Ik ga er waarschijnlijk ook heen, duizend fans denk ik niet, dat zit normaal ook niet in een uitvak (meestal dan).quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal NAC wel enkele honderden, misschien duizend fans mee willen nemen. Hoe Quick Boys dat op gaat vangen weet ik niet. Misschien dat ze uit moeten wijken naar een groter stadion, maar dat zal ook van de belangstelling vanuit Breda afhangen.
Feyenoord heeft iig thuis goede papieren (nog nooit verloren volgens mij)quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Een finale tegen NAC zou wel mooi zijn.
En toen kwam NAC voorbijquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:39 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Feyenoord heeft iig thuis goede papieren (nog nooit verloren volgens mij)
Kosten voor ons waren 10euro exclusief TicketBox-toeslag (¤1,70) + uitregistratie verplichtquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Ik ga er waarschijnlijk ook heen, duizend fans denk ik niet, dat zit normaal ook niet in een uitvak (meestal dan).
Maar je weet het nooit in de beker.
Wat waren de kosten eigenlijk? Zal wel niet zo heel duur zijn denk ik.
Hoop ook niet op CC verplichting ofzo, want dan moet ik de CC ff verlengen
Verander je per jaar dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:39 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Dus ik ben voor Feyenoord dit jaar.
Nee, maar ik ben niet specifiek aan één club gebonden (behalve de plaatselijke amateurclub dan, maar dat voetbal is ronduit slechtquote:
Vinden de KNVB en RTL ook.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord moet echt winnen, en dan finale thuis.
en halve finale moet ook lukken
Pcies, dit is wat het grote publiek toch wel? Verrassende uitslagen en een keer niet een top 3 in de finale. Hup Zwolle.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Wat een zwartkijkerij. Dat is toch het mooiste aan de beker? Als de kleine clubs ver komen. Nog leuker: de KNVB kan niet meer 'perongeluk' de topclubs elkaar laten ontlopen, want daar hebben de clubs zelf al voor gezorgd.
Verrassende uitslagen zijn leuk, en een kleinere club in de finale ook. Maar gezien onze mindere prestaties in Europa zou ik het zonde vinden als die plek naar bijvoorbeeld Haarlem gaat. Dus prima als Zwolle de finale haalt, maar laat dan aub Feyenoord of Roda die beker winnen. De rest heeft niets te zoeken in Europa (ook NAC niet).quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pcies, dit is wat het grote publiek toch wel? Verrassende uitslagen en een keer niet een top 3 in de finale. Hup Zwolle.
Als ik naar de recente jaren kijk heeft Feyenoord er ook niets te zoeken, een 1e ronde niet overleven kunnen andere clubs ook.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:11 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Verrassende uitslagen zijn leuk, en een kleinere club in de finale ook. Maar gezien onze mindere prestaties in Europa zou ik het zonde vinden als die plek naar bijvoorbeeld Haarlem gaat. Dus prima als Zwolle de finale haalt, maar laat dan aub Feyenoord of Roda die beker winnen. De rest heeft niets te zoeken in Europa (ook NAC niet).
De laatste jaren dat Feyenoord Europees heeft gespeeld heeft het altijd de eerste rondes overleefd hoor. Of ik heb een selectief geheugen dat zou ook goed kunnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik naar de recente jaren kijk heeft Feyenoord er ook niets te zoeken, een 1e ronde niet overleven kunnen andere clubs ook.
Ik kijk er misschien anders tegenaan omdat mijn club nooit en te nimmer Europees zal spelen via de ranglijst dus de coefficientenlijst kan mij gestolen worden, ik wil gewoon een leuk bekertoernooi in Nederland zonder een top-3 ploeg in de finale.
Zou echt goedkoop zijn, halve finale ook thuis spelenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop op een finale Feyenoord - NAC, al zou een finale Feyenoord - Fc Dordrecht ook wel leuk zijn.
Of het zover komt is nog even afwachten, als Feyenoord de halve finale haalt en dan uit loot, wat ik verwacht (het zou té toevallig zijn als Feyenoord opnieuw thuis zou loten) dan kan de halve finale weleens een lastig / vervelend verhaal worden, zeker als je NAC of Roda uit loot.
Maar met een beetje een gunstige loting is die finale zeker haalbaar.
Feyenoord-NAC staat natuurlijk garant voor veel strijd en rivaliteit (vooral vanuit NAC tov Feyenoord) en met 2 supporters-groepen die wel weten hoe je sfeer moet maken.
Daarnaast heeft NAC nog nooit gewonnen van Feyenoord in De Kuip.
We zullen zien.
Rapid Boekarestquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De laatste jaren dat Feyenoord Europees heeft gespeeld heeft het altijd de eerste rondes overleefd hoor. Of ik heb een selectief geheugen dat zou ook goed kunnen.![]()
Dat is ook zo maar het is over algemeen niet hosanna geweest, was misschien een beetje overdreven gebracht maar je snapt een beetje mijn puntje...toch?quote:Maar vorig seizoen - toen ze helaas werden gediskwalificeerd uit de Uefacup - haalden ze in ieder geval de beste 32 van de Uefacup. Europees overwinterd dus, en dat in een jaar dat Feyenoord absoluut niet draaide.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |