Sig en Tong, het werkt niet hoor. Jullie krijgen me niet meer uitgedaagdquote:
Serieus dat was nooit mijn bedoeling, ik kom ook eens langs in dit topic en verder doe ik ook mijn eigen dingen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sig en Tong, het werkt niet hoor. Jullie krijgen me niet meer uitgedaagd
Ik daag je niet uit. Je bent alleen in mijn achting gedaald.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sig en Tong, het werkt niet hoor. Jullie krijgen me niet meer uitgedaagd
O wat jammer nou van die editquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:13 schreef PretKroket het volgende:
-lazer op als je niks zinnigs te melden hebt-
Voor mij is dat te laat. Ik had je waardiger ingeschat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
O wat jammer nou van die edit
Ik had een mooie op excrementen![]()
Afijn, dat dit tipocjejeu maar gauw over moge zijn, ik zal daar zelf ook zorg voor dragen , en dan kunnen we weer een waardige I.R. bikkeltijd gaan doen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik daag je niet uit. Je bent alleen in mijn achting gedaald.
Laatste waarschuwing? en dan? Ga je 't melden aan een FA zodat er volgende week zondag misschien iemand geband word?quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:16 schreef PretKroket het volgende:
-laatste waarschuwing: kap met dat gezuig-
Voor waardig moet je bij Bea zijnquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor mij is dat te laat. Ik had je waardiger ingeschat.
Gelukkig kun je er zelf om lachen. Ik ben vanavond iemand kwijt geraaktquote:
* Sebasser meldt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:22 schreef Bluezz het volgende:
Zijn hier de lekkere wijven en de mooie kerels?
Bluezzzzje!!!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:22 schreef Bluezz het volgende:
Zijn hier de lekkere wijven en de mooie kerels?
waat beledigingquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bluezzzzje!!!!
Eindelijk een normaal mens hier!!!
Kut wijffie, ik ben zoooo verdrietig..
Het is goed met je Herman.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er zelf om lachen. Ik ben vanavond iemand kwijt geraakt
Ik ben geen kutwijf jahquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Bluezzzzje!!!!
Eindelijk een normaal mens hier!!!
Kut wijffie, ik ben zoooo verdrietig..
Oh we gaan tutoyeren. Ik ken je echte naam niet, en dat hou ik graag zo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is goed met je Herman.
Ga maar iemand anders bezeren, ofzo.
Nee je bent geen kutwijf.quote:Op woensdag 16 januari 2008 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben geen kutwijf jah![]()
kep het allemaol niet gevollugd, tist?
bezeertquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh we gaan tutoyeren. Ik ken je echte naam niet, en dat hou ik graag zo.
Jij bezeerd vannacht meer mensen dan ik ooit zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |