gat-ver-dam-me..
Ik drink nog lieverAmstel
.
Alfa bier is ook nog een volledig zelfstandig familiebedrijf.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Gulpener is best goed te doen.
Volgens mij de laatste zelfstandige bierbrouwer van NL.
ze hebben een leuke rondleiding daarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alfa bier is ook nog een volledig zelfstandig familiebedrijf.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:40 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
godver doe niet zo triest man.
Of is dit grappig bedoelt?
Wat een kansloos asociaal gezeik.
Opgelost,slotjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:06 schreef leolinedance het volgende:
Gulpener is hartstikke puik bier![]()
Jammer dat het uit Limboland komt
Dat klopt natuurlijk niet, als je niet weet dat er smaakverschil zit tussen bijvoorbeeld Brand en Amstel, dan ben je echt een domme hond en dan moet je heeeeeeeeeeel snel Fristi gaan drinken!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:58 schreef nozem het volgende:
Het is pils en bijna al het Nederlandse pils smaakt praktisch hetzelfde. Behalve het echte budgetbocht, dat is gewoon vies, metalig, waterig, ekkiebah..
Daar valt alleen maar mee in te stemmen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:33 schreef ganzenherder het volgende:
Limburgse bieren:
Hertog Jan![]()
![]()
Alfa![]()
Brand![]()
Lindeboom![]()
Gulpener![]()
Maar hier in Limburg wordt natuurlijk wel veruit het beste bier van Nederland gebrouwen, dat valt niet te ontkennen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |