Volgens mij ervoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:51 schreef Ge4ce het volgende:
Erna, en er komt vast nog wel een staartje aan sinds Grimmjow vast nog wel leeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILER: afl 167Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk erna, met een staartje.
Manga chapters: 278 t/m 286.
Pagina 04:SPOILER: Plaatje manga 286, p4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is het staartje wat ik bedoel:SPOILER: part 1: Manga dikke spoiler.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Part 2: Manga extra laag spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar je ziet gin in de aankondiging voor volgende week, ik neem aan dat hij zich niet eens bedacht heeft en aizen alleen laat zitten in zijn kasteel. Dat zou dus betekenen dat de filler zich afspeelt voordat ze orihime gaan proberen te redden.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
De laatste aflevering van de anime, je krijgt da een stukje te zien van aankomende ep. In dat stukje wat ze laten zien zit Gin, kijk maar even op het door mij gegeven tijdstip. 23 min en 24/25 sec
Verder heb ik de manga van deze week gelezen en hij was cool. Hij staat er al op sinds vanmorgen www.onemanga.com net zoals naruto.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Dat is zeer zeker het geval want dit werd verteld bij de aankondiging van de fillers.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
<..> Dat zou dus betekenen dat de filler zich afspeelt voordat ze orihime gaan proberen te redden.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ohh, niet eens opgevallen. We zullen het volgende week wel zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De laatste aflevering van de anime, je krijgt da een stukje te zien van aankomende ep. In dat stukje wat ze laten zien zit Gin, kijk maar even op het door mij gegeven tijdstip. 23 min en 24/25 sec![]()
![]()
Ik heb het deze week gezien, ik ben gepwnd door een flashback in de preview. Hahahahahahahaha I Suck.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Wat een waardeloze aflevering, ik denk dat ik volgende week niet eens Bleach ga kijken, Naruto valt nog mee met zijn fillers. Maar Bleach fillers zijn tijdverspilling
The Way The World Ends...![]()
Wat een kut aflevering. Was het geeneens waard om af te kijken, heb ik dan ook niet gedaan! Whaha. Leek wel een filler van een filler. Bah.![]()
Mijn dvd met openhaard is boeiende om naar te kijkenquote:![]()
Ik vond hem dus ook nogal saai.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik snapte overigens helemaal niets van de manga deze week, ik denk dat ik ze maar een paar weken op spaar zodat ik ze allemaal achter elkaar kan lezen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Kenpachi![]()
Nu zelfs met text
Ja, en in een echte 100% Kenpachi stijl![]()
Enige wat hem interesseert is eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kenpachi Rules. Oh hey kijk die heeft een zwaard nou ja slice en afgelopen. Geen woorden maar daden!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Hmmm was dat het kortste 'gevecht' in de geschiedenis van Bleach?
Ik denk dat zelfmoord plegen zelfs nog langer duurt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:18 schreef wdn het volgende:
Hmmm was dat het kortste 'gevecht' in de geschiedenis van Bleach?
Ik dacht serieus bijna dat ik een Lesbische Hentaaai-scene te zien kreeg tussen Lurichiyo en die andere chick..quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Discovered het volgende:
Wat een GAy aflevering. OMG whats up with Bleach!! :S
Ik stond op het punt om te stoppen met kijken...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Persoonlijk vond ik het een leuke aflevering. Droge humor. Super gewoon en wat mij opviel is de tekenstijl die lijkt me een beetje te zijn aangepast. Rukia heeft vaak van die kattenogenl.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Guttegut wat een aflevering was dit weer zeg...![]()
""
Wat betreft de filler. Het is idd een filler van de filler. Beter kappe ze daarmee.
Ik vond het een beetje kansloze aflevering. Zorg dan in ieder geval dat Kenpachi nog ff Ichigo kan lastig vallen....
BTW, heb nu de 2 Bleach OVA's gezien en de 1ste film. De 2e film is al uit sinds december 2007, maar ik kan hem NERGENS vinden ?! Op geen enkele site kan ik de 2e film kopen/downloaden.
Ik krijg alleen maar tig keer de soundtrack. Hij heet Bleach: The DiamondDust Rebellion.
Hebben jullie enig idee ? PM mag ook.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Nee post maar gewoon, dan heb ik er ook nog wat aan.Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.
We do not rock, we kill!![]()
Pas als die uit is op dvd zullen subbers hem subben. De meeste willen namelijk niet een slechte screener gebruiken. Wachten dus tot ongeveer een week nadat hij op dvd is uitgekomen in Japan en dan staat hij erop.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Oh stom van mij. Er staat op de site dvd release, maar dat gaat nog over de eerste film ...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Pas als die uit is op dvd zullen subbers hem subben. De meeste willen namelijk niet een slechte screener gebruiken. Wachten dus tot ongeveer een week nadat hij op dvd is uitgekomen in Japan en dan staat hij erop.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Ik ben bij episode 15...
om tot 173 te kijken heb ik nog zo'n 60 uurtjes nodig om ze allemaal te kijken, dus ik begin maar vast.
Iemand enig idee voor een animeserie van: Als je bleach leuk vindt vind je die ook leuk?Wii-code: 8734-4637-4476-1755
Mariokart-code: 5069-5452-9363![]()
Commercieel en publieks gewijs gezien, zou het Naruto(220 episodes) en Naruto Shippuuden(60+ episodes) en One Piece(350+ episodes). Alle drie de titels hebben een personage die allerlei obstakels tegenkomen, 90% van de gevallen overwinnen en uiteraard sterker en sterker worden. Alle drie hebben slechterikken (persoon of groepen) die bepaalde 'goede'-groeperingen of mensen willen vermoorden. Alle drie de series kennen komedie, actie, avontuur, karakter-ontwikkelingen.
Als je kortere series zoekt, zou Claymore, Soul Eater, Hunter X Hunter en eventueel Fullmetal Alchemist wat zijn. Dat zijn de (iets) bekendere series.
En dan heb je nog tientallen++ anderen die wel ergens wat in overeenkomst hebben.
Je kunt het beter vragen in het topic: Het anime/manga topic 64: BELIEVE IT!![]()
Kenichi is ook erg leuk alsmede nog tientallen andere animes maar vooral de eerse 3 die Ge4ce noemde zijn erg populairI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Manga -97!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Nou het gaat weer spannend worden bij aflevering 176
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Nee, ik verwacht nog zeker een maand of twee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hopelijk zijn de fillers dan voorbij.
Gezien de volgende titels:
176: "Mystery! The Sword-Consuming Assassin" (25 juni)
177 "The Reversal of Rukia, the Rampaging Blade" (25 juni)
178 "The Nightmare Which is Shown, Ichigo's Inside the Mirror" (2 juli)
179 "Confrontation?! Amagai vs. Gotei 13" (9 juli)![]()
de 3e bleach movie is in de maak
goodbye rukkia genaamd
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Dit was een alleraardigste dubbele aflevering
morgen even kijken tegelijk met narutoquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:47 schreef wdn het volgende:
Dit was een alleraardigste dubbele aflevering
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Over afl 176-177SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idem, bagger zooi. One Piece ftw.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarschuw me dan maar
Heb al 4 episodes niet gekeken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:24 schreef Bakakame het volgende:
Over afl 176-177Dat dacht ik nou ook ! Vond het al zo vreemd. Vond de dubbele epi eigenlijk nergens op slaan. Of ze zouden volgende week ook weer een dubbele epi moeten uitzenden, maar dan als aflsuiter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Naruto double deze week is hopelijk beter.
Voor diegene die bleach en naruto kijken....
Hebben jullie ook het idee dat een bleach aflevering veel langer lijkt dan Naruto ?It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook ! Vond het al zo vreemd. Vond de dubbele epi eigenlijk nergens op slaan. Of ze zouden volgende week ook weer een dubbele epi moeten uitzenden, maar dan als aflsuiter.
De Naruto double deze week is hopelijk beter.
Voor diegene die bleach en naruto kijken....
Hebben jullie ook het idee dat een bleach aflevering veel langer lijkt dan Naruto ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mystery solved!![]()
Ja, omdat de Bleach filler alleen maar lamer en lamer wordt, terwijl die van Naruto steeds gaver. (Als ze het gevecht daar maar ook niet te lang gaan rekken)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Hebben jullie ook het idee dat een bleach aflevering veel langer lijkt dan Naruto ?
![]()
Kut fillersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, omdat de Bleach filler alleen maar lamer en lamer wordt, terwijl die van Naruto steeds gaver. (Als ze het gevecht daar maar ook niet te lang gaan rekken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:24 schreef lordnoid het volgende:
Ik ben bij episode 15...
om tot 173 te kijken heb ik nog zo'n 60 uurtjes nodig om ze allemaal te kijken, dus ik begin maar vast.
Iemand enig idee voor een animeserie van: Als je bleach leuk vindt vind je die ook leuk?
Bleach heeft vooral de begin episodes 0-50 een best wel unieke sfeer en characters. Ben iig nog niets tegengekomen wat in de buurt komt. Naruto kon mij werkelijk totaal niet intereseren, veel te kinderlijke tekenstijl en characters.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: