dit is uiteraard niet in europese maten, maar ik kom er nu niet uit hoeveel mm's dat dan moet zijnquote:Specifications:
Dimensions: 5.12 in x 2.95 in x 0.16 in
Weight: 0.46 oz
google heeft een heul handige omrekenfunctie ingebouwd:quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan iemand mij even helpen?
ik zit tew kijken naar een tasje, wil 'm gebruiken voor m'n camera, maar dan moet ik wel even weten wat de maten zijn.
nu staat er op de site
[..]
dit is uiteraard niet in europese maten, maar ik kom er nu niet uit hoeveel mm's dat dan moet zijn
Niet als je bulkrate gebruiktquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verzendkosten 1,70? Verzendkosten zijn gratis!
Ja maar dat doe ik nooitquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Niet als je bulkrate gebruiktDan betaal je toch echt 1,70...
ik heb dat net gedaan, en ben alsnog goedkoper uit dan als ik het niet gebruikt zou hebben, kreeg ruim 2,80 usd korting, dus valt allemaal reuze mee.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Niet als je bulkrate gebruiktDan betaal je toch echt 1,70...
bijna goed, voor de samsungquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
google heeft een heul handige omrekenfunctie ingebouwd:
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGIH_nlNL235NL235&q=5%2e12+inch+to+cm
Dus, dan is dat tasje:
13x7,5x0,4cm
en 13 gram.
edit: Vertical Soft Cushion Case for Sony Ericsson ?
Staat ie wel op de site bij My Orders/Invoice?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
kreeg die van paypal meteen, maar op die van dealextreme zit ik nog steeds te wachten, heb de bestelling al zeker 25 minuten geleden geplaatst..
moet ik nu al actie ondernemen, of nog even geduldig afwachten..?
ik heb me nooit op de site geregistreerd, dus waar zou ik dat dan moeten vinden?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Staat ie wel op de site bij My Orders/Invoice?
Meld je nu aan op de site, dan krijg je volgensmij ook oude orders nog te zien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb me nooit op de site geregistreerd, dus waar zou ik dat dan moeten vinden?
overigens staan alle items nog wel bij de shopping cart, ziet er onbehandeld uit
wáár moet ik dat invullen, ik kan nergens mijn account verifierenquote:Tracking your order is easy:
1. Go to www.dealextreme.com.
2. Enter your e-mal address and password. Then click "Secure Login."
You will then be taken to the Account Manager, where you may manage and track your order.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |