Haha, die box past nooit door de busquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:59 schreef darktower het volgende:
[..]
ik denk dat je even snel door moet kijken... boek komt 20 januari pas uit, dus kan makkelijk... ik keek de hele serie in twee weken
(morgen komt als het goed is eindelijk de dvdbox met alle afleveringen in de bus. Die downloadversies zijn toch maar crappy en de Beste Serie Op De Planeet wilde ik toch wel echt hebben)
Zitten die extra's niet ook op de Amerikaanse box?quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:54 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Haha, die box past nooit door de bus. Heb je de europese versie, of de amerikaanse? De amerikaanse heeft nog een stuk of wat commentary tracks, die ik toch wel een beetje mis in de Europese. Maar de box heeft wel 2 extra discs met toffe extra's.
ik heb geen idee eigenlijk... bij nlstore, denk de Amerikaanse...quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
In twee weken alle 7 seizoenen? Dan mag je jezelf oprecht een beetje verslaaft noemen
Welke box heb je besteld, de Nederlandse of de Amerikaanse?
na ja, ik heb alle extra's volgens mij sowieso al wel gezien... in de downloadversies ben ik ook allerlei specials en interviews tegengekomen enzo... (bewust naar gezocht ook)quote:Op zaterdag 6 december 2008 10:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zitten die extra's niet ook op de Amerikaanse box?
Jazekers, maar die heb je bijvoorbeeld niet als je de seizoenen los koopt. Die zit alleen in de box. Maar de Amerikaanse box heeft gewoon echt alles. Ziet er ook wel mooi uit. Maar goed, uiteindelijk gaat het natuurlijk toch om de seriequote:Op zaterdag 6 december 2008 10:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zitten die extra's niet ook op de Amerikaanse box?
Juist niet meer. Dat bedoelde ik met rente vrij. Waarom ik dat rente noemde weet ik ook niet meerquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:08 schreef philipp het volgende:
Hmm, moet je wel nog 19 procent omzetbelasting over betalen. Bij hmv.com (uk) krijg je de europese nu voor ongeveer 60 euro.
Ik geloof dat je geen douanerechten meer hoeft te betalen, maar wel nog altijd omzetbelasting. http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P92_6003quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Juist niet meer. Dat bedoelde ik met rente vrij. Waarom ik dat rente noemde weet ik ook niet meerSinds 1 december mag je tot 150 euro invoeren zonder belasting te betalen.
Helaas ziet het er naar uit dat je geiijk hebt. Dat was niet vermeld in de nieuwsberichten die hierover op verschillende sites stonden. Toch blijft hij zo'n 50 euro goedkoper dan andere sites dus dat is in iedergeval wel mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:44 schreef philipp het volgende:
[..]
Ik geloof dat je geen douanerechten meer hoeft te betalen, maar wel nog altijd omzetbelasting. http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P92_6003
Kan echter zijn dat de informatie achterhaald is! Ik hoop dat je gelijk hebt
Deze scene komt me niet direct voor, maar er zijn meer dan 100 afleveringen dus het kanquote:Op zondag 7 december 2008 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Tijden terug hoorde ik iets over die serie en ik moest kijken van mijzelf
helaas het was de laatste aflevering...
een aflevering waar ik nu nog om moet lachen
Oh wat een leuke tekening maak jij, is dat je moeder?
Nee het is een varkentje...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaaaahahahaha!
Dat is toch deze serie toch???
Ik doe m'n bestquote:Op maandag 8 december 2008 11:36 schreef darktower het volgende:
je moet een beetje opschieten met kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |