Wellicht dat Fok hem geen good times meer geeft, maar het lijkt me wel dat ie met alles ernaast wel good times mag enjoyen.. Of ni?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
Als hij zo plotsteling weg gaat en zijn account heeft verwijderd zullen er wel niet echt ''good t imes'' voor hem zijn...

Ja en dat topic heb ik veilig opgeborgen. Jij hebt er nog in gepost zie ik, dus je hebt nu een post achter de schermen staan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:50 schreef Thieske het volgende:
Was dat die mod die dat FB topic opende wat nu verwijderd is?

quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:49 schreef HuHu het volgende:
Niet echt een rel. FredvZ was FOK!-moe of zoiets, en heeft besloten z'n account te shredderen.

Wat stond daar in dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:50 schreef Thieske het volgende:
Was dat die mod die dat FB topic opende wat nu verwijderd is?

censorship rulesquote:

Niemand kan z'n account verwijderen, ook niet-normale users niet. Dus ik begrijp je vraag niet helemaal?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:09 schreef saban het volgende:
Waarom kunnen normale users zijn eigen account niet verwijderen?

quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Niemand kan z'n account verwijderen, ook niet-normale users niet. Dus ik begrijp je vraag niet helemaal?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
Als hij zo plotsteling weg gaat en zijn account heeft verwijderd zullen er wel niet echt ''good t imes'' voor hem zijn...

Aye!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Als FredvZ er niet meer is. Jammer dat je weggaat ouwe Windowzer.
Enjoy the good times!
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |