abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2008 @ 15:29:38 #26
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_56363333
Kleine huishoudelijke mededeling, vanavond zal de contest duren tot 19:30 ipv 20:00. om 20:12 moet ik nml in de trein zitten naar het IFFR.
  maandag 28 januari 2008 @ 19:35:19 #27
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_56368604
En de eindstand is niet gewijzigd dus de winnaar is wederom Trancelocator!

1
2
3
4
 |  37  | Trancelocator
 | 30,5 | Laevid
 | 21,5 | Gitanki
 |  5,5 | Sink 
  maandag 28 januari 2008 @ 19:45:13 #28
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_56368857
1. Fresh – Floodlight (2004)
Een van de meest vreemde DnB nummers die ik ken. Al heeft John B ook een heel vreemd album uitgebracht, daarvan een voorbeeld verder in de contest.

2. The loose cannons – why you (2006)
Ken dit nummer van de hed kandi series, heel zo’n slecht nummer nog niet

3. Deadmau5 – Jaded (2007)
Heerlijk nummertje van vorig jaar, eerlijk gezegd was ik aangenaam verrast, want zijn nummers waren voorheen rauwer.

4. Ethan – in my heart (2004)
Vrij bekend nummertje uit 2004, ironisch genoeg heb ik het nummer pas recent ontdekt

5. Lamb – Transfatty acid (Kruder & Dorfmeister session remix) (1997)
Lekker nummer, wederom leren kennen via een hed kandi of een supperclub-cd. Heeft een heerlijk jazzy sound waar ik best van houd.

6. ???
Helaas verloren en helaas niet meer te achterhalen welk nummer het was. Mijn secundaire harde schijf hield er mee op en k hoop dat het aan de pc lag en niet aan de schijf, anders ben ik een groot deel van mn muziek kwijt.

7. Massive attack – risingson (1997)
Ook sinds kort pas echt ontdekt. Ik vond dat er een nummer van massive attack in moest staan, en k heb eerlijk gezegd vrij random een nummer gekozen. Blijkbaar was het een bekend nummer want iedereen wist m te benoemen

8. Klute – Torrential pain (2005)
Al zeg ik het zelf, heerlijke ambient van klute. Van oorsprong een Drum & bass artiest maar maakt sinds een aantal jaar ook downtempo muziek. Dit nummer is net zoals een groot deel van zijn producties sinister. Het heeft een heerlijke sound. In 2007 bracht hij wederom een album uit, ‘The emperors new clothes’. Alhoewel ik zijn ambient-gedeelte wederom interessant vond, vond ik dit keer zijn drum&bass-cd iets beter. Een nummer als ‘our leader’ of ‘hell hath no fury’ zijn een van de weinige nummers die ik gemist had in de vorige contest.

9. Fu man choo – outlaw (praha mix) (2001)
Machtig tussenstuk in een verder uitmuntend trance-nummer. Was een van de minder bekende pareltjes van dat jaar.

10. Four tet – she moves she (2003)
Misschien een van de bekendere nummers van een verder vrij onbekende producer. Lekkere dynamische muziek. Four tet is ook wel bekend als kieran hebden.

11. Yomanda – synth & strings (1998)
Erg bekend nummer, blijft op zijn manier ook lekker.

12. Svenson & gielen – beachbreeze (green court remix) (2003)
Tranceklassieker in de remix. Het nummer blijft heerlijk, de vocals zijn tevens heerlijk (al komen die hier niet voor, maar in de mix wel volgensmij). Green court heb ik altijd al lekker gevonden, en dat bewijzen ze hier weer des te meer.

13. turntable hype – turntable hype (1990)
Lekker oud nummertje, beetje repetitief maar dat mag de pret niet drukken. Jammer dat hij niet geraden is.

14. ferry corsten – indigo (2003)
Typisch nummer die je wel herkent, maar niet op kan komen wat en wie. Bovendien nog een lekker nummer ook al zeg ik t zelf.

15. D-kay & rawfull – i’ll be there 4 u (2004)
Staan ook wel bekend als ill.skillz. Bekend Drum & bass nummer, al zal de Concord dawn remix meer oren doen klapperen.

16. Underworld – cowgirl (live edit (cut)) of (radio mix) (2000)
Het oorspronkelijke nummer kwam van het album Dubnobasswithmyheadman uit 1993. In 2000 is dit nummer vernieuwd en verscheen als eerste versie rez/cowgirl op de live-dvd ‘everything everything’. Rez/cowgirl heeft in dit deel een variatie in toonhoogte, en was dus niet goed.

17. CJ Bolland – riot (2006)
Christian ray bolland heeft een lange staat van dienst, maar dit is zijn laatst bekedne nummer. (eerlijk gezegd dacht ik dat dit nummer veel ouder was...)

18. Outkast – bombs over baghdad (1999)
Alst aan mij ligt een van de nummers die wel goed is van Outkast.

19. Mutant dj – amsterdam, waar lech dat dan (2006)
Neenee niet de Euromasters deze keer, maar van Yoji Biomehanika onder zijn alias. Voor het eerst te horen op sensation 2005, maar verscheen niet voor 2006 als Elpee

20. Dub Pistols ft. TK & JMS - Open (Trevor Loveys’ Open All Hours Re-jig) (2007)
Lekker eclectisch nummertje. In ieder geval een stuk beter dan de commerciele troep

21. The teenagers – scarlett johansson (2007)
Ode aan een prachtige meid. De banner is btw een digitale bewerking van een scene uit Lost in Translation, een van haar meest bekende films.

22. Goose – black gloves (2006)
Belgisch en lekker rauw. Hun eerste hit. Let maar op deze gasten, hier gaan we waarschijnlijk meer van horen.

23. Le peuple de l’herbe – traces (2007)
Laevid noemde hun naam aan het eind van de vorige contest, maar helaas wist hij deze track niet van een ID te voorzien. Lekker episch en rauwe muziek, ben hier wel een liefhebber van.

24. John D – Stalking you on myspace (2006)
Ik zei het al ff aan het begin, maar dit is een nummer van een uiterst vreemd album van John B.

25. Relax – riot (2007)
Van hun laatste album, Relax was een officiele inzending van een MTV-programma waar een belgisch en een nederlands bandje tegen elkaar strijden. Di-rect deed dr ooit aan mee, maar ik ben de naam ff kwijt

26. DJ isaac – on the edge (2002)
Een erg bekende hardstyle nr. Helaas niet geraden

27. Freak power – turn on, tune in, cop out (1993)
Een nummer met samples die vaak zijn hergebruikt. Klein klassiekertje

28. Klaxons – four horsemen of 2012 (2007)
Erg volle, maar toch heerlijke track van the Klaxons. Voor zover ik ze ken is dit het rauwste nummer dat ze gemaakt hebben.

29. Aux raus – fall (2006)
Je oren moeten er ff aan wennen, maar na verloop van tijd wordt dit toch een aardig leuk nummer. De clip deed me btw weer terug denken aan het tijdperk van ‘Gabbertje’

30. Technohead – i wanna be a hippy (dano & no sweat remix) (1995)
Dynamisch en snelle remix van een wel heel bekende gabberklassieker, bevat een stukje van doe maar.

31. Babylonia – What R U Doin’with that old fag car? (2005)
Uitstekend stukje als je t mij vraagt. Explosie van geluid en emotie, prachtig, kippenvel.
pi_56369772
CJ bolland - Riot, kwam me bekend voor maar ik zat meer in de richting van sets van Marco V te denken
(maar hij zou het wellicht ook wel eens gedraaid hebben).

En jammer van nr. 6, die klinkt namelijk goed (die houden we dan nog tegoed )
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_56370145
Track 6 klonk een beetje als dj shadow (niet van endtroducing in ieder geval), maar ik kon het niet verder thuisbrengen.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56370190
quote:
Van hun laatste album, Relax was een officiele inzending van een MTV-programma waar een belgisch en een nederlands bandje tegen elkaar strijden. Di-rect deed dr ooit aan mee, maar ik ben de naam ff kwijt
road rally ?
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_56370206
Ik had er overigens welgeteld 4 herkend
Lelijke @@p!
  maandag 28 januari 2008 @ 20:55:11 #33
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56370530
Wow, waar zijn de trancelocatortjes gebleven?

Hoewel ik nu wel veel bekende namen ertussen zie staan, had ik er denk niet meer uit kunnen halen (op wat opzoekers na). Zelfs voor tracks 4, 11, 12 en 14 moest ik even goed nadenken.

Van Deadmau5 bijvoorbeeld weet ik dat die vorig jaar ontzettend veel heeft geproduceerd en remixt. De track in de contest is voor mij kennelijk niet genoeg blijven hangen om te kunnen id'en.

Track 26 was ronduit irritant, omdat ik er maar niet op kon komen. Inderdaad een heel bekende plaat (zelfs voor mij als niet-liefhebber als het om hardstyle gaat). Tja, dj Isaac nu je het zegt.

Track 6 was ik ook wel benieuwd naar.
  maandag 28 januari 2008 @ 21:25:55 #34
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56371249
Ik kan contest 49 helaas niet organiseren. Nummer 50 gaat waarschijnlijk wel lukken.

Update:

dinsdag 29 januari 2008 @ 09:11:09 #35
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_56378368
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Track 6 klonk een beetje als dj shadow (niet van endtroducing in ieder geval), maar ik kon het niet verder thuisbrengen.
Jullie houden track 6 nog van mij te goed!

En ja t was roadrally, kon dr maar niet op komen...
pi_56429736
Niet veel echt geweldige nummers, maar wel een aantal leuke die ik toch maar een download geef.

Paar opmerkingen:
Goose: Audience was hun eerste single, staat alleen niet op Discogs. Heb dat nummer al ergens in 2003 op studio brussel gehoord.
Le peuple de l'herbe: Heb er maar een nummer of 3-4 van, maar vind ze wel interressant
Freak Power: Weet je echt zeker dat dat klopt???? Ik ken namelijk volgende nummer als Freak Power met Turn On, Tune In, Cop Out en dat is toch iets heeeel anders. http://www.youtube.com/watch?v=GIF8JBQD_30
Dit klonk meer als Obsessive's Tune In Turn Out, maar daar heb ik zelf alleen de charly lownoise & menthal theo remix van ergens op een cd en die klinkt volgens mij ook net weer anders.
Aux Raus: Bedankt Captain_Redbeard . (Die had ik pas gehoord in Tilburg's Extase en hier gevraagd in het "ik zoek een plaat topic")

Is het nu de bedoeling dan dat ik de op 1 na 50ste organiseer? Is al een tijdje geleden dat ik er 1 zelf heb gedaan. Heb er wel zin in, maar zal vandaag niet lukken. Ben bezig met sollicitatie . Morgen denk ik wel dat het gaat lukken er 1 on-line te krijgen, als er iemand wil opstaan om mij al die banner uit te leggen of mij aan een ruwe nieuwe OP kan helpen, want van die nieuwe mooie opmaak heb ik geen soep van gegeten. Ben wel een paar dagen weg volgende week, dus ik denk dat ik 'em iets langer laat lopen dan 2 weken. Mede gelet ook op de opkomst van deze editie.
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:51:26 #37
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56437317
Gewoon de layout lenen van een van de voorgaande contests toch?

Of wil je een nieuwe banner maken en heb je daar hulp bij nodig?
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:08:43 #38
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_56437660
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:46 schreef Laevid het volgende:

Freak Power: Weet je echt zeker dat dat klopt???? Ik ken namelijk volgende nummer als Freak Power met Turn On, Tune In, Cop Out en dat is toch iets heeeel anders. http://www.youtube.com/watch?v=GIF8JBQD_30
Dit klonk meer als Obsessive's Tune In Turn Out, maar daar heb ik zelf alleen de charly lownoise & menthal theo remix van ergens op een cd en die klinkt volgens mij ook net weer anders.
Dan was t toch Obsessive dus, t was iig een van die 2. Je krijgt dus wat extra punten, maar voor de stand maakt t niet uit.
quote:
Mede gelet ook op de opkomst van deze editie.
Ja, t was bedroevend Maar dat komt denk k ook omdat k m weer ns te moeilijk heb gemaakt...

TL heeft ooit een Banner-kit gepost, daarmee zet ik er gewoon een nieuw plaatje achter met photoshop. En de rest van de nieuwe layout, gewoon de quote genomen van de laatste OP. alle "url= afbeelding /url" weer "img afbeelding /img" gemaakt en wat nieuwe verhaaltjes schrijven etc. T is iets werk maar t valt best mee. En oja, de Quote-tags weghalen natuurlijk

Dit is dus de gewijzigde stand:

1
2
3
4
 | 37   | Trancelocator
 | 32   | Laevid
 | 21,5 | Gitanki
 |  5,5 | Sink 
pi_56437830
Laat ik maar niet aan een nieuwe banner beginnen. Ik heb ook geen photoshop dus dat gaat met paint niet echt lukken denk

Maar als ik met wat kunst en vliegwerk die links van de quote kan aanpassen in iets dat er uitziet dan zou het inderdaad wel moeten lukken.

Hopelijk staat hij morgenavond on-line. Anders wordt het zaterdagmiddag. Als het niet lukt dan geef ik nog wel een gil.
pi_56465681
Hopelijk staat hij zaterdagmiddag on-line.......anders zondagmiddag. De platenkeuze staat al vast, nu alle tijdrovende handelingen nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')