We gaan het hier niet verraden hoor. Je moet dus alleen uit het WIDM-topic blijven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik kan vanavond niet naar de Mol kijken, ik moet zo weg.... Dus moet ik van het forum blijven tot ik uitzending gemist gezien heb,,,,,![]()
(Ik heb wel een voorkeur wie erin mag blijven...)![]()
Heb em al gevondenquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan em iig vinden op de nieuwsgroepen, ook ondertiteld
Ah ja. Als we zo ook maar één Avril-fan laten kijken naar Rock die daardoor gaat spitten in de historie ben ik al blij!quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:13 schreef Sersjee het volgende:
Niet om het een of ander, maar Avril Lavigne heeft dus helemaal niets met punk te maken, he!
Daar heb je een punt, maar is Rock! dan niet een beetje te laat op de avond voor haar fansquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ah ja. Als we zo ook maar één Avril-fan laten kijken naar Rock die daardoor gaat spitten in de historie ben ik al blij!
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar is Rock! dan niet een beetje te laat op de avond voor haar fans![]()
Waarom regent het nog steeds?! Ik wil pokeren en bier drinken bij m'n cluppie...
met de hoeveelheid wind die hier staat met een plu op de fiets? Geen succes... En vanaf de dichtstbijzijnde bushalte is het nog zeker een kwartier lopen naar de kantine, dus dat wordt ook niks... En dan moet ik terug het hele eind lopen en daar he'k al helemaal geen zin in!quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neem een paraplu mee dan! Of ga met de bus.
Deze ???? Oeh complimenten ! Bones, wat een plaat is dat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Yay! Mn request komt zo
Best snel, was behoorlijk last-minute met het versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |