abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209100
de streams zijn down, en volgens insiders zit de hele groep bij de psycholoog...

oh ja, via een kennis van willem hoor ik dat hij zich anders gedraagt dan in de realworld. hij heeft jarenlang zijn vrouw bedrogen met diverse andere vrouwen!!!!

dus toch niet zo'n lievertje

thou cannot vow a man into darkness, when he hasn't seen the nightfall yet.
pi_209101
quote:
op 10-27-1999 om 04:00 PM schreef PM het volgende:
...en volgens insiders...
oh ja, via een kennis van willem hoor....

Goh hee, ken jij en insiders (bij voo?) en kennissen van Willem? Zijn dit dezelfde of heb je zo'n hope kennissen. Voor de rest nog alles naar wens?

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

woensdag 27 oktober 1999 @ 16:11:00 #3
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_209102
Laten we nou weer geen roddels van de bovenste plank halen. Dat gebeurd in de nieuwsgroepen al genoeg. Feiten mensen Feiten!
Ondanks alles blijf Willem mijn favoriet.Ruud met z'n slap geouwehoer heeft niks anders te vertellen dan godverdikke, kut-gedoe en slap gelul. Populair doen dus!
Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.

pi_209103
quote:
op 10-27-1999 om 04:11 PM schreef Djie Ahr het volgende:
Laten we nou weer geen roddels van de bovenste plank halen. Dat gebeurd in de nieuwsgroepen al genoeg. Feiten mensen Feiten!
Ondanks alles blijf Willem mijn favoriet.Ruud met z'n slap geouwehoer heeft niks anders te vertellen dan godverdikke, kut-gedoe en slap gelul. Populair doen dus!

Ben ik helemaal met je eens. Het leuke van Ruud zijn Storm imitatie is er nu wel vanaf.

Willem doet mij ook steeds meer denken aan Jack in 'the Shining' (toevallig laatst op tv???) Kan nog mooie momenten opleveren. Hij zal zich heus niet laten tegenhouden door het lullige kettingkje dat aan de bijl zit

If you were going to shoot a mime, would you use a silencer?
pi_209104
Ik kan niet begrijpen dat Willem iemands favoriet kan zijn!
Dat hij het meest schijnheilig van allemaal is, bleek duidelijk uit zijn houding ten opzichte van Sabine. Ook zijn schijnheilige aanwezigheid bij de dierdendagboodschap van de hele groep spreekt voor mij boekdelen nadat hij de dag ervoor een kip een rotschop had verkocht onder tafel!
Om maar niet te spreken van alle stiekeme opmerkingen en gebaren achter iedereen zijn rug...

pi_209105
Maarre... er is niets aan de hand hoor. Ik heb de hele tijd beeld gehad. Lees de verslagen (niet alleen van mij maar van vele anderen) maar in 'Day streams 27/10'.
pi_209106
quote:
op 10-27-1999 om 04:34 PM schreef Athena het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat Willem iemands favoriet kan zijn!
Dat hij het meest schijnheilig van allemaal is, bleek duidelijk uit zijn houding ten opzichte van Sabine. Ook zijn schijnheilige aanwezigheid bij de dierdendagboodschap van de hele groep spreekt voor mij boekdelen nadat hij de dag ervoor een kip een rotschop had verkocht onder tafel!
Om maar niet te spreken van alle stiekeme opmerkingen en gebaren achter iedereen zijn rug...

Ondanks zijn schijnheilige en stiekeme acties (of misschien wel juist daardoor) blijft Willem mijn favoriet.

Ze hebben allemaal wel schijnheilige en stiekeme dingen gedaan, dus dat lijkt mij geen criterium meer om iemand niet op te laten winnen.

If you were going to shoot a mime, would you use a silencer?
pi_209107
Mij is toch niet zo duidelijk waarom Willen zich in het BBhuis anders gedraagt.Wie heeft hij in het BBhuis bedrogen dan?
pi_209108
niemand, dus. Dat is nou juist zo anders volgens die welinglichte vriend van Willem die deze topic gestart heeft.
...als je prutje maar goed zit..
pi_209109
quote:
op 10-27-1999 om 04:05 PM schreef tHe RuLeR het volgende:
Goh hee, ken jij en insiders (bij voo?)

Ja

en kennissen van Willem?

Ja

Zijn dit dezelfde

Nee

of heb je zo'n hope kennissen.

Nee, is toeval.

Voor de rest nog alles naar wens?

Perfect.

thou cannot vow a man into darkness, when he hasn't seen the nightfall yet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')