Ik zit erg te twijfelen of ik dat ook zal doen. Ik weet alleen nog niet waar ik het het beste in kan stoppen, iemand enig idee?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:55 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
die komt wel omhoog, volgens mij begint het maandag hard met stijgen, ik stap iig maandag-ochtend nog in!
PS: aan deze zeer professionele adviezen kunnen geen rechten worden verleend, maar als heel fok! nou begint met het inkopen op maandag-ochtend, heb ik zeker gelijk
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik zit erg te twijfelen of ik dat ook zal doen. Ik weet alleen nog niet waar ik het het beste in kan stoppen, iemand enig idee?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik moet eens gauw ergens geld gaan lenen en eind van de week maar weer es wat inkopen. Het verlies moet toch goedgemaakt worden.
Olie? Niet verstandig, de wereldeconomie gaat afkoelen->vraag naar olie neemt af->prijzen dalen, koersen ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:09 schreef Dibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je rekent vanaf juni 2007 heeft het heel wat meer verloren hoor. remember de discussie toen? "wordt het een crash of een zachte landing"?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:40 schreef Hi_flyer het volgende:
Fijn, afgelopen vrijdag weer 2,2 % er af. In twee weken heeft de AEX iets van 10% verloren. Ik weet zeker dat er een hoop mensen slecht slapen.
ik durf hier wel een volmodige "Nee" tegen te zetten: olievraag gaat *niet* dalen, olie aanbod echter welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Olie? Niet verstandig, de wereldeconomie gaat afkoelen->vraag naar olie neemt af->prijzen dalen, koersen ook.
Goud? Al veel te hard gestegen de laatste tijd, daar zit veel te veel speculatief geld in. Het zal me niets verbazen als de goudprijs volgende week 10% zakt of zo.
Wapens? Mwah, oorlog is a hard motherfucking fact of life.
Heb je het nu tegen mij?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:57 schreef RickoKun het volgende:
Ga maar janken dan, vent. Want dit gaat volgens mij nog erger worden dan rond 2003
oh een insiderquote:Op maandag 21 januari 2008 11:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
@TS
Koop Océ en verkoop binnen een uurtje. Kan je veel mee verdienen
Mwa olie gaat het goed blijven doen. Ook al gaat de wereldeconomie afkoelen, groei blijft er. Vooral India/China zullen meer olie gaan vragen en dus zal prijs blijven stijgen. Wel langzamer als voorheen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:15 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Olie? Niet verstandig, de wereldeconomie gaat afkoelen->vraag naar olie neemt af->prijzen dalen, koersen ook.
Goud? Al veel te hard gestegen de laatste tijd, daar zit veel te veel speculatief geld in. Het zal me niets verbazen als de goudprijs volgende week 10% zakt of zo.
Wapens? Mwah, oorlog is a hard motherfucking fact of life.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |