Wil niett patsen zoek gewoon een ruime comfortable autoquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef Bdijk het volgende:
80 = voor 80 jarigen.. koop een bmw3 of een senator ofzo als je zonodig moet "patsen"
Neehee. De S2 had je ook in de sedan- en combiuitvoering, hoor. En sloom kun je 'm toch ook niet noemen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef fathank het volgende:
Audi S2 is die paupercoupé, de RS2 is een beest van een station. Stond/staat er 1 op autotrack een tijdje terug, geloof 18.000 euro. Importeren vanuit Duitsland zal een stuk goedkoper zijn denk ik.
Hmm, mijn fout. Kon em ook niet vinden bij autoweek, maar daar kun je wel meer niet vinden. Is inderdaad een leuke kar, maar 't is nog geen RS2quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Neehee. De S2 had je ook in de sedan- en combiuitvoering, hoor. En sloom kun je 'm toch ook niet noemen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst......quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:35 schreef hunkpunker19 het volgende:
wil graag een vag auto omdat ik in de 5 jaar dat ik in mn vw jetta heb gereden maar een ker met pech ben komen te staan lege tank
En waarom neem je dan eigenlijk geen dieseltje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:27 schreef hunkpunker19 het volgende:
[..]
Wil niett patsen zoek gewoon een ruime comfortable auto
rij gemiddeld 700km per week
quote:
Voor die leeftijd is het juist een verdacht lage kilometerstand voor een LPG-bak....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 05:49 schreef Devilnl het volgende:
[..]
En waarom neem je dan eigenlijk geen dieseltje?
LPG is leuk, maar niet bij hoge km standen @ dat jaartal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |