Ik wilde eerst niet reageren, maar ik doe het toch maar. Een aantal aandachtspunten : 1. Kijk of 'jouw' topic al bestaat, en post daarin. 2. Zeg iets zinnings. 3. Heb je niks zinnings te zeggen, lees dan de postings van anderen, of zoek een andere plek om niks zinnigs te zeggen.
Topic titel van niks en helaas ook je post is niks. Leuk om ook eens iets te zeggen hier, maar probeer het eerst eens uit in een bestaand topic. Dacht je echt een uniek onderwerp bedacht te hebben. Tip: lees eerst een iets in het forum en gezien je belangstelling: let op het teken. Matig debuut
P.S. Moet je dat nou ook nog met 'mijn' plaatje doen. Neem iets passenders, een van de cartoons met zo'n uitgestoken tong bijv.
als voormalig anorexia patiënt sla ik me moedig door alle kutopmerkingen over mona's gewicht heen maar deze doet het minst pijn, omdat ie duidelijk geplaatst is door een geestelijk minder begaafd persoon
Ik ben het met Danny eens als hij zegt, het forum staat open voor iedereen. Maar, en ik ben denk niet de enige die vindt dat er grenzen zijn. Deze onzin topics moeten toch tussentijds verwijderd kunnen worden.