abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209083
Ik stel voor dat we V. aanklagen voor het afknijpen van de streams tijdens de redactionele ingrijpen in het BB huis. Aangezien V. ver van te voren de verslavende werking van dit programma had kunnen inzien. Zijn ze mijn inziens aansprakelijk voor de afkickverschijnselen die zich nu al op deze site presenteren. Ik bedoel bijvoorbeeld de Monapost de telkens weer bovenaan verschijnt(dit was vast niet gebeurt als we streams hadden).
Aangezien mijn publiekrechtelijk capaciteiten niet zo uitmuntend zijn. Verzoek ik de medefokkers hier een schot op te wagen. Met name de rechtenstudent cq. afgestudeerden. Ook de autodidacten mogen hier natuurlijk een kansje wagen.
Maar het meeste kans geef ik de advocaten die phillip Morris en ander tabaksfabrikanten op de knieen hebben gedwongen.

Als eis stel ik een Extra 100 dagen BB voor.
Ook Hummie een weekje in het huis aan de andere kant van de camera wel te verstaan is een leuke geste. Andere suggesties zijn natuurlijk welkom.

Succes,

Sebastard Rules !!!!
pi_209084
Forumleider
Zou je voor mij zo vriendelijk willen zijn een t tjetoe te voegen in de titel van deze Topic.

Het staat zo slordig.

BVBD

Sebastard Rules !!!!
pi_209085
Je hebt helemaal gelijk maar dit is toch privaatrechtelijk? Hoe dan ook, laat iemand iets doen...
Wie nu in dit album schrijft moet zorgen dat het netjes blijft.
pi_209086
Ik voel mij, wellicht geheel ongepast, geroepen deze handschoen op te pakken.
Ja, dit is inderdaad een zuiver privaatrechtelijk verhaal, met raakvlakken met klassieke grondrechten als de vrijheid van meningsuiting en minder klassieke als het recht van FokForummers om alles van BB te mogen horen, zien en ruiken (alles meester? ook Mona's ochtendgeur? ja, lieve kinderen ook Mona's ochtendgeur).

Essentie is, dat V. auteursrecht heeft op het BB-concept en daar vergaand mee kan doen en laten wat zij wil (Wij maken de regels). Daar valt langs de normale weg weinig tegen te doen en over de abnormale weg mogen advocaten niet adviseren.
Er is wel een manier, maar dat is een omweg waarbij we hulp nodig hebben.
De familieleden van de bewoners hebben recht op Family-life, dat wil zeggen: op regelmatig contact met hun beminden. Vooral grootouders hebben het hiermee weleens op wonderbaarlijke wijze voor elkaar gekregen ongewenst bezoek van hun kleinkinderen af te dwingen, desnoods onder het mom van stervensbegeleiding. Die kleinkinderen wordt niets gevraagd!

Op dus naar de opa en oma van Bart, Ruud, of Bianca. Die mensen zullen met een duwtje in de rug zeker over te halen zijn een kort geding te starten tegen V. om een bezoekregeling af te dwingen of, op zijn minst, 24/7 beeld en geluid via Internet.
Probleem is, dat de bewoners ogenschijnlijk meerderjarig zijn en dus niet tegen hun wil met opa of oma geconfronteerd kunnen worden.

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

woensdag 27 oktober 1999 @ 17:03:00 #5
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_209087
Maar ja, willen we dat iedereen contact krijgt met de buitenwereld of met familie???

Wat is het NUT van aanklagen vraag ik mij af, ga gewoon lekker blijven kijken en als de streams weer uitgaan....pech gehad...

En tevens (herh.) is het hele concept EIGENDOM, claimt men, dus wordt het moeilijk voor ons om onze regels te laten invoeren... en ik heb er persoonlijk ook geen behoefte aan.

Wel wordt ik doodziek van die lame weekopdrachten, wie weet een idee om originele opdrachten te verzinnen. Mede omdat H.v.d.T. bij ons afgelopen bezoekje liet vallen dat, de weekopdracht verzinnen, een van de moeilijkste taken is voor de regie. Dus brandt los en de goeie tel.nr.'s hebben we.....uiteraard om onze ideeen door te geven.

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')