abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56099452
Quick Boys - NAC, mooi affiche.
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:28:16 #27
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_56099503
Finale Feyenoord - NAC?
pi_56099795
Roda - NAC
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_56100278
Quick Boys in de finale.
Secrets never die. Only people.
pi_56100302
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:38 schreef TheGHunter het volgende:
Roda - NAC
Dat wordt 'n gele kuip.
pi_56100341
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:00 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dat wordt 'n gele kuip.
Goede marketing voor "Bee-movie".
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:13:16 #32
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56100638
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 11:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal NAC wel enkele honderden, misschien duizend fans mee willen nemen. Hoe Quick Boys dat op gaat vangen weet ik niet. Misschien dat ze uit moeten wijken naar een groter stadion, maar dat zal ook van de belangstelling vanuit Breda afhangen.
Ik ga er waarschijnlijk ook heen, duizend fans denk ik niet, dat zit normaal ook niet in een uitvak (meestal dan).
Maar je weet het nooit in de beker.

Wat waren de kosten eigenlijk? Zal wel niet zo heel duur zijn denk ik.
Hoop ook niet op CC verplichting ofzo, want dan moet ik de CC ff verlengen
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:39:07 #33
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_56101294
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Een finale tegen NAC zou wel mooi zijn.
Feyenoord heeft iig thuis goede papieren (nog nooit verloren volgens mij)
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 17 januari 2008 @ 13:53:44 #34
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56101710
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:39 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Feyenoord heeft iig thuis goede papieren (nog nooit verloren volgens mij)
En toen kwam NAC voorbij
pi_56102821
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef OssieMan het volgende:

[..]

Ik ga er waarschijnlijk ook heen, duizend fans denk ik niet, dat zit normaal ook niet in een uitvak (meestal dan).
Maar je weet het nooit in de beker.

Wat waren de kosten eigenlijk? Zal wel niet zo heel duur zijn denk ik.
Hoop ook niet op CC verplichting ofzo, want dan moet ik de CC ff verlengen
Kosten voor ons waren 10euro exclusief TicketBox-toeslag (¤1,70) + uitregistratie verplicht
Datzelfde zal dus ook wel voor NAC gaan gelden

Succes in ieder geval!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_56102941
Er ligt een mooie kans voor Feyenoord om de beker te pakken, maar NAC en Roda maken ook een grote kans.
Maar stel, Feyenoord wint hem en eindigt in de competitie bij de eerste vijf, dan is het jubileumjaar geslaagd (zeker gezien de prestaties van vorig jaar).
Dus ik ben voor Feyenoord dit jaar.
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:47:09 #37
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56103159
Ik zou het geweldig vinden mocht een team uit de J league de finale halen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:47:49 #38
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56103176
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:39 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Dus ik ben voor Feyenoord dit jaar.
Verander je per jaar dan?
pi_56103398
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:47 schreef OssieMan het volgende:

[..]

Verander je per jaar dan?
Nee, maar ik ben niet specifiek aan één club gebonden (behalve de plaatselijke amateurclub dan, maar dat voetbal is ronduit slecht ), dus ik heb wel jaarlijks een bepaalde voorkeur, afhankelijk van het spel, de spelers, de trainer of andere oorzaken.

Succes gun ik Feyenoord en zijn supporters wel. En volgens mij ben ik niet de enige die het leuk vindt dat Feyenoord de weg naar boven weer heeft ingezet.
Net als dat de ontwikkelingen van Heerenveen, AZ, Twente en Groningen helemaal te gek zijn voor het Nederlandse voetbal.
pi_56110938
Wel leuk voor Quick Boys natuurlijk. Ze maken optimaal gebruik van de gelukkige loting die ze nu al heel het toernooi hebben.

IJsselmeervogels deed het ooit door van profclubs te winnen, dat is wel wat aansprekender. Maar desondanks erg leuk voor QB.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 januari 2008 @ 20:18:52 #41
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_56112041
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord moet echt winnen, en dan finale thuis.
en halve finale moet ook lukken
Vinden de KNVB en RTL ook.
Daarom spelen ze ook nu weer thuis, en in de halve finale 'loten' ze natuurlijk ook weer een thuiswedstrijd.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:04:07 #42
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_56113001
Halve finale: NAC - Feyenoord, waar NAC ook dan weer gewoon gaat winnen
pi_56113268
Ik hoop op een finale Feyenoord - NAC, al zou een finale Feyenoord - Fc Dordrecht ook wel leuk zijn.

Of het zover komt is nog even afwachten, als Feyenoord de halve finale haalt en dan uit loot, wat ik verwacht (het zou té toevallig zijn als Feyenoord opnieuw thuis zou loten) dan kan de halve finale weleens een lastig / vervelend verhaal worden, zeker als je NAC of Roda uit loot.

Maar met een beetje een gunstige loting is die finale zeker haalbaar.

Feyenoord-NAC staat natuurlijk garant voor veel strijd en rivaliteit (vooral vanuit NAC tov Feyenoord) en met 2 supporters-groepen die wel weten hoe je sfeer moet maken.

Daarnaast heeft NAC nog nooit gewonnen van Feyenoord in De Kuip.

We zullen zien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:54:14 #44
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56114288
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Wat een zwartkijkerij. Dat is toch het mooiste aan de beker? Als de kleine clubs ver komen. Nog leuker: de KNVB kan niet meer 'perongeluk' de topclubs elkaar laten ontlopen, want daar hebben de clubs zelf al voor gezorgd.
Pcies, dit is wat het grote publiek toch wel? Verrassende uitslagen en een keer niet een top 3 in de finale. Hup Zwolle.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56114783
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Pcies, dit is wat het grote publiek toch wel? Verrassende uitslagen en een keer niet een top 3 in de finale. Hup Zwolle.
Verrassende uitslagen zijn leuk, en een kleinere club in de finale ook. Maar gezien onze mindere prestaties in Europa zou ik het zonde vinden als die plek naar bijvoorbeeld Haarlem gaat. Dus prima als Zwolle de finale haalt, maar laat dan aub Feyenoord of Roda die beker winnen. De rest heeft niets te zoeken in Europa (ook NAC niet).
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:24:44 #46
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56115220
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:11 schreef Vogelverschrikker het volgende:

[..]

Verrassende uitslagen zijn leuk, en een kleinere club in de finale ook. Maar gezien onze mindere prestaties in Europa zou ik het zonde vinden als die plek naar bijvoorbeeld Haarlem gaat. Dus prima als Zwolle de finale haalt, maar laat dan aub Feyenoord of Roda die beker winnen. De rest heeft niets te zoeken in Europa (ook NAC niet).
Als ik naar de recente jaren kijk heeft Feyenoord er ook niets te zoeken, een 1e ronde niet overleven kunnen andere clubs ook.

Ik kijk er misschien anders tegenaan omdat mijn club nooit en te nimmer Europees zal spelen via de ranglijst dus de coefficientenlijst kan mij gestolen worden, ik wil gewoon een leuk bekertoernooi in Nederland zonder een top-3 ploeg in de finale.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56116126
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als ik naar de recente jaren kijk heeft Feyenoord er ook niets te zoeken, een 1e ronde niet overleven kunnen andere clubs ook.

Ik kijk er misschien anders tegenaan omdat mijn club nooit en te nimmer Europees zal spelen via de ranglijst dus de coefficientenlijst kan mij gestolen worden, ik wil gewoon een leuk bekertoernooi in Nederland zonder een top-3 ploeg in de finale.
De laatste jaren dat Feyenoord Europees heeft gespeeld heeft het altijd de eerste rondes overleefd hoor. Of ik heb een selectief geheugen dat zou ook goed kunnen.

Maar vorig seizoen - toen ze helaas werden gediskwalificeerd uit de Uefacup - haalden ze in ieder geval de beste 32 van de Uefacup. Europees overwinterd dus, en dat in een jaar dat Feyenoord absoluut niet draaide.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:14:11 #48
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56116790
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop op een finale Feyenoord - NAC, al zou een finale Feyenoord - Fc Dordrecht ook wel leuk zijn.

Of het zover komt is nog even afwachten, als Feyenoord de halve finale haalt en dan uit loot, wat ik verwacht (het zou té toevallig zijn als Feyenoord opnieuw thuis zou loten) dan kan de halve finale weleens een lastig / vervelend verhaal worden, zeker als je NAC of Roda uit loot.

Maar met een beetje een gunstige loting is die finale zeker haalbaar.

Feyenoord-NAC staat natuurlijk garant voor veel strijd en rivaliteit (vooral vanuit NAC tov Feyenoord) en met 2 supporters-groepen die wel weten hoe je sfeer moet maken.

Daarnaast heeft NAC nog nooit gewonnen van Feyenoord in De Kuip.

We zullen zien.
Zou echt goedkoop zijn, halve finale ook thuis spelen
  donderdag 17 januari 2008 @ 23:31:50 #49
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56117305
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De laatste jaren dat Feyenoord Europees heeft gespeeld heeft het altijd de eerste rondes overleefd hoor. Of ik heb een selectief geheugen dat zou ook goed kunnen.
Rapid Boekarest
quote:
Maar vorig seizoen - toen ze helaas werden gediskwalificeerd uit de Uefacup - haalden ze in ieder geval de beste 32 van de Uefacup. Europees overwinterd dus, en dat in een jaar dat Feyenoord absoluut niet draaide.
Dat is ook zo maar het is over algemeen niet hosanna geweest, was misschien een beetje overdreven gebracht maar je snapt een beetje mijn puntje...toch?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56118616
Ach, als mijn plaatselijke amateurclub ooit weer eens in de beker mee mag spelen, hoop ik ook dat ze uiteindelijk winnen. Maar aangezien ze sins 1993 niet meer mee hebben mogen doen met de profs, hoop ik dat een degelijke club die beker pakt. Een club uit het linker rijtje dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')