quote:Het bekerduel van Feyenoord tegen FC Zwolle is vastgesteld op donderdag 28 februari. Het duel zal net als alle andere kwartfinales live worden uitgezonden door RTL.
De speeldata:
dinsdag 26 februari: Haarlem-Heracles Almelo en FC Dordrecht-Roda JC
woensdag 27 februari: Quick Boys-NAC
donderdag 28 februari: Feyenoord-FC Zwolle
Dat wil ik nog wel 'ns zienquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:37 schreef DarkShine het volgende:
Wat een lamlendig teringbeleid van Dordt.![]()
![]()
![]()
Ons bestuur wil per se dat het rustig blijft rondom de wedstrijd van het jaar. Voor het eerst live op TV, waarschijnlijk een uitverkocht huis, dé wedstrijd om nieuwe sponsors en supporters aan je te binden. Gisteren is iedereen wederom per brief gewaarschuwd over dingen in het stadion.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:31 schreef DarkShine het volgende:
350 kaarten max, strengste combi. Dordt weigert hoe dan ook mee te werken aan meer kaarten.
Ik weet het niet. Oper er niet bij. Moeten we het met Dieter of Matondo centraal voorin doen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:01 schreef DRD het volgende:
FC Dordrecht - Roda JC 0-7
en dan ben ik nog realistisch ipv pessimistisch........
Ik niet. Alle hoop op een stunt of zelfs maar een leuke wedstrijd is na gisteravond verdwenen. Afgeslacht en vernederd worden zijn niet de dingen waar ik van hou.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Oper er niet bij. Moeten we het met Dieter of Matondo centraal voorin doen...
Beker is anders als competitie. Hoe dan ook, ik heb er zin in!
Ik ook niet, al heb ik die ervaring wel opgedaan de laatste jaren in de beker.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:31 schreef DRD het volgende:
[..]
Ik niet. Alle hoop op een stunt of zelfs maar een leuke wedstrijd is na gisteravond verdwenen. Afgeslacht en vernederd worden zijn niet de dingen waar ik van hou.
Krijgen ze wel een heel vak vol danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Moet te doen zijn voor Heracles om via Haarlem de halve finale te halen. Wie weet met dan een gunstige loting, zit er zelfs een finaleplaats in
Dat gaat ze zeker wel lukken. Maar goed, eerst dinsdag maar afwachten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Krijgen ze wel een heel vak vol dan
quote:Op maandag 25 februari 2008 23:07 schreef DRD het volgende:
Katwijk naar de finale toe......
Vind het uberkick dat een amateurclub zo ver komt!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:07 schreef DRD het volgende:
Haarlem, Dordrecht, Katwijk en Zwolle staan bol van de spanning. Laat nou twee van deze vier het halen en elkaar loten.
Dan wil ik sowieso naar de finale toe......
eensquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het zou een schande zijn als feyenoord het niet redt.
Ik zie ons in de halve finale wel in Breda of Kerkrade verliezen hoor...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat wel natuurlijk, maar ik heb het over de wedstrijd tegen Zwolle.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik zie ons in de halve finale wel in Breda of Kerkrade verliezen hoor...
Als je de halve finale thuis loot moet je de beker gewoon pakken.
Hangt van de loting af. Als ze in de halve finale naar Kerkrade of Breda moeten kunnen ze zo maar verliezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Bij Heracles winnen ze ook niet makkelijk hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hangt van de loting af. Als ze in de halve finale naar Kerkrade of Breda moeten kunnen ze zo maar verliezen.
Dat bedacht ik me ook nadat ik gepost hadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij Heracles winnen ze ook niet makkelijk hoor.
Alles wat de wedstrijd tegen Jong Heerenveen zo leuk maakte is verbodenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:17 schreef PizzaSalami het volgende:
Katwijk droog- gelegd vóór duel tegen NAC
26 feb 2008, 13:27 - BREDA - Katwijk neemt vergaande veiligheidsmaatregelen om rellen rond de bekerwedstrijd woensdagavond tegen NAC te voorkomen.
VORIGE STARTSTOPVOLGENDE
Zo wordt de hele gemeente tot 16.00 uur drooggelegd. In het stadion van Quick Boys is het de hele dag verboden om alcohol te nuttigen.
Verder hebben gemeente en club besloten dat het gastenvak voor supporters van NAC wordt uitgebreid. Daardoor kunnen ook Bredanaars met een kaartje voor andere tribunes naar het gastenvak worden geleid. Bovendien hebben gemeente, politie en clubs van de bekerwedstrijd inmiddels een c-duel gemaakt. Het hoogste veiligheidsrisiconiveau.
Ook moeten de NAC-fans vergeten, dat ze lekker door de duinen rond het terrein van Quick Boys kunnen gaan lopen. De gemeente heeft de duinen tot verboden gebied verklaard. Het is dus ook niet mogelijk om de wedstrijd vanaf de duinen te volgen.
Omdat het een c-duel is geldt een verplichte bus- en autocombiregeling. NAC-fans zonder kaartje zijn niet welkom in Katwijk.
Beetje vreemd ook om fakkels te ontseken terwijl je nog steeds achterstaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:06 schreef Superheld het volgende:
Dordt kan een lekkere boete tegemoet zien trouwens....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |