Aangezien ik hier nieuw ben op forum.fok.nl zal ik me eerst ff introduceren:Ik ben Martyn (Martificial), 23 jaar, freelance netwerk- & systeembeheerder.
Naast werken aan netwerken en onderhouden van systemen vul ik mijn vrije tijd veelal
met het ontwerpen en tekenen van flyers, websites en het bewerken van foto's.
Omdat computers en alles daar omheen altijd al mijn interesse heeft gehad,
maar ik mijzelf niet nog 10 (laat staan 20) jaar dit werk zie doen. (té eentonig, weinig uitdaging, niet echt werk om een eigen draai aan te geven & ik ben niet iemand die graag stil zit

)
Daarom heb ik besloten het over een andere boeg te gooien, ik heb me namelijk ingeschreven op de HKU voor de opleiding IMT en op 't st. Joost (avans 's-Hertogenbosch & Breda). Hierover ook dit topic...
Wie herkent zich in (een van) het volgende?- Je hebt je aangemeld voor een kunstzinnige opleiding (welke dan ook)
- Hiervoor wil je jezelf graag van je beste kant laten zien
- Je hebt (,bent bezig of gaat beginnen met het werken aan) een portfolio
- Alles wat je maakt of gemaakt hebt is naar eigen mening (nét) niet goed genoeg en je begint keer op keer opnieuw
- Vraagt je af of je niet iets vergeet wat belangrijk kan zijn, of je mist inhoud
Deze punten zijn voor mij erg kenmerkend, nu is het zo dat ik ook erg kritisch ben richting mijzelf.
Toch heb ik na zo'n 10 verschillende ontwerpen van websites (portfolio) mijn uiteindelijke ontwerp af.
Natuurlijk blijft het me bij dat het altijd beter kan, maar de top bereiken in je jeugd zal je toekomst weinig uitdaging brengen. (toch?)
Graag hoor ik van jullie ervaringen met dergelijk soort situaties! 
En al kun je je niet vinden in de punten die ik zojuist aangekaart heb, vertel hier dan over jouw struikelblok(ken).
Zo kan een ander (die op een ander punt vast loopt) je hier misschien wel in helpen en jij weer die ander.
Plaats ook een link naar jouw portfolio zodat iedereen kan oordelen en
HELPENDE reacties hierop geven.
Last but not least.. De link naar mijn webruimte:
http://portfolio.martificial.nl &
http://www.martificial.nlook ik ben nog lang niet klaar (heb ik het idee) dus graag voor mij ook tips voor de invulling van mijn site(s).
Ciao!
grt [M]artificial