Thuis, tijdens het poetsen. Meeblèren. Heerlijk. Hé Buzz, hoe is het nou trouwens met je??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef buzzer het volgende:
Heerlijk nog even de muziek kneitterhard aan voor het weekend
de topdrukte is nu zo'n beetje wel voorbij. Nu komen ze echt met de letterlijk onmogelijke roosterwijzigingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thuis, tijdens het poetsen. Meeblèren. Heerlijk. Hé Buzz, hoe is het nou trouwens met je??
Whehehe. Ja, same here. Althans, ik had tentamens geplanned van 120 minuten. Schijnbaar moet dat nu 150 zijn. Het roosterbureau wordt heel blij van me.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:29 schreef buzzer het volgende:
de topdrukte is nu zo'n beetje wel voorbij. Nu komen ze echt met de letterlijk onmogelijke roosterwijzigingen.
nog n half uurtjequote:
hmm dat is helemaal niet handig, valt er niets aan aan te passen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
de topdrukte is nu zo'n beetje wel voorbij. Nu komen ze echt met de letterlijk onmogelijke roosterwijzigingen.
Nee dergelijke gevallen niet, die zijn in de trant van: Die les móet op Donderdag, ja jammer dan dan is de klas er niet (je blijft lachen hier om de docenten) En ik heb vaak de oplossing wel, maar die geef ik ze niet, laat ze het zelf maar lekker uitvinden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog n half uurtje
[..]
hmm dat is helemaal niet handig, valt er niets aan aan te passen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee dergelijke gevallen niet, die zijn in de trant van: Die les móet op Donderdag, ja jammer dan dan is de klas er niet (je blijft lachen hier om de docenten)
stuur dat touchscreen maar naar mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Ha, ook weer gevonden.
Nu eerst even een touchscreen & handscanner opsturen naar 2 filialen en wat stukke zooi wegbrengen.
o ben jij dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Ja, same here. Althans, ik had tentamens geplanned van 120 minuten. Schijnbaar moet dat nu 150 zijn. Het roosterbureau wordt heel blij van me.
en dat alle stagebedrijven het sportief opvattenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat jij wilt, krijg jij je les op donderdag
hoop alleen dat de klas t telepatisch opneemt
waar heb je dan last van:?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
Tering wat is die baggerlayout toch bagger
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
stuur dat touchscreen maar naar mij [afbeelding]
hier niet hoort, het loopt als een zonnetje..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:36 schreef buzzer het volgende:
o ben jij dat?
Ik kom zo wel even naar boven
check hier ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier niet hoort, het loopt als een zonnetje..
Weet je. Ik ben er inmiddels aan gewend. Ik klaag niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:37 schreef mcDavid het volgende:
Had 'm even aanstaan om die nieuwe nieuwstracker te testen. En dacht laat ik 'm maar weer es ff aan laten staan. Hij ziet er namelijk toch best wel gelikt uit eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |