De MH was gisterochtend al bekendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:47 schreef Piles het volgende:
Ik had wel een reactie verwacht op de nieuwe MH hier, maar iedereen is al weg blijkbaar
Toffe plaat maar ben ook wel bang dat ik de plaat na een week draaien al weer 'zat' ben. Reageer nu al minder enthousiast t.o.v. de eerste keren dat ik de plaat hoorde, dus...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:51 schreef Damzkieee het volgende:
Megahit valt me mee, denk alleen niet dat ik m lang ga trekken.
reactie gegevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:11 schreef -Hans- het volgende:
Ben blij als de Disco Classics beginnen, wat een drama dit. Coen heeft ook direct een log gewijd aan de nieuwe van Racoon. Het is natuurlijk ook wel een prachtplaat...
De eerste of de tweede?quote:
Matigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He he .... pffffffffff... en, uitgeslapen?
Het was de tweede, maar kneusje Swijnenberg censureert haast sneller dan dat ik een reactie postquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ze slaapt nu naast me op de bank.
Dat blijktquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Site is brak
Duurt ff voor je je reactie kan zien
Je weet ook de relatie tussen het weblog-systeem en ene M.V.quote:
M.V.? Wat heb ik er mee te maken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet ook de relatie tussen het weblog-systeem en ene M.V.
Ben er ook op deze manier achter gekomen
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Holiday
![]()
![]()
Wat een heerlijke plaat blijft dat toch
Ben ik tweede.quote:
Dag webcam!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Hee, (nog) geen Ekstra TV? Of staat de webcam gewoon verkeerd?
Zometeen een nieuw topic openen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben ik tweede.
Nu ben ik echt nutteloos, jij verzorgt de filmpjes, de links.. WAT IS MIJN ROL?!
Nu staat de cam op de gang. Ik denk dat Ekstra tv straks wel komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Hee, (nog) geen Ekstra TV? Of staat de webcam gewoon verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |