Blijft geniaalquote:De ME staat met naaldhakken en dildo's de meute weg te slaan, wat een watjes
Hoofdscout van FCG en SCH aantrekken, scheelt miljoenen op termijn.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:28 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we niet gewoon fuseren met Groningen?
Weer al?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:09 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat Martin meer al met zijn hoofd zit bij volgend seizoen,
Niets voor Ajax, als vervanger van Maduro? Zo veel hoeft ie vast niet te kosten en het is een aardige voetballer.quote:SC Heerenveen wil revelatie Bradley verkopen
16/01/2008 11:00
SC Heerenveen ziet zich genoodzaakt Michael Bradley komende zomer te laten vertrekken. De twintigjarige Amerikaan heeft een aanbod zijn contract te verlengen naast zich neergelegd.
'Michael is ambitieus en wil zijn horizon verbreden. Willen we nog wat geld voor hem ontvangen, dan zullen we hem komende zomer moeten verkopen', zegt technisch directeur Yme Kuiper deze week in Voetbal International.
Bradley heeft zich dit seizoen in de etalage gespeeld door zeven keer te scoren in achttien competitieduels. Onder meer Hamburger SV heeft belangstelling voor de middenvelder.
Het is een suggestieve opmerking.. jij reageerd net alsof het een feit is.. doe normaal man..quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Weer al?
Die uitspraken ben ik beu "Volgend seizoen"
Dit seizoen moeten we het doen. Je blijft bij een Nederlandse club het probleem houden dat je een elftal niet fatsoenlijk kan opbouwen door tussentijds vertrek van spelers.
In nieuwe contracten geen clausules meer zetten, en elke keer bij vertrek de hoofdprijs vragen.
Voor dat geld kan je weer fatsoenlijk inkopen, en geen afgeserveerde speler uit de Nederlandse competitie.
quote:'Barça-talent Krkic kan naar Ajax als Huntelaar vertrekt'
Mocht Klaas-Jan Huntelaar uit Amsterdam vertrekken, dan is de kans groot dat Ajax een beroep probeert te doen op het Spaanse supertalent Bojan Krkic (17) van FC Barcelona. Dat weet Studio Barça van Sportweek te melden.
Ajax' technisch directeur Martin van Geel heeft Krkic al langer op het oog en wil de spits graag huren van de ploeg van Frank Rijkaard. Krkic is met 961 doelpunten in zeven seizoenen topscorer aller tijden van de Barça-jeugd. Sinds 2007 zit hij bij de A-selectie van de Catalaanse topclub.
Meteen halen. Als vervanger voor Maduro ga je er denk ik zelfs op vooruit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niets voor Ajax, als vervanger van Maduro? Zo veel hoeft ie vast niet te kosten en het is een aardige voetballer.
quote:
Het blijft echt te bizar voor woorden. Meer dan 100 goals per seizoenquote:Krkic is met 961 doelpunten in zeven seizoenen topscorer aller tijden van de Barça-jeugd
Idd je leest in elk artikel : ******* wil de speler onder geen voorwaarde laten vertrekken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef patrickt37 het volgende:
Weet ik, maar wanneer er voor 1 Februari weer iemand verkocht word, krijg je die uitspraken weer.
"Volgend seizoen moeten we er staan"
"We konden geen waardige vervanger vinden"
Het bestuur kan ook gewoon NEE zeggen wanneer er interesse is voor een speler. Dat doen zoveel clubs, behalve bij Ajax.
Beurs![]()
Ja, alleen komt ie wel achter Gabri in de rangorde. Vraag mij af of ie daar genoegen mee neemt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Meteen halen. Als vervanger voor Maduro ga je er denk ik zelfs op vooruit.
Wtf, iddquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Het blijft echt te bizar voor woorden. Meer dan 100 goals per seizoen.
Ze hebben de shoot-outs in de rust meegerekend.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niks van.
En de penalty's na afloop van een wedstrijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:44 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ze hebben de shoot-outs in de rust meegerekend.
Muhren zat voor Ajax zondag op tribune bij Utrecht-Heerenveen, als ik zo het een en ander lees, dus wie weet hebben ze hem op het oog.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niets voor Ajax, als vervanger van Maduro? Zo veel hoeft ie vast niet te kosten en het is een aardige voetballer.
Eindelijk iemand met een zinnige suggestie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
WTFquote:
Ik kreeg vroeger altijd een gulden van m'n opa per doelpunt dat ik scoorde. Zou voor zijn familie wel een dure aangelegenheid wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
WTF![]()
7 seizoenen en hij is nu 17.
Stel dat hij gewoon elke week een wedstrijdje speelt sinds zijn 10e, dan komt hij dus thuis bij zijn mamma, die vraagt hoe het ging, en elke week weer kan hij zeggen dat hij 2,6 goals gescoord heeft. Dus eigenlijk week 1 2 stuks, week 2 3 stuks, week 3 2 stuks, week 4 3 stuks. En dat dus om en om voor 7 jaren lang.
Te ziek voor woorden.
Dan zou ik echt helemaal gek worden van blijdschap. Krkic is het ultieme talent zo´n beetje, en bij Barca maakt ie altijd een goede indruk, ook al is ie pas 17.quote:
Eens, Lijkt me een goede solide speler.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een zinnige suggestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |