Als dat in de beker zou voorkomen moet het gewoon zo. Bij een bekerfinale kan het ook waarom niet bij een halve finale dan? Het is toch niet een Feyenoord feestje?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:02 schreef MarkNMGN het volgende:
Inderdaad ook erg slim.. .
Den Haag - ajax, Feyenoord-ajax.. en dan allemaal 50/50 zeker![]()
Gaat de KNVB toch nooit mee akkoord...
Die Mommers () had nooit die brief geschreven als NAC dinsdag met een 0-1 winst naar huis was gegaan.
Dit jaar ineens wel, vandaar dat ze zo steigeren...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:06 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als dat in de beker zou voorkomen moet het gewoon zo. Bij een bekerfinale kan het ook waarom niet bij een halve finale dan? Het is toch niet een Feyenoord feestje?
Wij kunnen elke uitwedstrijd het uitvak twee keer uitverkopen, maar daar gaat ook geen enkele club mee akkoord.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:04 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik denk van wel overigens, want we hadden veel meer kaarten kunnen krijgen.
Lotingen gebeuren gewoon eerlijk, al dat calimero-gelul dat de KNVB regelt dat wij weer thuis spelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:06 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als dat in de beker zou voorkomen moet het gewoon zo. Bij een bekerfinale kan het ook waarom niet bij een halve finale dan? Het is toch niet een Feyenoord feestje?
Dat is wat anders, in de competitie heb je een thuis - en een uitwedstrijd, in de halve finale van de beker niet en Feyenoord heeft er al voldoende voordeel van dat het in De Kuip speelt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:09 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wij kunnen elke uitwedstrijd het uitvak twee keer uitverkopen, maar daar gaat ook geen enkele club mee akkoord.
Lotingen eerlijk? Met een doorzichtige bak, en balletjes met logo's aan de buitenkant? right...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:11 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Lotingen gebeuren gewoon eerlijk, al dat calimero-gelul dat de KNVB regelt dat wij weer thuis spelen.
In de Kuip kan het ook wel, in andere stadions kan het echter niet lijkt me.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is wat anders, in de competitie heb je een thuis - en een uitwedstrijd, in de halve finale van de beker niet en Feyenoord heeft er al voldoende voordeel van dat het in De Kuip speelt.
Het verhaal dat het tot vervelende situaties kan leiden is natuurlijk ook geen argument, dat pleit er juist voor om de wedstrijd niet in De Kuip te spelen. Bovendien komen in de finale ook waarschijnlijk ongeveer 15.000 Roda-supporters naar De Kuip en als het dan kan, dan kan het in de halve finale ook.
Ik ga hier gewoon niet op in.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:16 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Lotingen eerlijk? Met een doorzichtige bak, en balletjes met logo's aan de buitenkant? right...
Dat is inderdaad niet eenvoudig, maar als NEC er niet voor de veiligheid in kan staan moet de wedstrijd maar naar neutraal terrein verplaatst worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
In de Kuip kan het ook wel, in andere stadions kan het echter niet lijkt me.
NEC-Vitesse in de goffert met een 50/50 regeling, gezellig.
Nee dat is lekker eerlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet eenvoudig, maar als NEC er niet voor de veiligheid in kan staan moet de wedstrijd maar naar neutraal terrein verplaatst worden.
Als het systeem dan toch op de schop gaat dan de speeltijden ook maar.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Komt er trouwens ook nog eens bij dat halve finales 's avonds worden gespeeld, dus ook de politie/ burgemeester zal er nooit akkoord mee gaan.
Het systeem gaat helemaal niet op de schop...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:24 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als het systeem dan toch op de schop gaat dan de speeltijden ook maar.
Waarom reageer je dan überhaupt hier? En kom je met allerlei argumenten aanzetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:27 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het systeem gaat helemaal niet op de schop...
Een gefrustreerde Mommers met een luchtballonnetje neemt de KNVB echt niet serieus...
Theo had die brief beter voor de halve finale de deur uit kunnen doen maar dat doet aan de inhoud niks af uiteraard. De brief zelf is trouwens allesbehalve Calimero achtig geschreven naar mijn mening.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik ben er geen tegenstander van, denk gewoon niet dat het ooit realiseerbaar is.
En ik reageer ook omdat de reactie van uitgerekend Theo Mommers een hoog calimero-gehalte heeft, komt er nog eens bij dat sommigen gelijk weer met de reactie aan komen zetten dat de loting gefixt is...
Heb je gelijk in, het moment is echt zeer slecht gekozen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:41 schreef Thieske het volgende:
[..]
Theo had die brief beter voor de halve finale de deur uit kunnen doen maar dat doet aan de inhoud niks af uiteraard. De brief zelf is trouwens allesbehalve Calimero achtig geschreven naar mijn mening.
Ik denk nog steeds dat het pure pech is.quote:En tja, van die lotingen hebben de meeste NAC supporters onderhand een trauma. Het is gewoon frustrerend om zo vaak uit te loten. Niet gek dat mensen dan aan een complot gaan denken, aangemoedigd door de manier waarop geloot wordt.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben verzekerd van een finale kaart
Heb je hem, zoals gewoonlijk, al op ebay gezet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben verzekerd van een finale kaart
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb je hem, zoals gewoonlijk, al op ebay gezet?
Doe het dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb met goldcard 1 dag voorrang
je zou er zo 500 euro voor kunnen vangen
zijn aardig wat games of 2x een wii
Als een echte successupporter wil je de finale toch niet missen he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |