SPOILER: anime 164Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:00 schreef wdn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Daar istie weerAan het eind natuurlijk maar hij ister weer
Heerlijke eps![]()
In de manga zag het er goed uitquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:42 schreef Ge4ce het volgende:
Zeker.
Ik hoop dat ze de gevechten niet verwaarlozen.
Oh ik vind het uitstekend gedaan zelfs. Heerlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:42 schreef Ge4ce het volgende:
Zeker.
Ik hoop dat ze de gevechten niet verwaarlozen.
Zeker, *word (hopelijk) verblind door heel veel blinkende kleurenschema's*!quote:
Zeker, het keek goed weg. Geen spontane verassingen of fillerscenes.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh ik vind het uitstekend gedaan zelfs. Heerlijk
quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:35 schreef wdn het volgende:
Enne wanneer krijgen we Nell 2.0?Duurt me allemaal veels te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |