Spits?quote:
Kun jij soms gedachten lezen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:46 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Als we alle landen gehad hebben, gaan we dan de winnaars tegen elkaar uitspelen, of mogen de andere 3 halve finalisten ook meedoen?
Nou, daarover is nog niet besloten, maar jouw idee was zo ongeveer ook mijn idee. Ik twijfel alleen nog of ik ook verliezend halve finalisten mee laat doen of alleen de finalisten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Nee, want wat is het nou? Enkel winnaars?
Tja, het lullige is dat je te maken heb met lastige lotingen (Littbarski lag er al in de 1e ronde uit zelfs). Zidane vs Platini zou een eventuele finale in Frankrijk kunnen zijn maar ze zouden beiden niet misstaan in de kwart of halve finale van de wereld. Als zij elkaar treffen in de halve finale zou je één van beide moeten dumpen. Ik zou dus voor de halve finalisten gaan. Acht groepen, ieder met 4 afgevaardigden, kom je op 32 deelnemers uit. Prachtig toch.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nou, daarover is nog niet besloten, maar jouw idee was zo ongeveer ook mijn idee. Ik twijfel alleen nog of ik ook verliezend halve finalisten mee laat doen of alleen de finalisten.
Misschien krijg je te weinig deelnemers als je alle winnaars van alle landen kiest. Je moet al acht toernooien organiseren om een kwartfinale te hebben, daar gaat veel tijd in zittenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nou, daarover is nog niet besloten, maar jouw idee was zo ongeveer ook mijn idee. Ik twijfel alleen nog of ik ook verliezend halve finalisten mee laat doen of alleen de finalisten.
Ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:32 schreef tong80 het volgende:
Daar was het Pele Cruijff en Maradona. Schakelen we Di Stefano ook uit en kiezen de beste speler buiten die spelers.
Of draaf ik weer te veel door ?
Mooi, dan kunnen wij dat gaan doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:35 schreef WeebI het volgende:
De beste ooit kan ik me niet herinneren, dus dat moet meer dan 2,5 jaar geleden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |