Ik moest nog aan een regeltje in de FAQ van ze denken..quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Oh ja, download niet de mkv!!!
Ik had ze beiden gedownload en de mkv was iets eerder binnen, kreeg een grappig nummer en een msg dat ze het nooit in mkv zouden uitbrengen. Weer 4 min voor niets gedownload.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik moest nog aan een regeltje in de FAQ van ze denken..
Why don't you release Bleach in HDTV?
quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:20 schreef wdn het volgende:
Enne...
http://randomc.animeblogg(...)20-%20Large%2026.jpg
http://randomc.animeblogg(...)20-%20Large%2027.jpg
Stuk voor stuk geweldige shots![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Claymore![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door wdn op 11-04-2008 15:14:34 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
nee niet grimmjowquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Discovered het volgende:
Wat een aflevering zeg !!! SuperB
Upcoming Episodes.
167 "The Moment of Conclusion, the End of Grimmjow" --- [ 16 April ]
168 "The New Captain Appears! His name is Shūsuke Amagai" --- [ 23 April ]
169 "New Development, the Dangerous Transfer Student Appears!" -- [ May 7 ] WTF !!
naruto begint dingen te ver uit te slepen zoals DBZquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.
We do not rock, we kill!
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:37 schreef wdn het volgende:
Klopt! Geen slechte episode maar zeker niet zo goed als vorige week![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:30 schreef BlackSheep het volgende:
Ik had gehoopt nog net een klein beetje meer van de manga erin te zien, maar helaas. Aangezien het nu fillertijd is willen ze het natuurlijk afsluiten met een soort van "happy end."
Kvond die background van Grimmjow maar slapjes trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:34 schreef refused. het volgende:
Ik vond 'm wel oke...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar volgende week, de filler arc zal (hopelijk) niet zo heel erg zijn.![]()
![]()
idd leuke EP maar niet zo tof als vorige week...
wel tof de manier hoe hollows veranderen in arancar's
en ik ben ook benieuwd naar de fillers..'Curiouser and curiouser!' cried Alice.![]()
Dus we zitten vanaf nu met de Fillers opgescheept? Gaan ze nu weg en komen ze later weer eens een keer terug om Ulquiorra en kornuiten te verslaan of wat?How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ja dat deed Szayel Aporro Granz toch ook?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gaan ze nu weg en komen ze later weer eens een keer terug om Ulquiorra en kornuiten te verslaan of wat?
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.
We do not rock, we kill!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: