37quote:
Wil je iedereen lichtgevend groen maken?quote:
Tijd voor verandering!quote:
Best wel. Er was geen file, geen open brug, geen afgesloten tunnel, niets dat in de weg stond.quote:
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:15 schreef murp het volgende:
moet deze niet centraal btw? [afbeelding]_
Ja, laten we het eens proberen.quote:
Laat hem maar lekker KPD modden ipv KSCquote:
het is dat het niet in ONZ staatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker KPD modden ipv KSC.
Hm, want?quote:
waarvan andersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:23 schreef Kuukske het volgende:
Oh wacht. Jij bent van ONZ.
Dat valt reuze mee. BeF staat ook al tijden centraal. Nou gaat die niet zo snel meerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:26 schreef BrandX het volgende:
de KSC's zijn zo snel vol, dat centraal zetten geen zin heeft
Ja, goeie vraag.quote:
Ik heb vandaag één taak af te ronden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:27 schreef BrandX het volgende:
owja, en aangekomen op kantoor maar nog geen zin in 'actie'
tis wel de reden waarom we gestopt zijn met centraal zetten.. De eerste 50 ofzo werden nog wel eens centraal gezet door buzzer. Die heeft het op een gegeven moment gewoon opgegevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. BeF staat ook al tijden centraal. Nou gaat die niet zo snel meer. Maar toch. Dat is geen argument.
ik ben al 2 weken bezig aan dezelfde taak en het duurt nog een weekquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb vandaag één taak af te ronden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |