Ik heb een 50mw via ebay gekocht tijdje terug, echt leuke gadget inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef sweboy het volgende:
Overgens leuk met de laser: spuit even met een deo bus, en richt dan de laser op de wolk. Zeer duidelijk te zien.
Zojuist ook in een donkere kamer gedaan, zonder deo. Is de straal goed te zien.
Aangezien je er lucifers mee aan kunt steken, zou ik niet de laser door de deospray halenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef sweboy het volgende:
Overgens leuk met de laser: spuit even met een deo bus, en richt dan de laser op de wolk. Zeer duidelijk te zien.
Zojuist ook in een donkere kamer gedaan, zonder deo. Is de straal goed te zien.
Je kan het wel omrekenen, maar Paypal rekend een bedrag voor het omzetten van euro naar dollar.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
vraagje, ik heb nu net paypal, nog nooit gebruikt.
stel, ik bestel voor een X bedrag iets bij dealextreme, maar wil eigenlijk specifiek dát bedrag op m'n paypal overschrijven, omdat ik niet weet of ik het vaker ga gebruiken, hoe pak ik dat het beste aan?
is er ergens een online rekenhulp met de actuele koersen ofzo?
Besteld bij DX, wat prullaria.quote:Item Name: Flint Stones for Lighters (3-Pack 16 Flints)
Item Number: 4063
Quantity: 1
Total: $1,50 USD
Item Name: Metallic Oil Lighter with Matted Grey Color Design
Item Number: 6539
Quantity: 2
Total: $11,72 USD
Item Name: 3.5mm Audio Extension Cable (1.5M)
Item Number: 5157
Total: $1,60 USD
Item Name: LCD Screen Protector for iPod Touch
Item Number: 9370
Quantity: 2
Total: $2,90 USD
Item Name: Registered Air Mail ##
Item Number: 0
Total: $0,01 USD
Item Name: USB to Audio Crystal Blue Sound Card
Item Number: 9723
Total: $4,13 USD
Item Name: Mini Li-Ion Speaker Cube FORGRUN
Item Number: 1304
Total: $4,76 USD
Cart Subtotal: $26,62 USD
Sales Tax:
Cart Total: $26,62 USD
Betekent dat dat het Hong Kong nog niet uit is?quote:The item is being processed for departure from Hong Kong as at 4-Feb-2008.
Neej, in op het boardje van de laser zit een schroef en die moet je naar links draaien, zodat die omhoog komt, en aan der andere kant een chip doorbranden met een soldeerbout.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:33 schreef sweboy het volgende:
Ja, ik weet het, je kunt er een andere laser inzetten, Alleen heb ik die niet
30 mW is overgens niet genoeg om plastik te snijden
En dan doet hij het maar één keer heel fel, waarna je nooit meer een straaltje licht zult zienquote:Op maandag 4 februari 2008 15:42 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
Neej, in op het boardje van de laser zit een schroef en die moet je naar links draaien, zodat die omhoog komt, en aan der andere kant een chip doorbranden met een soldeerbout.
en dan is hij geupgrade
Klopt, wordt vandaag dus verzonden als het goed is.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:37 schreef jusdOrange het volgende:
Nu staat er op die chinese tracking site, niet die van DX, het volgende:
[..]
Betekent dat dat het Hong Kong nog niet uit is?
quote:
nou, zojuist een bestelling geplaatst, en omrekenen is helemaal niet nodigquote:Op maandag 4 februari 2008 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
www.google.nl dan joubedrag usd to euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |