hong kong dog?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:20 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb 1 pakketje vandaag binnen gekregen. Die ik later had besteld. Maar goed!
Mijn Hong Kong dog!
[ afbeelding ]
oordopjes Ipod zijn trouwens ook goed voor dat geld (3 euro)
wat minder bass erin en de draadjes zijn iets slaper. Maar goed voor 3 euro! zeker goed te doen.

Jep, helemaal safe hoor, misschien nog wel veiliger dan menig i-bankieren in NLquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:37 schreef Asgard het volgende:
Hey dat Paypal, is dat wel veilig enzo?
Ik heb nog geen Paypal account maar wil wel een paar dingen bestellen daar

O ok dan, ik heb net ff een account aangemaakt. Nu ff wachten tot ik mn bankrek. kan bevestigenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Jep, helemaal safe hoor, misschien nog wel veiliger dan menig i-bankieren in NL
Eind 2006 waren er al 155 miljoen accounts bij PayPal en dat zal ondertussen nog wel flink gegroeid zijn.

. Nu kan ik eindelijk mijn laptop uit America weer opladen
. Nu kan ik eindelijk mijn laptop uit America weer opladen 

Is die ook van DX? Ik kan hem niet vinden op de sitequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:20 schreef miss_bleu het volgende:
Ik heb 1 pakketje vandaag binnen gekregen. Die ik later had besteld. Maar goed!
Mijn Hong Kong dog!
[ afbeelding ]
oordopjes Ipod zijn trouwens ook goed voor dat geld (3 euro)
wat minder bass erin en de draadjes zijn iets slaper. Maar goed voor 3 euro! zeker goed te doen.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529quote:Op zondag 24 februari 2008 13:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is die ook van DX? Ik kan hem niet vinden op de site
Mijn pakketje staat nog te wachten op één item, verwachte verzenddatum 28/2/08

quote:Op zondag 24 februari 2008 22:31 schreef ZigoSOS het volgende:
'ja volgens mij wel'!
vooral bestellen ja, bestel er anders meteen 5 , toch goedkoop enzo

Die dingen kan je hier ook legaal en ik dacht zelfs goedkoper bestellen, en dat moet geen probleem zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:46 schreef Asgard het volgende:
Ik wil zo'n kruisboog bestellen he...
Maar komt die nou door de douane heen of niet?

quote:Op maandag 25 februari 2008 14:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die dingen kan je hier ook legaal en ik dacht zelfs goedkoper bestellen, en dat moet geen probleem zijn.

je kan er tissues in doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hong kong dog?
ziet er wel tof uit, wat is het, een knuffel?

ja maar goedkoper daar gat het juist omquote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij een willekeurige dump, misschien heeft luchtbuks.net ze, er zijn iig tientallen lucht/veerwapen winkels die ook kruisbogen hebben

Hey thanks manquote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
http://www.hesvanzweeden.nl/
diverse, boogsport artikelen.
vanaf 30 euro

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |