Genoteerd, maar ik heb reeds een bod ban 450 van een collega.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:
350 geboden...
Dan haak ik af.... voor die prijs heb ik een mooier systeem...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Genoteerd, maar ik heb reeds een bod ban 450 van een collega.
Ook niet onbelangrijk is dat ik van de monitor nog een garantiebon heb.
Ja, dat is die pc + het in de ts genoemde 20" schermquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:48 schreef Cops het volgende:
475e
Dus een systeem compleet incl. 20 inch tft scherm neem ik aan?
Ongeveer een maand of 5 denk ik zo ongeveer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:05 schreef Sjechov het volgende:
Hoe oud is die monitor, daar ben ik eventueel wel geinteresseerd in.
Naisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:24 schreef Elixabete het volgende:
Vandaar dat je nooit meer reageert op MSN
Hardeschijf niet meer nodig dus? Want ik koop een WD Raptor X
Bod staat nog steeds.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ongeveer een maand of 5 denk ik zo ongeveer.
Maar het bod van 475euro van Cops gaat voor systeem + monitor.
Te bezichtigen in den haag idd, de enige game die ik nog niet op high heb kunnen spelen is crysis. Voor de rest alles wat ik heb zitten spelen. (ut3, bf2, cod4)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:11 schreef Cops het volgende:
[..]
Bod staat nog steeds.
Welke games heb je er zoal op high mee kunnen spelen? Bf2? Crysis? CoD4? World in Conflict? etc..
Waar te bezichtigen overigens? Den Haag?
Heb je er ook vast een leuk bod voor dan? Voor het geval ik geen reactie krijg van Cops.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:50 schreef Sjechov het volgende:
Mijn interesse voor de monitor blijft bestaan ...
Ik hoor het wel!
Jepquote:Op maandag 21 januari 2008 12:06 schreef Sjechov het volgende:
Heb je nog een bon van die monitor ivm de garantie?
Cops heeft een bod gedaan voor het hele systeem ik wil hem iig nog 1 dag de tijd geven te reageren. (in het kader van een eerlijke kans)quote:Op maandag 21 januari 2008 14:17 schreef krimpenrik het volgende:
130 euro voor scherm geboden, kan hem morgen komen halen.
Hoe laat had je in mind?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:38 schreef krimpenrik het volgende:
haha ja dat is alweer van 3 dagen geleden... maargoed, mocht hij morgen niet reageren heb je morgenavond eventueel tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |