Ja ksc... is ff niet mn onderwerpquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen, is ksc zo rustig?![]()
[..]
Niet iedereen kan zo helder zijn op de vroege ochtend, he fles.![]()
ik wil een nieuwe ik vind hem onderin een beetje misbruikt mn darmen stelselquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Best oke, mag niet klagen.
En met jou? Je buikje alweer wat rustiger?
Tijd is relatiefquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heerlijk toch, dan gaat de tijd een stuk sneller, lijkt het.
[..]
Goedemorgen meneer.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die te belazerd zijn om een paar tientjes meer te betalen, en vervolgens gaan zaniken dat ze niet kunnen slapen als ze in een nachttrein een zitplaats nemen
Ligt eraan wat er gezegd wordt over computers, als ze er te diep op in gaan, snap ik echt niet waar het over gaat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ksc... is ff niet mn onderwerpgeen zin om over computer gereutel te praten ..
maarjaheerlijk een vrije dag
ff geen school
Je darmen behoren onderin te zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wil een nieuwe ik vind hem onderin een beetje misbruikt mn darmen stelsel
Bijna. Kwestie van *wat is het goedkoopste*quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zitplaatsen zuigen als je wil slapen
![]()
* kwestie van niet nadenken *
Met mijne prima en met die van jou, oude man?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef buzzer het volgende:
Hoi B.
Hoe is het met jouw Vista?
sorry cgm hij is flauw![]()
nou had buikgriep en dat is nu overquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er gezegd wordt over computers, als ze er te diep op in gaan, snap ik echt niet waar het over gaat.
Lekker toch, een vrije dag. Alhoewel ik dat best vreemd vind op een school.
Er zijn al zoveel vakantie dagen en elk weekend vrij.
[..]
Je darmen behoren onderin te zitten.Maar hij misbruikt?
je bent nederlander of je bent het nietquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Kwestie van *wat is het goedkoopste*
Samen een zitplaats delen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. Kwestie van *wat is het goedkoopste*
Niet is zeker geen optie meerquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je bent nederlander of je bent het niet?
Dat zou met een zeer beperkt aantal specifieke personen nog weleens een optie kunnen zijn.quote:
wel veilig he?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou met een zeer beperkt aantal specifieke personen nog weleens een optie kunnen zijn.
Ze zijn dus nog flink aan het rommelen daar beneden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou had buikgriep en dat is nu overmaar het voelt alsnog een beetje raar daar beneden alsof ze nog bezig zijn aan de weg
. zo van , " Road is broken use detour " :p
Maarja gaat vanzelf wel over dat opgeblazen gevoel
of ik moet activia proberenmet de Bifidus ActiRegularis cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |