Als eis stel ik een Extra 100 dagen BB voor.
Ook Hummie een weekje in het huis aan de andere kant van de camera wel te verstaan is een leuke geste. Andere suggesties zijn natuurlijk welkom.
Succes,
Het staat zo slordig.
BVBD
Essentie is, dat V. auteursrecht heeft op het BB-concept en daar vergaand mee kan doen en laten wat zij wil (Wij maken de regels). Daar valt langs de normale weg weinig tegen te doen en over de abnormale weg mogen advocaten niet adviseren.
Er is wel een manier, maar dat is een omweg waarbij we hulp nodig hebben.
De familieleden van de bewoners hebben recht op Family-life, dat wil zeggen: op regelmatig contact met hun beminden. Vooral grootouders hebben het hiermee weleens op wonderbaarlijke wijze voor elkaar gekregen ongewenst bezoek van hun kleinkinderen af te dwingen, desnoods onder het mom van stervensbegeleiding. Die kleinkinderen wordt niets gevraagd!
Op dus naar de opa en oma van Bart, Ruud, of Bianca. Die mensen zullen met een duwtje in de rug zeker over te halen zijn een kort geding te starten tegen V. om een bezoekregeling af te dwingen of, op zijn minst, 24/7 beeld en geluid via Internet.
Probleem is, dat de bewoners ogenschijnlijk meerderjarig zijn en dus niet tegen hun wil met opa of oma geconfronteerd kunnen worden.
Wat is het NUT van aanklagen vraag ik mij af, ga gewoon lekker blijven kijken en als de streams weer uitgaan....pech gehad...
En tevens (herh.) is het hele concept EIGENDOM, claimt men, dus wordt het moeilijk voor ons om onze regels te laten invoeren... en ik heb er persoonlijk ook geen behoefte aan.
Wel wordt ik doodziek van die lame weekopdrachten, wie weet een idee om originele opdrachten te verzinnen. Mede omdat H.v.d.T. bij ons afgelopen bezoekje liet vallen dat, de weekopdracht verzinnen, een van de moeilijkste taken is voor de regie. Dus brandt los en de goeie tel.nr.'s hebben we.....uiteraard om onze ideeen door te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |