abonnement Unibet Coolblue
pi_56951692
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:31 schreef Helsie het volgende:
Vanuit het stadion: ajax zuigt, net als Luinge... Verder wat zielige boefjes in het uitvak die eea wilden slopen, maar toch minder sterk waren dan ze zelf hoopten... Nu maar hopen op een betere 2e helft voor ons!
Whehe

Ik vond het ook nergens opslaan, stond precies naast die trap en ineens schieten er 100 man langs me heen die ff probeerde te slopen en netje in te klimmen.

Maargoed jullie gooien wel gezellig met bier enzo, na de wedstrijd wilde van die gasten van 17 ff over de hekken klimmen daar links

Daar bij dat staanvak zijn ook alleen maar 16 jarige sukkeltjes zowat

Dat je daar op reageert slaat nergens op.
  zondag 24 februari 2008 @ 18:21:34 #202
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56951839
Jammer dat jullie je niet in het rijtje, PSV (2x), Roda (1x) en Vitesse (1x) scharen door ajax 3x in één seizoen te verslaan.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56951894
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:13 schreef Jasza het volgende:

[..]

Whehe

Ik vond het ook nergens opslaan, stond precies naast die trap en ineens schieten er 100 man langs me heen die ff probeerde te slopen en netje in te klimmen.

Maargoed jullie gooien wel gezellig met bier enzo, na de wedstrijd wilde van die gasten van 17 ff over de hekken klimmen daar links

Daar bij dat staanvak zijn ook alleen maar 16 jarige sukkeltjes zowat

Dat je daar op reageert slaat nergens op.
Die gasten die van jullie kant er op 'reageren' zullen ook weinig soeps geweest zijn.
Kansloos is het sowieso om een "poging tot rellen" te ondernemen in stadions, met hekken, netten, security, 1001 stillen en camera's.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_56952010
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:25 schreef Superheld het volgende:

[..]

Die gasten die van jullie kant er op 'reageren' zullen ook weinig soeps geweest zijn.
Kansloos is het sowieso om een "poging tot rellen" te ondernemen in stadions, met hekken, netten, security, 1001 stillen en camera's.
Zoals ik al zei vond ik het van onze kant ook debiel, lekker je poten breken tegen 3 rijen dik glas

Verder kon ik er wel omlachen toen ik iedereen erheen zag rennen
pi_56952030
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef DutchieBre het volgende:
Daarnaast zal Luinge ook wel wat centjes bijgeschreven zien staan op zijn bankrekening, anders is zijn manier van fluiten niet verklaren.
Je weet ook dat die vrije trap waaruit de 2-1 viel totaal onterecht was? Dat Molhoek een 100% schwalbe maakte?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56952529
Wel leuk om die subtoppertjes weer op de juiste plek te zien worden gewezen.
pi_56952909
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel leuk om die subtoppertjes weer op de juiste plek te zien worden gewezen.
Idd.
'wat zijn die joden stil'
pi_56953444
Als vliegen op een hoop stront. Ze winnen ook eens van NAC
pi_56953798
zo... en kunnen al die neuzen dan nu weer lekker optyfen naar hun eigen topic? Ik dank u.
- NAC Breda -
pi_56953831
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je weet ook dat die vrije trap waaruit de 2-1 viel totaal onterecht was? Dat Molhoek een 100% schwalbe maakte?
en je bent die andere ranzige kutovertreding op Molhoek weer vergeten zeker..
Luinge was weer drama vandaag, beide kanten op.
- NAC Breda -
pi_56953855
Zó is de arrogantie van jullie ook weer even in toom gebracht, supersunday my ass!
pi_56953958
Wat een gedoe hier met wij moeten woensdag wel spelen we hebben al jaren de beker gewonnen en jullie moeten het nog maar zien te winnen. Maar liever jullie de beker dan Feyenoord dat dan weer wel.
AFC AJAX
pi_56953966
Toch wel grappig dat ze in amsterdam dit topic ineens wel weten te vinden.
- NAC Breda -
pi_56954110
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:12 schreef Ritchie het volgende:
Toch wel grappig dat ze in amsterdam dit topic ineens wel weten te vinden.
Na die 2 overwinningen was het hier een stuk rustiger.
pi_56954189
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zó is de arrogantie van jullie ook weer even in toom gebracht, supersunday my ass!
Misschien begrijpen jullie dat die term vrij ludiek is gebruikt vanwege het opeens ophemelen van AZ die wat beter presteerde plotseling. Toen kwam men opeens met die term, maargoed, de hersenen in je neus zullen dat die snappen. In hoeverre je überhaupt in een straal van 50 km van het neuzenland woont.

NAC kende geen arrogantie, heb je het applaus na de wedstrijd gezien ? Oownee, je zult waarschijnlijk niet zo vaak een wedstrijd bezoeken. Ik begrijp de arrogantie van jullie gewoonweg niet, het is maar NAC, inderdaad, klopt ook nog eens, maar dat "dat NAC" wint toch mooi 2 maal van jullie en hebben in totaal 9 doelpunten tegen jullie gemaakt in 1 seizoen. Dus ga aub terug naar jullie eigen topic en ga daar elkaar maar ophemelen met jullie ogenstrelende manier van spelen. Ciao !
pi_56954215
Haha, de frustratie is amusant, je vindt het toch niet erg dat ik er nog eentje drink en hier niet inhoudelijk op inga? Fijn, dank je!
pi_56954346
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:19 schreef Thieske het volgende:

[..]

Na die 2 overwinningen was het hier een stuk rustiger.
Andersom kwamen die NAC gasten ook trollen deal with it.
AFC AJAX
pi_56954418
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha, de frustratie is amusant, je vindt het toch niet erg dat ik er nog eentje drink en hier niet inhoudelijk op inga? Fijn, dank je!
daahaag knul.
- NAC Breda -
pi_56955939
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:48 schreef Thieske het volgende:
Als vliegen op een hoop stront. Ze winnen ook eens van NAC
En ons goed recht om dat uitgebreid te vieren
pi_56956054
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel leuk om die subtoppertjes weer op de juiste plek te zien worden gewezen.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56956579
Jammer dat er toch mensen weer zo moeten reageren. Tijdens de beker zijn we compleet weggespeeld en nu winnen wij m.i. terecht. Vergeet ook niet dat de 1-1 en de 2-1 vielen door vrije trappen die nooit gegeven haden moeten worden.
  zondag 24 februari 2008 @ 23:19:26 #222
3455 Helsie
Proud to be
pi_56958617
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:38 schreef Messenga het volgende:
Prachtige "ik kan niet tegen mijn verlies en kom dus maar met oude resultaten" reacties hier van de Bredanezen. Natuurlijk was de overwinning niet geheel terecht, maar de zogenaamde natrappen van de NAC supporters brengen mij dan wel weer een lach op het gezicht.
Voor jullie zijn het oude resultaten, maar omdat wij nog wél in de beker zitten, hebben ze nog wel relevantie.

Verder snap ik bij god niet wat jullie, kakkerlakken (want ja, jullie hebben die naam voor Rotterdammers bedacht, maar jullie zijn precies hetzelfde: als ongedierte komen ze spontaan onder hun steen vandaan), in dit topic komen doen. Heb nl nog nooit die debiele neiging gehad om in het topic van een andere club te gaan lopen mekkeren.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zondag 24 februari 2008 @ 23:20:19 #223
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56958640
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:19 schreef Helsie het volgende:

[..]

Voor jullie zijn het oude resultaten, maar omdat wij nog wél in de beker zitten, hebben ze nog wel relevantie.

Verder snap ik bij god niet wat jullie, kakkerlakken (want ja, jullie hebben die naam voor Rotterdammers bedacht, maar jullie zijn precies hetzelfde: als ongedierte komen ze spontaan onder hun steen vandaan), in dit topic komen doen. Heb nl nog nooit die debiele neiging gehad om in het topic van een andere club te gaan lopen mekkeren.
Hoor je mij mekkeren? Volgens mij ben ik vrij realistisch in mijn oordeel hoor.
  zondag 24 februari 2008 @ 23:21:57 #224
3455 Helsie
Proud to be
pi_56958678
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:20 schreef Messenga het volgende:

[..]

Hoor je mij mekkeren? Volgens mij ben ik vrij realistisch in mijn oordeel hoor.
Het is mekkeren dat je hier reageert, met je 'ik ben lekker de ajacied en ik ga lekker ongevraagd de NAC'ers vertellen wat ik er van vind. Haha, wij rulen, wij hebben gewonnen'-houding. Ga toch weg man.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zondag 24 februari 2008 @ 23:24:26 #225
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56958743
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef Helsie het volgende:

[..]

Het is mekkeren dat je hier reageert, met je 'ik ben lekker de ajacied en ik ga lekker ongevraagd de NAC'ers vertellen wat ik er van vind. Haha, wij rulen, wij hebben gewonnen'-houding. Ga toch weg man.
Oh nee hoor, maar volgens mij zitten we in een openbaar forum, en mag ik dus reageren waar ik wil. Je bent een beetje neerslachtig vanwege het verlies, en er zijn een aantal users met opmerkingen als 'Back To Earth " of 'Hihi ' Wat triest is, maar je hoeft zeker niet elke Ajacied over 1 kam te scheren..

NAC speelde goed, Ajax speelde redelijk, NAC had de scheidsrechter mee qua overtredingen en Ajax is uiteindelijk de gelukkige, het had net zo goed andersom kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')