Edit manga spoil:quote:Op zondag 10 februari 2008 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ookMoet wel als het zo traag gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anyways, aflevering 160 is em dit keer ook weer niet...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef rakotto het volgende:
Ik wou het net downloaden en jij grijpt al mijn hoop weg.Stop het in een spoiler tag aub.
![]()
Ik ben beniewd, heb hem over 10 minuten ofzo binnen.
Edit spoil 160:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Shinigami Illustrated Picture Book...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: afl 162Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:30 schreef Frag_adder het volgende:
Een vraagje voor die gene die de manga gelezen hebben (antwoord in spoilertag graag) hoe lang blijven die irritanten mensen er nog (zoals peche, nell etc) ik kan er niks aan doen maar ik vind ze dus echt, nooooooit grappig, alleen zwaar irritant...Ik dacht eigenlijk datSPOILER: afl 162Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de ander helemaal de pan in hakt.. Maar we'll see![]()
Ik kan 't pas volgende week zaterdag of zondag zien, dan ben ik pas weer terug van vakantie![]()
![]()
SPOILER: Frag's 'irritanten mensen' antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je m'n bericht van te voren hebt gelezen.SPOILER: Ichigo vs UlquirraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik geweldig
En ik denk dat de eerste klappen krijgt van de tweedemaar ook dat de tweede meer agenda's heeft dan Aizen volgen. Maar dat is een ideetje van mij; ken de manga niet.
Naruto is op dit moment gewoon al een paar weken beter en dat was ooit andersom met Bleach
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:40 schreef wdn het volgende:
Deze eps was wel goed maar weer een opbouwingsepisode: dat de volgende week het losbarst druipt er van af. Maar het al nog wel wat eps duren voor het echt losgaat.
Oh en Frag: eensch met 1 uitzondering:Ik heb ook 't idee dat 't hem niet alleen om Aizen volgen gaat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik geweldig
En ik denk dat de eerste klappen krijgt van de tweedemaar ook dat de tweede meer agenda's heeft dan Aizen volgen. Maar dat is een ideetje van mij; ken de manga niet.
Naruto is op dit moment gewoon al een paar weken beter en dat was ooit andersom met Bleach
En ik had eigenlijk verwacht dat nr 2 zonder slag of stoot nr 1 had laten gaan.. Maar dit is eigenlijk leuker![]()
Al denk ik nog steeds dat hij nog niet sterk genoeg is om 'm aan te kunnen, daarom vind ik 't wat "vroeg"![]()
SPOILER: Wat me ook opviel in ep. 161Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal... Renji heeft een lompe zanpaktu en de aanval gaat erg sloom. Denk dat die Espada het lastiger zal hebben tegenover een Quincy die vooral snel is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:01 schreef wdn het volgende:
En ik ben het eens met die andere Espada: Renji's aanvallen zuigen.
Wacht maar totdat je ziet wie nummer 3 isquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Na de vorige weer een top aflevering. Ichigo vs. Ulquiorra en Ulquiorra, die Ichigo totaal pwned.![]()
Renji vs. de Espeda
Ulquiorra die nummer 4 blijkt te zijn. (Al had ik wel verwacht dat hij niet de hoogste was). De reddingsactie van Ishida
Ik vond zelfs het stukje met Orihime en die twee meisjes leuk.
aha vanaf 144 moet ik stoppen dus.. , thnxquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:20 schreef Ge4ce het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Bleach
Arc's:
001-020 (20 afleveringen)
021-041 (21 afleveringen)
042-063 (22 afleveringen)
064-091 (filler arc) (28 afleveringen)
092-109 (filler arc) (18 afleveringen)
110-143 (34 afleveringen)
144-162 (actief) (19 afleveringen
SPOILER: manga 313Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |