quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:22 schreef Basp1 het volgende:Ik denk dat zijn pa hem plat gemaakt heeft en tussen 2 gipsen platen in die muur gezet heeft.

Ja, die zien we hier dus niet meer terug, vrees ik....
Maar ff serieus... ik vind het wel behoorlijk aso van z'n pa als je het mij vraagt, om gewoon maar de kamer van z'n zoon te gaan lopen verbouwen, zonder daar eerst even samen over gepraat te hebben. Als TS die ongevraagde (en opgedrongen) opsplitsing niet wil, dan heeft z'n vader dat gewoon te respecteren, vind ik. Met je poten van andermans kamer afblijven, pa !!
TS, ik kan me goed voorstellen dat je nu behoorlijk peentjes loopt te zweten... Maar aan de andere kant: Wat denkt je pa wel, dat-ie zomaar zonder jouw toestemming jouw kamer kan gaan opsplitsen?? Je hebt nu in ieder geval een stevig signaal afgegeven dat je niet zomaar over je heen laat lopen.
Ik zou zeggen, schaam je er niet voor, maak hem duidelijk dat je dit soort dingen niet pikt, en dat dit het gevolg is als iemand jouw persoonlijke woonruimte aan wil tasten. Misschien wordt het hem dan eindelijk eens duidelijk dat jij zelf óók nog wat te zeggen hebt over je eigen plek. Die muur hoort daar gewoon niet, punt uit. Heel veel sterkte en succes ermee!
(Ja, ik weet het, veilig vanachter m'n toetsenbord heb ik makkelijk praten.... Maar tóch.) .
[ Bericht 1% gewijzigd door Scootmobiel op 18-01-2008 19:33:02 ]