Alles afgelast?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:03 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom begint Eurosport nog niet?
Ah, ik neem aan dat ze na deze reclame beginnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:03 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Alles afgelast?
Dakar is afgelopen.
Precies, who cares.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:06 schreef Wopper1 het volgende:
Vreemd.
Ook echt de dakar uit 2003. Wie gaat dit nu normaalgesproken zitten kijken
.
Is het de moeite?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:15 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe, daar gaan we!
Ach, je begint met een vrouwenpartij dat valt dus al tegen. En deze keer is het V. Williams. Voor de eyecandy hoef je het dus ook niet te doen.quote:
Dan ga ik wel meteen pittenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach, je begint met een vrouwenpartij dat valt dus al tegen. En deze keer is het V. Williams. Voor de eyecandy hoef je het dus ook niet te doen.
Frank Kramerquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:26 schreef TheGeneral het volgende:
Haha. Deze commentator vind het het mooist wanneer die service recht op een linesman af gaat, en hem het liefst nog raakt ook![]()
In dat gevalquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:35 schreef TheGeneral het volgende:
Ik moet zeggen Camille Pin is wel leuk
Precies terwijl ik dat las zei Kramer: "En zo komt Venus Williams..."quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef Wopper1 het volgende:
Mr. Boggle werd bij het becommentariėren van voetbalwedstrijden al niet gehinderd door enige vorm van kennis, sprak namen verkeerd uit en als Jantje aan de bal was zei hij doodleuk dat Pietje aan de bal was. Dat in combinatie met zinsconstructies waar hij op klaarkomt (‘En zo komt…’ ‘Niet onaardig…’ ‘Niet onwaarschijnlijk…’) heeft er voor gezorgd dat wanneer hij het commentaar doet, ik naar een ander kanaal schakel.
Column van een paar jaar terug.
En daar is hij, the man in blue, met grijze shorts.quote:Op donderdag 17 januari 2008 02:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Schiet op koe, ik wil Federer de tovenaar zien afslachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |