abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 februari 2008 @ 23:29:49 #226
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_56958892
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En ons goed recht om dat uitgebreid te vieren
Eens.
A.F.C. Ajax
  zondag 24 februari 2008 @ 23:32:03 #227
3455 Helsie
Proud to be
pi_56958955
Scheidsrechter mee is ook maar een kwestie van het door een rooie bril of een gele bril bekijken.
Elke vrije trap/inworp mocht bij Ajax enkele meters opschuiven en werd bij NAC consequent 'op de juiste plaats' (NOT) gelegd. Verder had Ajax Davids in de gelederen die volgens mij nog gezellig gedouched heeft met Luinge. Of ze moeten continu een ander afspraakje hebben lopen voorbereiden bij de schouderklopjes, de onderlinge lachjes, romantische armpjes om de nek, etc.

Nog een slotwoordje voor studentje Messenga. Als jij jezelf de realistische dude vindt die niet het NAC-topic opzoekt om te kloten, dan vraag ik me af wat het doel is om in een NAC-topic te verkondigen dat de frustraties over de nederlaag lachwekkend zijn. Wat had je dan verwacht?
quote:
Prachtige "ik kan niet tegen mijn verlies en kom dus maar met oude resultaten" reacties hier van de Bredanezen. Natuurlijk was de overwinning niet geheel terecht, maar de zogenaamde natrappen van de NAC supporters brengen mij dan wel weer een lach op het gezicht.
Zo'n reactie is gewoon om te provoceren, want anders post je hem fijn in het ajax-topic waar wij het niet zien.
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:29 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Eens.
Ben ik het ook mee eens. Daarom ga ik altijd naar een kroeg in Tilburg om een overwinning van NAC op Willem II in Breda te vieren, pak ik de trein naar Amsterdam na een gewonnen bekerwedstrijd om daar effe mijn recht op vieren te uiten. Dat klinkt zeker onlogisch? Goh, op een forum is het wel logisch. Want dan kun je lekker klikken waar je wil en veilig anderen opnaaien vanachter je toetsenbordje. Lekker vieren dus, in je Ajax-kroeg in een of ander gehucht in de Achterhoek.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zondag 24 februari 2008 @ 23:36:47 #228
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56959067
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:32 schreef Helsie het volgende:
Scheidsrechter mee is ook maar een kwestie van het door een rooie bril of een gele bril bekijken.
Elke vrije trap/inworp mocht bij Ajax enkele meters opschuiven en werd bij NAC consequent 'op de juiste plaats' (NOT) gelegd. Verder had Ajax Davids in de gelederen die volgens mij nog gezellig gedouched heeft met Luinge. Of ze moeten continu een ander afspraakje hebben lopen voorbereiden bij de schouderklopjes, de onderlinge lachjes, romantische armpjes om de nek, etc.

Nog een slotwoordje voor studentje Messenga. Als jij jezelf de realistische dude vindt die niet het NAC-topic opzoekt om te kloten, dan vraag ik me af wat het doel is om in een NAC-topic te verkondigen dat de frustraties over de nederlaag lachwekkend zijn. Wat had je dan verwacht?
[..]

Zo'n reactie is gewoon om te provoceren, want anders post je hem fijn in het ajax-topic waar wij het niet zien.
Gelukkig mag jij nog jaren achter je bureau zitten hé.

De manier waarop jullie reageren is nou eenmaal lachwekkend, andersom hadden jullie net zo graag in het Ajax topic gezeten voor de "Whaha, 3 x op een rij, NAC is Ajax voorbij " Maar dat is nou eenmaal niet zo.

De vrije trappen van NAC waaruit een doelpunt voortkwam waren ook onterecht, dus wat dat betreft was de scheidsrechter overall wel 'onpartijdig'.
  zondag 24 februari 2008 @ 23:45:24 #229
3455 Helsie
Proud to be
pi_56959252
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:36 schreef Messenga het volgende:

[..]

De manier waarop jullie reageren is nou eenmaal lachwekkend, andersom hadden jullie net zo graag in het Ajax topic gezeten voor de "Whaha, 3 x op een rij, NAC is Ajax voorbij " Maar dat is nou eenmaal niet zo.
Uh nee, dat is juist mijn punt. Ik zal nogmaals herhalen dat ik die debiele neiging niet heb en dat ik kots op iedereen die dat wel doet (incl NAC'ers die dat nodig vinden).
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_56959312
Ik kan me anders goed herinneren dat Superheld en Thieske meerdere malen van de daken liepen te schreeuwen in het Ajax topic. Onbegrijpelijk dat er hier nu een aantal mensen vreselijk naïef reageren.
  zondag 24 februari 2008 @ 23:50:32 #231
108558 Messenga
pi_56959347
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:45 schreef Helsie het volgende:

[..]

Uh nee, dat is juist mijn punt. Ik zal nogmaals herhalen dat ik die debiele neiging niet heb en dat ik kots op iedereen die dat wel doet (incl NAC'ers die dat nodig vinden).
Jij viel inderdaad wat dat betreft wel mee, maar zoals Cyb al aangeeft zijn er enkelen die wel zo reageren van NAC-kant, en dus zijn er mensen die daarop reageren.
pi_56959348
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan me anders goed herinneren dat Superheld en Thieske meerdere malen van de daken liepen te schreeuwen in het Ajax topic. Onbegrijpelijk dat er hier nu een aantal mensen vreselijk naïef reageren.
Zou je die quotes terug willen zoeken, want ik kan het me bijna niet voorstellen.
  zondag 24 februari 2008 @ 23:52:02 #233
3455 Helsie
Proud to be
pi_56959372
Tsja, de sfeer is blijkbaar niet alleen in het stadion bij NAC beter, maar ook bij de internet sites/fora.
Proost mensen, ik ga pitten. Sesamstraat is al weer uren afgelopen.
  zondag 24 februari 2008 @ 23:52:57 #234
108558 Messenga
pi_56959387
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:52 schreef Helsie het volgende:
Tsja, de sfeer is blijkbaar niet alleen in het stadion bij NAC beter, maar ook bij de internet sites/fora.
Proost mensen, ik ga pitten. Sesamstraat is al weer uren afgelopen.
Trusten.
pi_56959417
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:50 schreef Messenga het volgende:
Jij viel inderdaad wat dat betreft wel mee, maar zoals Cyb al aangeeft zijn er enkelen die wel zo reageren van NAC-kant, en dus zijn er mensen die daarop reageren.
Ja want wat iemand bij jou doet moet je natuurlijk terugdoen En dan het liefst nog een graadje erger
Bijzonder volwassen.
pi_56959460
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Zou je die quotes terug willen zoeken, want ik kan het me bijna niet voorstellen.
Daar heb ik nu geen trek in. Maar oh boy wat ben ik er zeker van dat ik jou meerdere malen heb gezien in het Ajax topic na afloop van de bekerwedstrijd. Maak dat maar de kat wijs dat je nu van niks weet.
pi_56959492
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Daar heb ik nu geen trek in. Maar oh boy wat ben ik er zeker van dat ik jou meerdere malen heb gezien in het Ajax topic na afloop van de bekerwedstrijd. Maak dat maar de kat wijs dat je nu van niks weet.
Ik ben zelf even m'n postgeschiedenis ingedoken en moet tot m'n schaamte bekennen dat je gelijk hebt.
pi_56959554
Ik vind het wel opvallend dat er op de een of andere manier door veel Ajacieden een lange neus gehaald moet worden. Zoveel verschil zat er vanmiddag niet tussen de ploegen. Het kwartje viel deze keer de kant van Ajax op. Qua teamprestatie kan Ajax een voorbeeld nemen aan NAC mijnsinziens.

De reacties van enkele NAC'ers erop vind ik ook wel weer raar overkomen. Jullie hebben een mooi seizoen, zoek het niet in scheidsrechtersdingen, ga niet terug provoceren en dingen uitlokken (onze sfeer is beter enz. Nergens voor nodig.

Rivaliteit prima, maar hou het leuk.
That's all folks!
pi_56959597
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:59 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik ben zelf even m'n postgeschiedenis ingedoken en moet tot m'n schaamte bekennen dat je gelijk hebt.

Maar goed het is leuk geweest voor vandaag jongens. Wees gewoon trots op de zover geleverde prestaties en het seizoen kan gewoon niet meer stuk. Alles wat nu nog gaat komen moet je zien als een bonus. Toch? Jullie grote overwinning gaat nog wel komen, 30 maart namelijk
  maandag 25 februari 2008 @ 00:12:43 #240
108558 Messenga
pi_56959664
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja want wat iemand bij jou doet moet je natuurlijk terugdoen En dan het liefst nog een graadje erger
Bijzonder volwassen.
Ik onttrek me aan de 'hihi 'en dat soort opmerkingen hoor.
pi_56959751
Kan nog leuk worden als NAC en Ajax elkaar weer ontmoeten in de play-offs.
  maandag 25 februari 2008 @ 07:30:45 #242
3455 Helsie
Proud to be
pi_56961843
Ajax is verder voor ons geen speciale, interessante tegenstander hoor... Althans, niet zoals bijv Feyenoord.

Overigens erger ik me aan 'jullie seizoen kan niet meer stuk'. Als we vanaf nu alles verliezen, eindigen we gewoon op een 9e plek, liggen we uit de beker en moeten we maar afwachten wie de nieuwe trainer wordt.... Dat is niet zo erg, maar ik wil vooral aangeven dat NAC wel vaker jojo heeft gespeeld op de ranglijst en dat een tussentijdse piek aan het eind geen zak oplevert. Tevens was het voorafgaand aan de overwinningreeks tenenkrommend saai: hetzelfde spel als tijdens het winnen, maar dan zonder de resultaten die het nog een beetje leuk maken...

[ Bericht 72% gewijzigd door Helsie op 25-02-2008 07:37:13 ]
pi_56962391
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Het "grote" Ajax viert feest alsof ze de Champions League winnen na een kleine overwinning in Breda. Daarnaast hebben jullie al 2 maal verloren tegen ons dit seizoen, maargoed, dat was natuurlijk pech hé. Een grote bek nadat ze één keertje winnen van Breda in een seizoen, het zij jullie gegund kindertjes, dat jullie lekker weer geen kampioen worden.

Daarnaast zal Luinge ook wel wat centjes bijgeschreven zien staan op zijn bankrekening, anders is zijn manier van fluiten niet verklaren.

ik ben trots op mijn team, ambitie om kampioen te worden hebben wij sowieso niet, ik heb weer genoten van de vechtlust en me ge-ergerd aan het tijdrekken en onsportieve gedrag van Ajax ..

Wat gebeurde overigens na ongeveer 10 minuutjes in de eerste helft ? Dachten ze het hek omver te lopen met zijn allen ?
Heerlijk wat een gefrustreerde post.
Secrets never die. Only people.
pi_56962446
quote:
Op maandag 25 februari 2008 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
veel Ajacieden een lange neus
  maandag 25 februari 2008 @ 10:02:07 #245
3455 Helsie
Proud to be
pi_56963085
Wat kun jij goed quoten zeg.
pi_56968053
quote:
Op maandag 25 februari 2008 07:30 schreef Helsie het volgende:
Ajax is verder voor ons geen speciale, interessante tegenstander hoor... Althans, niet zoals bijv Feyenoord.
Ikke weet. Maar daarom kan het nog wel leuk worden als ze in de play-offs voor de 4e en 5e keer dit seizoen tegenover elkaar zouden komen te staan. Leuker is het natuurlijk om nog 4x van Feyenoord te winnen (1x competitie, 1x bekerfinale en 2x play-offs).
pi_56987415
quote:
NAC START EIGEN KLEDINGLIJN

NAC Breda start vanaf volgend seizoen met een eigen kledinglijn. De afgelopen jaren speelde de Parel van het Zuiden in shirts van het merk Umbro, maar vanaf het seizoen 2008/2009 komt NAC met een eigen merk op de markt: Klupp Sportswear.

NAC maakt samen met FC Groningen en kledingfabrikant LNL Sportswear BV (LEGEA Nederland) deel uit van een nieuw op te richten Besloten Vennootschap (BV). Dit drietal is nog in gesprek met een vierde partij als deelnemer in dit nieuwe initiatief. Hét grote voordeel voor NAC is dat er geen kledingpartner meer bij betrokken is en dat in deze nieuwe opzet de merchandise opbrengsten direct naar de club vloeien. En de seizoenkaarthouders van NAC profiteren mee!

Speciaal voor de seizoenkaarthouders zet NAC namelijk een unieke actie op ter introductie van het nieuwe shirt. Tegelijk met de informatie over de nieuwe seizoenkaarten, die eind maart/begin april persoonlijk naar de huidige seizoenkaarthouders wordt opgestuurd, ontvangen de kaarthouders een bestelformulier om tegen een sterk gereduceerd tarief het nieuwe shirt aan te schaffen. Voor slechts dertig euro(!) per stuk kunnen maximaal twee shirts per seizoenkaarthouder worden besteld.

Het design van zowel het thuis- als het uittenue zal alleen op detail afwijken van het shirt zoals dit de laatste jaren wordt gedragen.

Algemeen directeur Theo Mommers is enthousiast over het samen met FC Groningen ontwikkelde nieuwe initiatief. “NAC en FC Groningen willen innovatief en vooruitstrevend zijn. Met het in huis halen van een eigen kledinglijn hebben we nog meer direct invloed op onze eigen tenues en – niet onbelangrijk – genereren we direct meer inkomsten uit merchandise artikelen. Voor onze seizoenkaarthouders is het goed nieuws, omdat wij de eigen gemaakte shirts voor een mooie actieprijs kunnen aanbieden.”

Officiele NAC clubsite
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56987832
Katwijk droog- gelegd vóór duel tegen NAC

26 feb 2008, 13:27 - BREDA - Katwijk neemt vergaande veiligheidsmaatregelen om rellen rond de bekerwedstrijd woensdagavond tegen NAC te voorkomen.

Zo wordt de hele gemeente tot 16.00 uur drooggelegd. In het stadion van Quick Boys is het de hele dag verboden om alcohol te nuttigen.

Verder hebben gemeente en club besloten dat het gastenvak voor supporters van NAC wordt uitgebreid. Daardoor kunnen ook Bredanaars met een kaartje voor andere tribunes naar het gastenvak worden geleid. Bovendien hebben gemeente, politie en clubs van de bekerwedstrijd inmiddels een c-duel gemaakt. Het hoogste veiligheidsrisiconiveau.

Ook moeten de NAC-fans vergeten, dat ze lekker door de duinen rond het terrein van Quick Boys kunnen gaan lopen. De gemeente heeft de duinen tot verboden gebied verklaard. Het is dus ook niet mogelijk om de wedstrijd vanaf de duinen te volgen.

Omdat het een c-duel is geldt een verplichte bus- en autocombiregeling. NAC-fans zonder kaartje zijn niet welkom in Katwijk.
pi_56990233
Je gebruikt de als PI, dus ik neem aan dat je dit geweldig nieuws vindt. Just curious, waarom is dit zulk leuk nieuws?
pi_56990306
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 16:55 schreef Stofje het volgende:
Je gebruikt de [ afbeelding ] als PI, dus ik neem aan dat je dit geweldig nieuws vindt. Just curious, waarom is dit zulk leuk nieuws?
Gebruik die meestal, had alleen niet verwacht dat deze in het hoogste veiligheidsrisico zou vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')