Ha, ha, dacht al dat je dat ging zeggen: kijk naar de schaduw van de gebouwen, dit is aan de westzijde, dus lichtreflecties zijn uitgesloten.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja goftedomme nou zeg!![]()
Ik zeg lichtreflecties, als de helicopter voorbij de rookwolken is zie je nog eenflits van zijn staartrotor komen.
Een heleboel geld en een heleboel tijd en toch niks overtuigends kunnen presenteren...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:01 schreef Torah het volgende:
[..]
OK
LC 1500 dollar
LC2nd 2000 dollar
LCFC 1 miljoen dollar
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het waren geen ervaren piloten die op een dubbeltje konden landen.
Dat is dan wel heeel erg toevallig, hahaha en dan niet eens de grond raken of een paar meter ernaast en geen vliegtuig te vinden en geen motoren.. vast!!!
[..]
Hoezo hebben ze niet gereageerd?
Ze hebben wel gereageerd maar er was niet genoeg tijd. De meeste vliegtuigen zaten binnen een half uur na de kaping in een gebouw en hadden er ook voor gezorgd dat ze niet makkelijk vindbaar waren.
Je zou toch denken dat ze op hun houden zouden zijn na het eerste vliegtuig dat in het wtc vloog, maar nee, er konden nog 3 vliegtuigen buiten koers blijven vliegen, ik zou doodsbang zijn als ik in amerika zou wonen als dit mogelijk is, want dan kun je dus makkelijk met 4 vliegtuigen amerikaanse gebouwen raken.
[..]
Een stuk beton verpulverd makkelijker dan een dun papiertje.
Euh, er was brand, vliegtuig is ontploft, maar die papiertjes waren nog wel heel, is er bewijs dat er ook paspoorten van andere pasagiers zijn gevonden, als je met dat bewijs kan komen, wil ik je misschien wel geloven.
[..]
Jawel hoor.
Gewoon verder kijken dan je neus lang is en even logisch nadenken.
[..]
Er is helemaal niet zoveel geheimzinnigheid. Dat is iets wat de complot gelovers graag willen doen geloven.
Over de aanslagen en hoe die tot stand zijn gekomen is heel veel informatie te vinden.
I call bullshit. Rotorbladen zijn schuin en kunnen licht afbuigen. Anders is het vast één of ander zoeklicht of taillight geweest. Want wat voor wapen zou er dan in godsnaam in de staartrotor van een helicopter moeten zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:03 schreef Torah het volgende:
[..]
Ha, ha, dacht al dat je dat ging zeggen: kijk naar de schaduw van de gebouwen, dit is aan de westzijde, dus lichtreflecties zijn uitgesloten.
haha, en jij kan op die foto's zien dat 95% van het vliegtuig is gevonden?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het vliegtuig was niet weg hoor, ze hebben 95% van het vliegtuig teruggevonden. Foto's:
http://wtc7lies.googlepages.com/flight93page3
Ben jij een kloon ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
haha, en jij kan op die foto's zien dat 95% van het vliegtuig is gevonden?
Waar dan? Ik zie in ieder geval al geen motoren, das toch al flink wat en de rest is verpulverd en is dus die 95%?
Vast!! En die documenten zijn wel gevonden? Hoe kan papier niet verbranden en motoren wel? Niet logisch wederom.
Ik zeg niet dat ik weet wat er wel gebeurd is, maar het officiele verhaal klopt in ieder geval niet.
Er zijn veel meer dingen dan paspoorten teruggevonden. Een paar voorbeeldenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Euh, er was brand, vliegtuig is ontploft, maar die papiertjes waren nog wel heel, is er bewijs dat er ook paspoorten van andere pasagiers zijn gevonden, als je met dat bewijs kan komen, wil ik je misschien wel geloven.
quote:On September 11 2002, one year Anniversary of the death of our son, we were informed that the Recovery team at Ground Zero have found the ATM Bank card of Waleed [Iskandar, passenger on Flight 11] and that it will be mailed to us in Northridge. When we received it, we found it in good condition.
quote:On Oct. 12, it arrived inside a second envelope at Mrs. Snyder's modest white house on Main Street here, and the instant she took it out and saw it, she says, chills just went over me. It was singed and crumpled. A chunk was ripped out, giving the bottom of the envelope she had sent the look of a jagged skyline. Mrs. Snyder's lyrical script had blurred into the scorched paper. The stamp, depicting a World War II sailor embracing a woman welcoming him home, was intact.
Along with the letter was a note: To whom it may concern. This was found floating around the street in downtown New York. I am sorry if you suffered any loss in this tragedy. Sincerely, a friend in New York!
quote:Those items, such as a wedding ring and other jewelry, photos, credit cards, purses and their contents, shoes, a wallet and currency, are among seven boxes of identified personal effects salvaged from the site.
quote:"So what am I getting back?" I asked Miller when he got off the phone.
"A credit card", he said. "It got melted some but it's mostly intact"...
The binder was entitled "Unassociated Personal Effects of Flight 93"... Inside were colour photographs of everything found in Shanksville not clearly linked to a particular person. Jer's wedding ring didn't survive, but seventy other pieces of jewelry did, along with a bewildering variety of scrunchies, hats, belts, bras, dresses, T-shirts, unmatched shoes, and other items that somehow escaped the heat, some virtually unmarred. Then there were keys, books, gift cards, letters, photographs, compact discs, pens, medallions... Some of the shoes were badly mutilated, disturbing evidence of the violence to which they'd been subjected. There was a length of electrical cord, a crumpled cigarette lighter, eighteen toenail clippers in various states of mangling. There were many snapshots of children, most painstakingly glued back together...
I found a pair of his black briefs on the second page of the men's underwear. They were discoloured and savagely torn, but there was no question they were his... At the bottom of the page was an American Express datebook. The cover looked burned and maybe water damaged as well...
Nog wat plaatjes:quote:"During an interview earlier this week, Koch delicately handled eerie mementos of the crash found during cleanup [at the Pentagon]: Whittington's battered driver's license... a burnt luggage tag and a wedding ring lie on a book dedicated to those lost in the events of Sept. 11, 2001. The wedding ring belonged to Ruth's daughter and the luggage tag belonged to one her granddaughters."
Als ik zie wat jij allemaal zegt ben ik ervan overtuigd dat jij veel te weinig weet van 9/11 om te kunnen zeggen of het officiele verhaal wel of niet klopt.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
haha, en jij kan op die foto's zien dat 95% van het vliegtuig is gevonden?
Waar dan? Ik zie in ieder geval al geen motoren, das toch al flink wat en de rest is verpulverd en is dus die 95%?
Vast!! En die documenten zijn wel gevonden? Hoe kan papier niet verbranden en motoren wel? Niet logisch wederom.
Ik zeg niet dat ik weet wat er wel gebeurd is, maar het officiele verhaal klopt in ieder geval niet.
Wel een beetje op de hoogte blijven Terecht! Hani Hanjour hebben ze uiteindelijk maar laten vallen, omdat hij niet kon vliegen. AA77 heeft nu een derde piloot 'aangewezen' gekregen, Al Hamzi:quote:Goede vraag! Het lijkt idd vreemd dat Hani Hanjour zijn vliegtuig in het sterkste gedeelte van het pentagon heeft gevlogen.
Kun je dat soort domme opmerkingen niet gewoon achterwege laten?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Torah het volgende:
Heb je al een afspraak gemaakt met je huisarts om je burgerchip te laten plaatsen
Een gok vanuit derde hand, heel overtuigend hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Torah het volgende:
[..]
Wel een beetje op de hoogte blijven Terecht! Hani Hanjour hebben ze uiteindelijk maar laten vallen, omdat hij niet kon vliegen. AA77 heeft nu een derde piloot 'aangewezen' gekregen, Al Hamzi:
http://www.911blogger.com/node/12688
Een betere keus hadden ze niet kunnen maken, Al Hamzi kon nog slechter vliegen dan Hani HanjourDe eerste piloot, waarvoor ze het bewijs hadden gevonden was naderhand nog springlevend en belde vanuit Tunesië vlak na 9/11.
Het wordt wel steeds lastiger voor jou om de officiële leugen van de Bush Administration (sorry Rockefeller Foundation) overeind te blijven houden. Heb je al een afspraak gemaakt met je huisarts om je burgerchip te laten plaatsen
Wie is die Nick Rockefeller eigenlijk waarover Russo het heeft?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Torah het volgende:
Het wordt wel steeds lastiger voor jou om de officiële leugen van de Bush Administration (sorry Rockefeller Foundation) overeind te blijven houden. Heb je al een afspraak gemaakt met je huisarts om je burgerchip te laten plaatsen
Yeps, dat is een kopie van het 9/11 Commission Report, net als de site 911Myths, waarvan bekend is dat het één grote leugen is en vol staat van de verdraaiingen en weglatingen, om de officiële Amerikaanse leugen te kunnen ondersteunen. Straks komt Terecht nog aanzakken met screwloosechange.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef wormwood het volgende:
[..]
Een heleboel geld en een heleboel tijd en toch niks overtuigends kunnen presenteren...
Er zijn zelfs hele sites aan gewijd om alle fouten in LC aan te tonen. http://www.loosechangeguide.com bijvoorbeeld.
Bron?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:32 schreef Torah het volgende:
[..]
Yeps, dat is een kopie van het 9/11 Commission Report, net als de site 911Myths, waarvan bekend is dat het één grote leugen is en vol staat van de verdraaiingen en weglatingen, om de officiële Amerikaanse leugen te kunnen ondersteunen. Straks komt Terecht nog aanzakken met screwloosechange.
Lees hier maar:quote:Op zondag 20 januari 2008 21:30 schreef gorgg het volgende:
[..]
Wie is die Nick Rockefeller eigenlijk waarover Russo het heeft?
Hoe weet je dat die banden heeft met de Rockefeller Foundation?
Dank je voor de steunquote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Torah het volgende:
[..]
Wel een beetje op de hoogte blijven Terecht! Hani Hanjour hebben ze uiteindelijk maar laten vallen, omdat hij niet kon vliegen. AA77 heeft nu een derde piloot 'aangewezen' gekregen, Al Hamzi:
http://www.911blogger.com/node/12688
Een betere keus hadden ze niet kunnen maken, Al Hamzi kon nog slechter vliegen dan Hani HanjourDe eerste piloot, waarvoor ze het bewijs hadden gevonden was naderhand nog springlevend en belde vanuit Tunesië vlak na 9/11.
Heb je ooit wel eens 911myths bekeken?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:32 schreef Torah het volgende:
[..]
Yeps, dat is een kopie van het 9/11 Commission Report, net als de site 911Myths, waarvan bekend is dat het één grote leugen is en vol staat van de verdraaiingen en weglatingen, om de officiële Amerikaanse leugen te kunnen ondersteunen. Straks komt Terecht nog aanzakken met screwloosechange.
Zie 9/11 Commission Report Lies, linkje zal je zelf wel in je favorieten hebben staanquote:
Lekker simpel weer.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Dank je voor de steun
Ik denk dat ik maar stop in deze discussie, want ik raak hier alleen maar gefrustreerd van, ik weet ook niet wat er precies is gebeurd, maar de pro-bush mensen hier ook niet.
Hij staat zelfs in mijn boekenkast. Maar goed, ga je nog wat inhoud aanbrengen of blijf je hier de clown uithangen?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:36 schreef Torah het volgende:
[..]
Zie 9/11 Commission Report Lies, linkje zal je zelf wel in je favorieten hebben staan
Waarom vind ik Nick Rockefeller of Nicholas Rockefeller niet terug in de Rockefeller stamboom?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:34 schreef Torah het volgende:
Jaren later vocht Russo tegen kanker. Of eigenlijk tegen twee kankers, waarvan er eentje de naam New World Order draagt. In een interview dat Alex Jones begin 2007 met Aaron Russo had, deed Russo zeer openhartig een boekje open over zijn vroegere contacten met Nick Rockefeller, een vooraanstaand lid van de ontstellend rijke Rockefeller dynastie.
OK succes, doe gewoon je eigen zoektocht en laat je niet misleiden of verleiden tot discussies die je niet wil!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Dank je voor de steun
Ik denk dat ik maar stop in deze discussie, want ik raak hier alleen maar gefrustreerd van, ik weet ook niet wat er precies is gebeurd, maar de pro-bush mensen hier ook niet. En daar gaat het nou net om, wat is er wel gebeurd.
Maar mensen, veel plezier met het geloven in bush zijn waarheid, net als in de claim dat Sadam weapons of mass destruction had, Iran nuclaire wapens aan het maken is en dat nederland in Afganistan met een opbouwmissie bezig is.
Tot later
Zonde van het geldquote:Op zondag 20 januari 2008 21:37 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hij staat zelfs in mijn boekenkast. Maar goed, ga je nog wat inhoud aanbrengen of blijf je hier de clown uithangen?
Zou ik je niet kunnen vertellen. Hier nog een linkje naar een site:quote:Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef gorgg het volgende:
[..]
Waarom vind ik Nick Rockefeller of Nicholas Rockefeller niet terug in de Rockefeller stamboom?
Terwijl die stamboom wel er goed gedocumenteerd is?
http://en.wikipedia.org/wiki/Rockefeller_family
Oh je bedoelt die helikopter...quote:Op zondag 20 januari 2008 20:38 schreef Torah het volgende:
[..]
Het gegeven linkje is juist!
Kijk nog maar eens rond tijdstip 19:40 en dan vlak onder het driehoekje wat in beeld verschijnt.
Een hele duidelijke reeks explosies van rechts naar links. Aantallen zijn niet te geven maar het zijn er een groot aantal. Ik zat net ook iets te laag te kijken en zag dus ook niks gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |