Op je legerkistjes getraptquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef fathank het volgende:
Val zelf dood met je kankertopic
Dat je niet kan begrijpen dat dat geen zeer doetquote:
quote:
Denk dat daar nog meer en beter geregeld is dan whatever jij doet door de weeks tijdens kantoor uren.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou voor geen miljoen bij dat zooitje ongeregeld daar in die kutwoestijn gaan zitten
Ik zeg niet dat we geen leger moeten hebben. Binnenlands moeten we ze alleen houden. Voor overstromingen of als de Duitsers toch weer een keer binnenvallen oidquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:47 schreef B1nulnul het volgende:
Helemaal geen leger en wapens is anders ook een beetje eng idee. Zowel binnenlands als buitenlands gezien.
http://www.nu.nl/news/138(...)door_eigen_vuur.htmlquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Denk dat daar nog meer en beter geregeld is dan whatever jij doet door de weeks tijdens kantoor uren.
Hij heeft een punt jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij heeft op zich wel een punt. Waar gebruiken we dat legertje van ons nou voor?
En onze veiligheid hangt af van het accent van de verkeersleidingquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:30 schreef Broekpaling het volgende:
Als je je nou indenkt dat die snikkol uuit die reclame die die gevechtspiloten de coördinaten doorgeeft om naar dat vliegtuig te vliegen dan voel je je toch niet meer veilig?
Dat accent, menig Nederlander kan het beter.
Ik wist de eerste paar keer echt niet dat hij '30-30' in die microfoon aan het brullen was.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
En onze veiligheid hangt af van het accent van de verkeersleiding![]()
Oja, TS, die boeren hier kunnen wat mij betreft allemaal afsterven. Stelletje subsidiesponzen die de prijzen kunstmatig hoog houden.
Edit: TS is raamambtenaar en zeurt over geld dat niet goed wordt besteed.Doe het land een lol een neem ontslag.
Sinds WO2, als troostmeisjes in Japanquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken hoeren bij de overheid?
Waarom denk je dat je van die testen in selectief luisteren krijgt bij de vliegerselectie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wist de eerste paar keer echt niet dat hij '30-30' in die microfoon aan het brullen was.
Papier schuiven en koffie drinken, hij is gemeenteambtenaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat doe jij voor de maatschappij TS ?
Erm, wie denk je dat er in afghanistan en irak zitten?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij heeft op zich wel een punt. Waar gebruiken we dat legertje van ons nou voor?
Niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
In een 1 of ander kut land wat nog in de middeleeuwen leeft gaan 'we' 'vrede' en 'democratie' brengen. Kanker toch op man. Weet je hoeveel geld die ongein kost. Die mensen interesseert het geen ene kut zolang ze maar eten en drinken hebben.
Ondertussen betalen wij dat wel via allerlei kut belastingen van die flikker van de pvda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |