Oh stom van mij. Er staat op de site dvd release, maar dat gaat nog over de eerste film ...quote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Pas als die uit is op dvd zullen subbers hem subben. De meeste willen namelijk niet een slechte screener gebruiken. Wachten dus tot ongeveer een week nadat hij op dvd is uitgekomen in Japan en dan staat hij erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Nee, ik verwacht nog zeker een maand of twee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hopelijk zijn de fillers dan voorbij.
morgen even kijken tegelijk met narutoquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:47 schreef wdn het volgende:
Dit was een alleraardigste dubbele aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem, bagger zooi. One Piece ftw.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarschuw me dan maar
Heb al 4 episodes niet gekeken
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:24 schreef Bakakame het volgende:
Over afl 176-177Dat dacht ik nou ook ! Vond het al zo vreemd. Vond de dubbele epi eigenlijk nergens op slaan. Of ze zouden volgende week ook weer een dubbele epi moeten uitzenden, maar dan als aflsuiter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Naruto double deze week is hopelijk beter.
Voor diegene die bleach en naruto kijken....
Hebben jullie ook het idee dat een bleach aflevering veel langer lijkt dan Naruto ?It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook ! Vond het al zo vreemd. Vond de dubbele epi eigenlijk nergens op slaan. Of ze zouden volgende week ook weer een dubbele epi moeten uitzenden, maar dan als aflsuiter.
De Naruto double deze week is hopelijk beter.
Voor diegene die bleach en naruto kijken....
Hebben jullie ook het idee dat een bleach aflevering veel langer lijkt dan Naruto ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mystery solved!
Ja, omdat de Bleach filler alleen maar lamer en lamer wordt, terwijl die van Naruto steeds gaver. (Als ze het gevecht daar maar ook niet te lang gaan rekken)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:57 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Hebben jullie ook het idee dat een bleach aflevering veel langer lijkt dan Naruto ?
/eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, omdat de Bleach filler alleen maar lamer en lamer wordt, terwijl die van Naruto steeds gaver. (Als ze het gevecht daar maar ook niet te lang gaan rekken)
geenquote:Op maandag 9 juni 2008 20:24 schreef lordnoid het volgende:
Ik ben bij episode 15...
om tot 173 te kijken heb ik nog zo'n 60 uurtjes nodig om ze allemaal te kijken, dus ik begin maar vast.
Iemand enig idee voor een animeserie van: Als je bleach leuk vindt vind je die ook leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |