abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 1999 @ 15:58:00 #1
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_209094
Enige tijd geleden poste ik een topic waarin ik stelde dat BB een grote nep is en volledig bevolkt wordt door acteurs. Na het zien van de uitzending van gister moet ik deze stelling terugnemen... bij deze!
Hoe heb ik ooit kunnen denken dat deze mensen acteurs waren, acteurs... Dat zijn mensen die kunnen 'acteren', of moet ik zeggen 'kunnen' acteren. Oftwel, als die 'acteren' dan merk je dat niet want die 'kunnen' dat en is het dus net echt.
Welke idioot schrijft het script voor Bianca, dat mens is zeker geen actrice. Geen opmerking lijkt geimproviseerd, als ze moet lachen doet ze dat met kiespijn. Sorry, maar zelfs voor Goudkust is ze niet goed genoeg.
Door deze slechte acteerprestaties van Bianca en de andere bewoners moet ik dus wel tot de trieste conclusie komen dat BB echt is!! Maar wil iemand dat dan snel aan de bewoners vertellen...
<P>
pi_209095
En wat is er mis met Goudkust?
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_209096
ook bij goudkust worden de acteurs gecast om zichzelf te spelen. bij bb idem. inderdaad weet ik sinds de 'crimi' zeker dat ze géén acteurs zijn. maar ze krijgen zeker weten wél aanwijzingen. en ik denk een 'bonus' als ze een 'uitzendbaar item' aanzwengelen. dus ik durf te beweren dat martin een leuk bedragje op zijn bankrekening overgemaakt kreeg toen hij met de geweldige tenen-beschuldiging kwam! en zo zijn er meer voorbeelden te noemen!!!!!
deel ik deze manipulatie-theorie? gelijkgestemde zielen reageer?????
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 1999 @ 17:08:00 #4
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_209097
Vanaf nu zijn ze dus wel acteurs (onbezoldigd) sinds VOO bang is dat de kijkcijfers gaan dalen.Ze moeten meer interessante dingen uit hun leven vertellen en knutselen enzo. Alle hoogtepunten uit het leven van Maurice om nog maar te zwijgen over Bianca
The future is after you
pi_209098
ik hoop dan niet dat elk hogtepunt van Ruud ook aangemerkt gaat worden als Hoogtepunt..
...als je prutje maar goed zit..
pi_209099
Waarom zou V. ook acteurs inhuren. Er waren kennelijk genoeg interessante (idiote) mensen die vrijwillig aan BB wouden meedoen. Het enige wat Hummie te doen stond was de meest kleurrijke (geflipte) kandidaten kiezen.
Ik denk dat ze dan ook eens goed in haar handjes kneep toen Bianca langskwam voor auditie.
If you were going to shoot a mime, would you use a silencer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')